Balta, pescarii si porumbelul

Va invit sa cititi o poveste “pescareasca” simpatica despre un porumbel salvat din apa. Am inteles ca a doua zi salvatorul s-a apucat sa creasca porumbei de concurs. Articol sugerat de Danut.

Categories Diverse

24 comentarii la “Balta, pescarii si porumbelul”

1. poi eu stand cu un prieten de al meu la pescuit uitanduma la el care aproape vizavi de noi avea un columbofil porumbei voiajori a venit sa bea apa un porumbel comunitar si un mascul voiajor iar acesta la plecare sa agatat in undita si a plonjat direct in apa dupa care la recuperat si lam ingrijit inpreuna cu a meu iar dupa 2 3 zile lam eliberat si a plecat inapoi la el ( fiind foarte aproape de mine ) deci orice ii posibil asta ii doar o intamplare de a mea :)

2. .Sincer … a dat dumnezeu si a cazut pe maini buna daca era vreun netrebnic .. (braconier) deja era inchis in vrio cusca insalubra … sau cine stie ce altceva… Oricum frumos din partea dumnevoastra un gest de invidiat si pe care trebuie sa il facem mai multi dintre noi. atunci cind este cazu.. …..Sa va povestesc o mica intamplare .Un prieten de al meu atepta porumbeii pare mise de la o etapa de varsovia.. la picior porumbeii aveau si un clips cu nr crescatorului de telefon in caz ca vrio unul este capturat makar saa stie kam prin ce zona ramane si asa … trecem peste asta… concursul de varsovia a tinut 2 zile in cea de a 2a zi baiatul este sunat de cineva din Siret undeva la granitza cu ucraina .. kum k un porumbel de al lui i-a intrat in tractorul unui om in timp ce acesta era pe camp… omul fiind surprins de cat de balnd poate sa fie porumbeulul ia dat citeva graunte a baut saraca pasare apa din pumnii acestuia dupa kare la eliberat… Din pakate chiar daca omul sa straduit atat de mult porumbelul nu a mai ajuns akasa dar . asta este mai si pierdem nui asa? scuze poate vam pliktisit dar .. aveam si eu ceva de povestit… Vant in pene tuturor ..

3. Foarte frumos gestul domnului Nae. Felicitari ca ati eliberat-o.

Pentru Ionutz din Pitesti … ai uitat sa scrii “Fir intins”.. =))

4. Gestul e frumos si uman, si specific doar adevaratilor columbofili, exceptie facand doar ca noi cei care iubim porumbeii, am fi tinut pasarea sa se refaca dupa efortul de a se salva din apa si am fi lasat si un bilet, proprietarul ar fi inteles mai bine istoria zborului ei, si de ce a si intarziat.

Numai bine!!

5. salutare

Multumesc domnului Andrei ca a postat aceasta intamplare fericita. Daca stie cineva cui apartine aceasta porumbita, doresc sa fiu contactat la nr tel. 0722598816, sau sa-mi lase mesaj aici, deoarece domnul Nae Victor doreste sa stie daca a ajuns teafara acasa la proprietar. Domnul Nae insista sa-i gasesc proprietarul acestui porumbel,de la care doreste sa achizitioneze o pereche de pui chiar din porumbita salvata de el.

Sa auzim de bine!

6. Sunt curios daca porumbelul a ajuns acasa si daca proprietarul a citit si i-a vazut aventurile. Mi-ar place sa ne dezvaluie ce a simtit cind a vazut pe unde i-a umblat ”odorul” si prin ce a trecut inainte de a ajunge acasa, fiind chiar si la un pas de inec. Sper ca nu-i unul de ala care telefoneaza pescarului sa-i reproseze ca i-a tinut porumbelul prea mult si din cauza aia nu a clasat. :)))

7. PORUMBELULUI AI MAI TREBUIE SI NOROC , ASA CA ACESTA DIN POVESTIOARA SA NIMEREASCA LA UN OM BUN . PENTRU DOMNUL PESCAR AM TOT RESPECTUL !!! CE SA ZIC :FIR INTINS SI SE PARE CA PE VIITOR SI : VANT IN PENE !!! NUMAI BINE !

