Porumbel furat zboara peste 2000 Km inapoi la stapan (?)

Un columbofil din Marea Britanie era devastat dupa ce peste 120 de porumbei i-au fost furati si… dusi in Romania. (bravo, bravo, aplauze… suntem tari)

Crescatorul insa s-a luminat cand favoritul sau, masculul campion “Sharville Dan” i s-a intors acasa dupa ce a zburat mai mult de 2000 Km. Distanta este una prea mare care in mod normal nu poate fi parcursa de un porumbel voiajor.

Un reportaj aici.

Acum intrebarea fireasca este… de unde stiu ei ca porumbeii au fost dusi in Romania? Daca chiar au fost dusi, de unde stiu ca acel porumbel nu a scapat pe drum mai devreme sau poate chiar a fost vandut in UK. Pentru senzationalismul dupa care sunt ahtiate ziarele si televiziunile da bine povestea, un crescator jefuit de terminatii aia de romani, porumbelul erou se intoarce, etc. Dar totusi, cam subtiri detaliile pe care le dau domnii reporteri.

157 comentarii la “Porumbel furat zboara peste 2000 Km inapoi la stapan (?)”

  1. e cu dus si intors problema asta..eu oricum nu cred k a parcurs atatia kilometri…si daca a facuto este senzational ,bravo lui!!

  2. Pai Romanii siau facut reclama peste tot, si ce e mai usor decat sa dai vina pe-un Roman??Si sa na bage pe noi in gaura. Ieu unul nu prea cred toate astea deoarece: 1.un porumbel care a facut 2000 de km nu arata in forma in care e cel din imagine,adica a facut cateva zile bune ar trebui sa fie slabit, febra musculara etc.2.poate e o inscenare pt asi face reclama la porumbei.3.de adus atatia porumbeii e cam greu. Sarbatori Fericite la toti columbofilii!!!

  3. doar adevaratii hoti”romani sau ce or fi” pot sa ne spun adevarul despre acest minunat porumbel.doar ei stiu unde a scapat porumbel.acum 3 luni si mie mi-au fost furati porumbei,SARBATORI FERICITE

  4. hello lovers of pigeons Asi dori sa nu dau multe informati despre acceasta tema. exista multe persoane care frecventeaza accest sait,si care stiu mult mai mult.. nu bag mana in foc ca porumbelul respectiv”dany” a ajuns in rominia,da o mare foarte mare parte din ei au ajuns in rominia(undeva prin nordul tari)nu vreau sa injosesc p nimeni. acest caz face parte din a sa zisu FURT LA COMANDA
    nui primu caz de genu..au mai fost in toata europa si nu numai,multi dintre noi stiui. batranelu chiar nu are nevoie sasi faca reclam..stiu ce zic. sa va de Dumnezeu un an bun.

  5. Si noi romanii, chiar nu aveam minte sa furam porumbei din Anglia, mare tara columbofila……………. Pai aia daca nu s-ar umfla atat nici nu ar conta in columbofilie. La noi, cu bani putin ii tineam la……..bip……..bip…….Aaaaaaa poate au fost vanduti UNOR romani, dar nu neaparat in Romania. Daca ii ducea mintea, trebuiau sa spuna ca au fost dusi in Belgia sau Olanda, vezi doamne sa ii corceasca aia cu ” talentele locale “. Hai pa, succes………….

  6. Am un prieten in SEATTLE care a dat un porumbel de maraton in CALIFORNIA si ca intors acasa de trei ori, in jur la 2000 km, iar a treia oara a ajuns cu ulei pe pene, ii lua trei zile pina ajungea acasa, iar un pui din el este zburat de un mexican si a fost doi ani la rind locul 1 la cel mai lung concurs la care participa ei RINO aproximativ 900-1000km

  7. nu putem sa comentam prea mult pe baza acestui reportaj , totusi sa luam in considerare si alte intamplari , am auzit ca un porumbel a sosit acasa dupa un zbor si avea sub aripa mai multe stampile ale unor crescatori , motiv ptr se crede ca a strabatut multe tari europene pana sa ajunga , deci km ff multi , sentimental este o intamplare foarte frumoasa , sanatate si un ren cu nasul rosu ca fesul lui mosu

  8. Tot ce se face rau in lumea asta o fac numai romanii dupa parerea lor.Poate acei porumbeii furati sunt ca cativa km distanta.Daca nu au probe sa nu mai invinuiasca o” natiune “de furtul unor porumbei.Cred ca stiu exact si unde au hotii volierele lor.
    Sarbatori Fericite,Un An Nou plin de realizari si vant in pene!

  9. totusi daca stia ca este roman de ce nu sa dus la politie??? sa si recupereze pe toti sincer nu stiu ce sa cred ……….

  10. e vrajeala toata povestea asta.porumbelul arata foarte bine,si oricat de antrenat ar fi trebuie sa aiba febra musculara dupa atatia km.povestea asta da bine la pedigreeul porumbelului si atat.reclama facuta pe spatele romanilor

  11. Ce escroc acest crescator de porumbei.Cum isi face reclama pe spatele nostru datorita unor romani carora nu le place munca.Fratioare cum poate sa creada asa ceva un om ?Pai nenea crescatorul Englez de unde stie ca hotul e Roman?are el asa o banuiala ca un pasionat de porumbei si hot pe deasupra s-a dus si i-a furat peste 120 de porumbei pe care ia bagat in san si a fugit cu ei in Romanica bucuros ca si-a facut matca dar ghinionist “hotul”Roman ca la scapat chiar pe campion si a ajuns acasa.Da-o in puii mei de vrajeala ca nu pun botu` .

  12. Tot ce este posibil in tara asta….si in legatura cu acel porumbel , da ! se poate sa parcurga 2000 de km , pentru ca in prima zi trage cel mai mult , a-2-a fiind mai obosit umpic mai putin si a-3-a zi poate sa ajunga acasa.Eu cunosc un columbofil ce a angajat porumbeii la un zbor in germania..porumbeii au venit acasa , evident ca nu toti ..iar anu trecut a avut surpriza sa ii vina acasa o femela pierduta la zborul acela de 2 ani.Femela avea pe picior un bilet scris in OLANDEZA , iar pe acel bilet scria ca femela a ajuns la el ranita grav si ca este curios daca va mai avea puterea sa ajunga acasa in RO..partea culmea este ca …. acea femela in loc sa o ia spre romania a luat-o invers in sus si a ajuns in OLANDA .. si dupa 2 ani de stat in OLANDA la omul acela ea a venit acasa.Aici in RO la propietarul de drept s-a imperechiat cu un mascul ..a scos un pui , el nu a oprit-o sa o bage la matca sau ceva…si dupa ce a crescut puiu femela i-a disparut..Eu cred ca ea sa dus inapoi in OLANDA ..ca nu cred ca olandezu ala nu a invatat-o pe afara la el si ca nu a scos din ea pui in 2 ani…a tinut-o a scos din ea cati a vrut el in 2 ani si apoi a eliberato cu bilet..ca nu putea fi ranita timp de 2 ani…Asta este o poveste foarte adevarata..chiar sunt curios cati km sunt din OLANDA in ROMANIA . Asa ca acel mascul furat din Anglia avea puterea sa se intoarca inapoi , de ce nu? Sanatate!

  13. Numai ca ENGLEZUL …poate si minti ca i sau furat porumbeii…sigur romanu o mers pana in anglia sa fure 120 de porumbei…si in romania sunt campioni…puteau sa fure din romania nu trebuia sa mearga pana in anglia..dar cum romanii nostri nu au facut o impresie buna in europa..va dati seama ca noi toti sunte-m in aceeasi oala…si nu romanii ne strica reputatia dincolo..ci Romii sunt si romi care chiar sunt oameni buni dar majoritatea din ei ne fac pe noi sa picam in aceeasi oala cu ei …si nu zic ca romanii sunt usa de biserica dar …nu sunte-m ca romii , acum stiti voi persoanele de fata se exclud.Si eu nu cred ca acei porumbei au fost furati de romani daca au fost furati…

  14. si am uitat sa adaug….daca masculul a fost furat de la matca sigur nu putea sa parcurga 2000 de km daca el nu avea antrenament..cine stie cati ani are masculu 5 ; 6 ; 7 ani…Multa multa sanatate! ca de restu avem noi grija..