8. super tare si eu pescuiesc a doua pasiune dupa porumbei se vede ca este un om cu suflet mare fir intins domnului

9. Porumbelul este din Giurgiu sigur dar nu cred ca a ajuns acasa cel mai bine era daca ai puneati un bilet pe picior

10. frumos! felicitari pescarului…. si eu faceam la fel daca eram in locul lui! VREAU SA VA SPUN CEVA!= am un porumbel de la cineva si vreau sa aflu al cui e . dar nu stiu unde sa scrie seria pe net ca sa aflu 1 este un baltat cu seria Ro 2004 352563. ma ajuta cineva?? dragos_tigerone

11. Mircea-Galati,
    Salut cu dragoste toata lumea impatimita de columbofilie.
    Felicitari, domnule Danut pentru gestul facut si sufletul mare pe care il aveti, si va multumesc eu in numele stapanului porumbelului, daca el pana acum nu a catadixit sa o faca. Vedeti, dumneavoastra, ne este drag sa ne mandrim cu numele de columbofili, dar eu zic ca pentru asta trebuie sa si meritam, am mai spus si o repet, nu va uitati in clasamente sa vedeti sufletul de columbofil, sa spunem ca acolo gasiti un 35% sufletisti si care tin cu adevarat la porumbei, ceilalti, au facut si fac din porumbei “obiectele placerilor lor, a laudelor si faimei lor”-stiti dumneavoastra: “scopul scuza mijloacele”.Ca sa fiu mai clar: trimit porumbeii in concurs si daca nu claseaza si inca pe locuri fruntase, nu ii mai intereseaza de bietii porumbei, ca se mai intorc ori ba, si mai mult decat atat, ii elimina ( ca sa nu mai spun : le rup gatul).Pana la urma toti porumbeii au suflet, au nevoi, au trairi, au probleme de sanatate, noi columbofilii suntem cei mai indrept dar si cei mai obligati sa-i intelegem. Daca nu noi, atunci cine? Si totusi sunt unii( gen Domnul Danut, s.a.) care ofac, si o fac cu drag, eu, personal acestor oameni nu le pot spune decat:Jos palaria.
    In rest suflet si inima buna va doresc.

12. eu am eliberat dupa trei zile un porumbel ca era foarte slabit vazund ca se zbate sa iasa afar i am pus un un bilet cu nr de tel si spre mirare seara ma suna unul din oras de la mine ca o intrat la mine,dar sa vezi ca nu lo eliberat lo dat la unul ce are porumbei inchisi si de 5 ani sa vedeti ce suflet au uni ,tin porumbei m ai rau ca la GUANTANAMO

13. Scriu aici ca altundeva nu stiu unde sa scriu. Am fost la gradina zoologica din Targoviste, mare dezamagire cea mai mare de pana acum din toate gradinile zoologice din acesta tara frumoasa, pacat ca este locuita de asemenea oameni.
    Porumbaria din aceasta gradina zoologica poate fi asemuita Auschwitz-ului porumbeilor. Cred ca erau in jur de 40 de porumbei, numai 10 cuiburi, fara apa si mancare. Socant este faptul ca sunt oua peste tot pe jos, un pui incerca sa scape de porumbeii mari care-l ciupeau pana la sange, alti pui mai marisori erau batuti si fara pene pe ei. O imagine sfasietoare pentru mine!!! Am plans cand am iesit de acolo!!!
    CUM este posibil sa fie tratati asa cand la usa gradinii zoo este sediul asociatiei columbofile…CUM!!!

Sincere felicitari domnului care a salvat porumbelul!!!
    Nu cred ca are nevoie de multumirile proprietarului cred ca fapta lui o sa fie rasplatita candva!!!

14. porumbelul e din giurgiu park mam uitat pe niste clasamente si am vazut serii asemanatoare.. nush daca reusesc sa gasesc crescatorul te anunt… si poate cine stie dai de el in vreun fel…

15. Buna ziua
    Am gasit astazi (3 august 2010) un porumbel in Peris Ilfov. L-am adus acasa (in Bucuresti), mi-a explicat cineva ca foarte probabil este extenuat, sa il tin cateva zile pana se reface. Are numarul 2246712, 2010 Ro, si pare cam pui.
    O sa il tin cateva zile, desi daca ii dau drumul nu prea am incredere ca va ajunge la proprietar, pare cam fraged..

16. Salut tuturor,
    Sincer, consider un gest normal cum am procedat si ca mine cred ca sunt multi oameni, dar modestia ii face sa nu iasa in fata .
    Este adevarat dupa acest eveniment fericit din viata mea, am devenit columbofil, Multumesc tuturor prietenilor care mi-au daruit din tot sufletul de la 2 la 10 porumbei inclusiv perechi pentru matca.

Un alt porumbel are nevoie de ajutorul dumneavoastra de aceasta data sa ajunga sigur acasa.

Ii gasiti povestea pe http://www.apapentrutoti.ro , unde astept informatiim utile, necesare pentru a fi siguri ca ajunge unde trebuie.

Multumesc !

Pentru o apa buna si un pret corect !

Comenteaza

Emailul tau nu va fi public. Campuri obligatorii: nume, email, comentariu. *