  15. Foarte misto “poveste” … pescarii au ramas in urma comparativ cu aceasta poveste de “sarbatoare “… bine ca nu i-a scris lui MOS CRACIUN ca sigur veneau si cei 119 , foarte tare. SANT DIN PRAHOVA SI AM DAT CUMNATULUI MEU DIN TARGOVISTE OUA DIN REPRODUCATORI SI MARE SURPRIZA …”LA PRIMUL CONCURS CAND I-A ANGAJAT MI-AU VENIT PUII INAPOI” Povestea asta pentru a nu lua drumul spre acel “crescator” CARE CRED CA VA VINDE VRE-O 50 DE PUI ANUL CARE VINE DIN ACEL ” SUPER PORUMBEL” o sa iau si eu sa incrucisez cu cei dati “CUNATULUI” un AN NOU FERICIT TUTUROR !

  16. asta e. ne meritam soarta.nici eu nu cred povestea.hoti sunt peste tot nu doar in romania.

  17. Se fura porumbei la comanda , asta-i o realitate! Cine nu cunoaste fenomenul n-are de unde sa stie! Exista anumite filiere care fura la pont din germania, belgia, olanda!
    Nu vrea sa spun mai multe, sa dau detalii …….. punct!

  18. daca ROMANIA o sa ocupe un loc frumntas la olimpiada ce-or sa mai zica englezi ca porumbei Romani din olimpiada sunt pui din cei furati de la ei :))):)):)) englezi mereu au fost sub noi : la fotbal i-am batut mai mereu , la porumbei la cupa europei nici nu am auzit de ei si nu mai spun ca femeile din Ronania sunt mult mai frumoase decat hidoseniile engleze :)) … tre sa mai radem si noi de ei nu numai ei de noi ;) … bafta ;)

  19. daca crescatorul spune ca porumbeii au fost furati de un roman, omul se bazeaza pe ceva nu zice el povesti poate a avut un angazat roman si dupa ce au disparut porumbeii a disparut si romanu sau stie cine a fost si nu mai spune decat ca a fost un roman

  20. Hai sa nu contestam performanta porumbelului,dar mai sus vad ca cineva stie,dar sa fac un furt pe comanda si ..de unde,sa dau un sac de bani ,si daca vin cu mîna goala în tara,de parca România ar fi tara lu voda papura,om fi noi saraci la buzunare dar nu si la minte,sa-l vînd cu cît?Cine sa-l cumpere?Stim noi cine sunt columbofili si au bani multi în România,credeti ca s-ar preta la acest lucru,eu unul nu cred,este o jignire adusa columbofiliei romànesti, acestor columbofili,mai ales ca si cel mai începator columbofil face afaceri cu acte în regula(pedigri).Ca s-au furat porumbeii si ca fraierul ala s-a învîrtit cu ei ìn sîn prin Anglia e cu totul alta poveste,mai bine fura un Picasso.

  21. frumoasa reclama:)) mie unul mi-a placut:))..bine ca nu a zis ca i s-a intors din China:)) culmea s-a intors un singur porumbel si ala era si campion deja..pare cam ciudat dupa parerea mea..eu nu cred:)

  22. Domnilor ,
    Eu am postat un mesj la articolul respectiv , si am intrebat de unde se stie ca porumbeii sint in Romania ?

    Craciun Fericit !
    Nicolae

  23. nicolae daca vrei sa vezi porumbeii dute la vicov ca mai gasesti si porumbeii unui alt furt

  24. Eu locuiesc in nordul Moldovei , in luna octombrie s-a pripasit la mine un eglez filat intr-o aripa, este un solzat cu sfichiurile albe de 06 , un mascul extraordinar de frumos , rar poti vedea o asa pasare . Vreau sa zic, cand s-a pripasit la mine era epuizat, foarte slab , cred ca a fost scapat de la matca . Zilele viitoare o sa postez si seria lui ,poate il cunoaste cineva. SARBATORI FERICITE TUTUROR

  25. eu nu cred ca s-a intors porumbelul acela de la 2000 km. un maraton care ajunge pana la 1200 km nu este parcurs de multi porumbei in prima zi,si cei care ajung acasa dupa un maraton sau fond greu sunt super epuizati,pai cum ar trebuii sa arate acesta dupa 2000 km. cum am mai spus nu cred ca un porumbel ar rezista la asa o distanta,desi m-as bucura sa stiu ca exista asa o super pasare sau de ce nu mai multe. pana la urma cred ca e vrajala sa-si faca crescatorul reclama,sa ajunga cunoscut. eu nu cred si punct. multa bafta

  26. acum am mai citit o data si am vazut scriind acolo ca zburat mai mult de 2000 km. s-o lase balta,acum chiar basme. vrajeala de buftea

  27. sall. da pe naiba,asta e reclama gratis pe spatele rominilor.porumbeii buni avem si noi nu e nevoie sa furam de la ei.si la mintea prostului,cine poate aduce 100 de porumbei in tara, te gaseste politia cu ei in masina si-o dau ca-s furati,si asa ca nu risca nimeni. sarbatori fericite.

  28. D-le DELBARU de cat timp cresteti porunbei , de cat tinp concurati daca concurati in vreo asociatie , de unde stiti dumneavoastra aceasta tactica a porunbelului de a parcurge 2000 km in 3 zile … eu personal nu cred , d-le personal am avut onoarea sa tin in mana un porunbel care a zburat etapa de BARCELONA – ORADEA – 2005 AVAND 0 distanta de peste 1750 km la cel mai mare maratonist din Bihor dupa parerea mea d-l Peteo , acest porunbel a parcurs aceasta distanta in 21 de zile , acest porunbel mai avand zburate vreo 4 etape de 1200-1300 km la clubul de maraton in Ungaria , cat despre acele furturi la comanda am auzit si eu dar nu cred ca la cineva care face astfel de comenzi sa se riste cu astfel de porunbei … porunbei valorosi sunt in = BELGIA, OLANDA , GERMANIA si in special in masinile de INTERNATIONAL BARCELONA . Totul e reclama = mediatizare = acest crescator o fi intrat in anonimat si a trebuit sa faca ceva nu …

  29. Daca porumbelul are rezistenta si vointa necesara totul e posibil

  30. Povestea este adevarata !
    Se stie cate ceva in tara la noi, porumbeii mosului au la baza porumbei Jim Biss. Nu intamplator suntem acuzati , asa stiu si eu dealtfel cum a scris si cineva mai sus …. sunt in NORD Romania. Pacat peste tot ne facem de kakat !

  31. In Romania exista si alta crescatorie care este plina de porumbei furati la comanda…din pacate tot in NORD Romania. Deci nu este singurul caz si meritam sa fim acuzati … desii nu meritam sa fim toti acuzati, decat acei implicati in aceste mizerii.

  32. Dl Delbaru ,pai era si normal la traiul care la gasit ìn România ,ca nu s-a schimbat nimic,o fi venit sa-si deschida vreun cont bancar ,cred ca te uiti mult la desene animate.

  33. oare coreanul si cajvanenii ce zic de intamplarea asta? cred ca se duc direct in cotet sa verifice….

  34. masculul are cel putin 6 ani ,mi se pare ciudat ca nu ia schimbat perechea de 5 ani

  35. Anul trecut , in 2009 , porumbeii lansati de la MOSCOVA 1500 km s-au intors in 3 zile , daca nu ma insel. Au fost eliberati sambata dimineata , iar primul porumbel, un mascul albastru a sosit luni dupa amiaza in Caracal.
    Anul acest fiind o etapa grea , cu ploi , lansati tot din Moscova 1500 km , primii porumbei au sosit dupa aproximativ o saptamana .
    Deci totul depinde de vreme. Asa cum de la Terespol 910 , au sosit porumbei inprima zi seara , de ce n-ar face si acest mascul 3 zile de la 2000 km?

    Terespol I 900 km -2009:

    http://www.predescu.ro/porumbei/clasamente2009/FRC%20-%20FEDERATIA%20ROMANA%20COLUMBOFILA/13.1.TERESPOL_TOTAL_PR.30.07.09.txt

    Terespol II 900 km- 2010:

    http://www.predescu.ro/porumbei/clasamente2010/FEDERATIA%20ROMANA%20DE%20SPORT%20COLUMBOFIL/ACMBUCURESTI/ACMB/21TERES1/ACM_POR.TXT

    Un caz in care porumbel de matca , fara zboruri in concurs, resuseste sa se intoarca acasa de la 1500 km:

    http://porumbel.net/2010/porumbel-vandut-scapat-in-budapesta-s-a-intors-in-den-hoorn-olanda/

  36. daca porumbeii vin 1000- 1200 km de ce nu ar putea si 2000? daca e un porumbel norocos, destept si e vreme frumoasa ar putea veni chiar daca ar face mai multe zile…

  37. Nu contest valoarea porumbelului,dar inainte sa lanseze video-uri in presa ar trebui sa fie sigur ca porumbelul a fost “lansat” din Romania! si de unde mai exact din Romania.Si ca sa fie % apreciat porumbelul ar trebui adus in Romania si lansat de aici in prezenta catorva martori.Mi se pare aiurea sa iti ridici porumbelul in slavi sub prezumtia ca ar fi zburat 2000 km fara sa fi sigur de unde a fost “lansat”.Poate porumbelul a fost furat de romani,dar asta nu inseamna ca a ajuns in Romania,este posibil sa fi fost vandut mult mai aproape de casa de cum crede crescatorul.Daca a zburat o data sa mai zboare inca o data,dar de data aceasta cu detalii exacte (lansare-sosire,timp,etc) si atunci mai discutam acei 2000 de km.

  38. furturile la comanda sunt asa ca, doar naivi cred ca nu se poate, sau furat pasari de valoare care au scapat si furate din nou . si pt alex poz 29 cauta pe net si vei gasi adresa proprietarului si tot ce te intereseaza despre porumbelul care lai prins, poti vb si cu proprietarul sa afli mai multe despre el, intra aici http://www.rpra.org/MemberSupport/RingList/tabid/87/Default.aspx

  39. nu stiu daca povestea englezului este adevarata, dar de furat s-a furat. hotii sunt cunoscuti, ei se lauda, te invita sa vezi ce au furat,iti vand pui daca doresti etc. etc. au furat de peste tot. ma apuca scarba cand stiu ca fac imbarcari in aceiasi masina cu hotii. ei nu stiu ca niciodata nu vor reusi sa faca NIMIC cu porumbeii FURATI.

  40. dragomir georgian, mai omule ce caterinca ai in tine am lesinat de ras.Ma ai de client la cateva perechi de oua

  41. am citit aproape toate comentariile,ci chiar toate,multa minciuna si prostie,cred ca acest articol a mai fost odata postat pe un site columbofil,aceleasi comentarii,aceleasi persoane,nu stiu cine a fost cu ideea de a posta un astefel de articol,mai ales ca acum sunt sarbatorile de iarna si ma asteptam la un articol mai cosntructiv,vad ca fiecare arunca vina pe cei din nordul tarii,aveti informatii?daca da de ce nu mergeti la politie fratilor?sa scapam odata tara de oameni din astia,cine sunt corneanu si cajvanenii ca eu nu ii vad in clasamente daca au furat porumbei asa de tari?ce asa mare rezultate au facut acesti mari crescatori in ghilimele zis?ce rachete spatiale o fi avand acest englez?lasati-ma sa ghicesc……din ce-mi aduc aminte celelalte articole erau asta iarna-primavara martie april asa ceva,deci porumbelul asta a zburat 2000km pe frigul ala si a ajuns inapoi in anglia?eu unul nu cred,daca voi credeti inseamna ca nu stiti ce inseamna columbofilie,pai noi zburam in romania abea in mai-iunie fratilor,cine a auzit in romania de porumbeii jim biss?eu unul nu am auzit,o fi castigat barcelona,sau alt concurs international?ca pe englezi nu ii vezi in clasamentele internationale pana la locul 1000,sa revenim la subiect daca stiti unde sunt porumbeii si stiti ca sunt asa de buni,mergeti si furatii de la ei,sa nu incurajam infractionalitatea,sincer m-am plictisit de subiecte de astea doar de discordie,si vina o poarta detinatorii de site-uri,dinr-un site columbofil ajunge un site de injuraturi,minciuni,barfa si cearta pana la urma intre colubofili,dar nu am vazut un subiect ca:Cum aveti grija de porumbei in perioada de iarna,ce hrana folositi?cum ii tratati si cu ce?si fiecare sa raspunda sincer din cei ce vor sa raspunda,decat sa am grija lui ion,vasile,ilie si altii nu?
    sarbatori fericite la toti pentru ca nu voi mai scrie la acest subiec

  42. Eu cînd am luat ,,microbul” asta ,cînd plecam la oras ,luam si un porumbel într-o cutie si-l lasam liber din gara din sat,ajungea acasa dupa doua saptamìni,cred ca batea recordul la km….cum am mai spus,cine ar plati o suma de bani(cred ca 3000euro sau mai mult,deduc din calcule,transport ,riscul meseriei,etc)si sa-l lase liber sau sa-i scape,pai eu unul nici cînd mergeam la dus nu-l scapam din ochi,au fost furati de cine stie ce gainar(fomist),acum omul a prins ocazia-Românii,astia sunt în stare sa intre cu sanvichul în mîna într-o cusca de lei si sa fure un pui de leu,fraieri n-e cred ei

  43. Fratilor chiar daca era furat de vreun roman, alooo romanii nu sunt asa prosti incat sa fure si sa piarda dupa aceea, :)) ce aveti ma nene, suntem ce-i mai inteligenti dintre toate natiile astea pamantene, uitati-va in ce domeniu vreti voi si ve-ti observa romanii printre fruntasi, ca avem o tara de rahat o avem din vina noastra, ca stam se ne calce alti in picioare, eu unul as iesi in strada chiar in momentul asta si i-as strange de gat pe cei de la putere, dar cu cine?????… Sarbatori Fericite!!!

  44. Sincer nu stiu ce sa zic…?¿?¿?¿?¿?daca porumbelu era sanatos si asa mai departe de ce nu? 2000km distanta mare dar nimic nu-e imposibil…Si daca nici nu-i sigur daca o fost lansat din Romania..nu prea as crede,dar poate e adevarat sau dacaa s-ar intampla cred ca ar merge!Si mie mi s-o pierdut un mascul alb cu negru de 2006 Inel Spania,il aveam aci am fii,fice buni zburatori,poate se intoarce :))):))) ( ce iluziiiiiii)

    BAFTA

  45. Nea Stanila iesi mata primu”ca urmatorul o ia la fuga.,asa e astia suntem,sarbatori fericite!

  46. Daca l-ati vrut pe Basescu….acum rabdati…cine il mai voteaza pe Base…acima sa va vad? La Multi Ani!!!

  47. Cu furturile stam bine chiar f bine [si mie mi-au fost furati de doua ori].Am cunoscut un tip in Turnu Severin in piata de pasari care m-a dus la el sa-mi arate ce porumbei are ,era undeva in afara Severinului ,acolo intr-o cosmelie imensa avea vreo trei sute de porumbei ,olandezi ,belgieni,francezi,germani etc ,traiau in niste conditii vai de mama lor,m-a imbiat sa-mi aleg ceva ,am refuzat de frica pt ca erau foarte bolnavi.Mai tarziu am aflat ca porumbeii erau furati de prin expozitii si de la campioni din tarile respective. Reintorcandu-ne la oile noastre nu cred ca porumbelul despre care e vorba in acest articol a scapat din Romania si asta pt ca am un prieten care a vrut sa-si cumpere porumbei din Anglia si a renuntat pt ca documentatia necesara trecerii canalului este foarte stufoasa si costisitoare din punct de vedere financiar ,controalele la randul lor sunt si ele foarte riguroase la granita,

  48. Pentru FAM.LUCACI .. sunt inscris la o asociatie si concurez cu porumbeii…spre stirea dvs..dar ori cum acel porumbel nu avea capacitatea necesara sa se intoarca acasa..daca a fost de la matca..cine stie cat era de batran si daca nu a mai zburat de mult pe afara era imposibil sa zboare 2000 de km chiar si in 21 de zile..hai sa fim seriosi…ca si cum ai pune un om invarsta sa mearga la padure 1 zi intreaga sa traga de busteni..asa e si cu acel pormbel..in fine sa lasam cearta pe aceasta tema ca nu merita! Multa sanatate!

  49. Poate este vorba de……..JIM BEAM ?!?! beutura, nu crescatoru’ de renume………din Anglia

  50. Eu unul nu stiu daca putea sau nu, sa vina de la cca. 2000 km distanta, eu cred ca povestea cu romanii este un basm de craciun………. Bai la cat suntem de inventivi cred ca le faceam si documente vamale si le spuneam ca ii ducem in Romania la etapa de zbor………Dar dc sa furam porumbei de la unii ca englezii, cand am vazut acum cateva zile ce locuri meritorii au obtinut romanii la nu stiu ce olimpiada columbofila straina ?!?!

  51. TOT RAUL SPRE BINE DOMNI MEI!!!POATE CU ASA RECLAMA NEGATIVA CEI DE AFARA NU VOR MAI PERMITE ROMANILOR SA CUMPERE PORUMBEI DE LA EI…SI POATE SCAPAM ODATA DE INFUZIA ASTA DE PORUMBEI STRAINI….M AM SATURAT CA PRIN EXPOZITII,TARGURI 80 LA 100 DIN PORUMBEI SUNT STRAINI SI CULMEA SUNT SI CEI MAI CAUTATI…DE FAPT NU SUNT CU NIMIC PESTE AI NOSTRI….DIN CONTRA!!!!

  52. @Delbaru si toti care nu cred:
    Un porumbel calator a plecat din localitatea Penzance[sud-vestul Angliei] pt a ajunge la Manchester in nordul tarii,a ajuns pana….la Thunder Bay,provincia Ontario-Canada,doborand astfel cu cei 9.600 km zburati recordul mondial al porumbeilor calatori.Zborul acestuia peste ocean a durat 16 zile,ajungand intr-o stare de epuizare avansata.A fost gasit de Bob Balina care la hranit pt a-l reinviora.Porumbelul a fost readus la Londra la bordul unui avion.”Buletinul Informativ Columbofil” nr 4/83.Ganditiva ca acest lucru sa intamplat in 1983 cand nu se auzise la porumbei de energizante,recuperatori si alte minuni.

  53. @fane: 100% porumbelul a stat pe vreun vapor, nu are cum sa zboare atat fara recuperare si odihna.

  54. chiar daca e adevarat sau nu, noi Romanii ne-am mai luat o palma si aceasta intamplare , fie ea adevarata sau nu, da bine la cv-ul nostru ca natiune. sincer dupa cum scria cineva mai sus ar trebui sa dam mai multa importanta pasarilor noastre ca avem si noi in romania pasari de valoare si sa terminam cu importurile astea de 2 bani de la Belgieni, polonezi ,ETC. parerea mea e ca , daca un porumbel cumparat de la ei, chiar daca e nepot , stranepot din x si y , nu e neaparat un campion, asa ca decat sa investim o avere in achizitionarea de porumbei scosi pe banda rulanta ar trebui sa dam putina atentie si columbofililor batrani care au dat din volierele lor o multime de campioni obtinuti dupa ani intregi de munca. cinste lor . sarbatori fericite tuturor si un nou an plin de realizari

  55. Ma mira faptul ca multi dintre noi nu cred ca un porumbel, fie el chiar batran, scapat de la matca, ar putea parcurge o distanta de aprox 2000km, intr-un timp nespecificat, pentru ca din articol nu stim exact in cat timp s-a intors.
    Chiar citeam de curand despre un pui de 10 luni al unui crescator englez care a ajuns in Panama, adica la peste 8000km.
    Citeam iar undeva ca un crescator american care locuia pe costa de vest a lansat cativa porumbei ai sai din Anglia si unul a reusit sa ajunga acasa, la peste 4000km (dupa mult timp, cam o luna) iar alti 2 sau 3 au fost capturati in diverse locuri pe coasta americana de est, deci au reusit sa traverseze Atlanticul.
    Nu demult, pe un al site de profil se scria despre un inel de porumbel romanesc gasit in cuibul unei pasari rapitoare din Islanda…
    Toate aceste exemple si cel de mai sus dat de Fam. Lucaci nu vor sa demonstreze ca acesti porumbei ar fi buni cursieri. Dimpotriva, aceste pasari, chiar daca intr-un concurs nu ar fi competitive, au o incapatanare iesita din comun, navigheaza cu orice pret spre casa si duc o lupta incrancenata pentru supravietuire.
    Si mai au si mult noroc…

  56. @Andrei tot ce este posibil,am intors si eu problema pe toate partile,dar am scriso ca pe o curiozitate.

  57. Buna ziua domnilor, eu nu cred ca s-a intors din romania, din cate stiu daca se fura ceva undeva in lume intervine si politia de frontiera si sunt dati la interpol, deci granitele nu au cum sa le treaca cu porumbeii, nici macar in romani dar in strainatate. Porumbelul este capabil sa zboare 2000 de km. Dar eu cred ca trebue sa privim si altfel problema, si sa nu aceptam din prima ca a venit din romanaia. Pt ca eu nu vad logica, ok suntem romani, avem mai multe scapari si e adevarat ca ne trateaza altfel in lume, eu traiesc acum in germania si ieri pt prima data m-a oprit politia cu masina sub dnumire de control de rutina. Si m-au luat la purificat inclusiv cu luminarea actelor si dat prin statie sa ma verifice cine sunt si ce caut. Ok. Din fericire sunt in regula si sunt student cu bursa. Dar eu cred ca interpolul nu permitea trecerea asta este parerea mea eu cred ca nici nu a iesit du U.K . Un an nou fericit si sa auzim numai de bine. Vant in pene.

  58. Fratilor sa nu ma intelegeti gresit ,un porunbel poate zbura distante de peste 2000 km – dar pt asta ii trebue antrenament , pregatire – deacea nu cred ca acel porunbel a zburat cei 2000 km in 3 zile cum zicea cineva mai sus . Fratilor una e sa zbori 800 – 1000 km , alta etape de 1000-1300 km si cu totul altai sa zbori etape peste 1500 km , ne dam toti cu parerea – dar cati dintre cei ce ne dam cu parerea si care le stim pe toate am zburat macar etape de 700-800 km , dar etape de peste 1000 – va inteb cum va aratat porumbelul in momentul in care a ajuns acasa … ati fi avut curajul ,cum a intrat in volier porumbelul fara sa manance , bee apa … sal inbarcati la demifond – ceea ce ar insemna undeva la 1400 km – UNA E TEORI ALTA REALITATEA -multa bucurie la toti –

  59. Aha, deci bietu’ englez crestea porumbei cu mare pasiune si soarele stalucea si totu’ mergea ca pe roate.
    Intr-o buna zi, de la est se abatura mare nenorocire asupra bietului englez. Pe nepusa masa, bietu’ englez ramase fara comorile sale intre care si cea mai de pret, giuvaeru’ sau, Danut (asta parca avea numele predestinat pt. a “locui” mai spre est).
    Scarpinandu-se la tampla, bietu’ englez dimpreuna cu alti englezi (deocamdata nu bieti), ajunse la concluzia ca nenorocirea din est avea nume romanesc.
    Ce anume indiciu i-a calauzit spre Carpati D-zeu stie cert e’ ca s-a decretat, siguramente “romani”.
    Povestea devine una tragica, lacrimi vaiete, ….. neinteresanta pt. reporteras, degraba cautatoriu de senzational mai ceva ca Danut, nu porumbelu’ ci Diaconescu.
    Cand totu’ parea pierdut pe vecie, dinpre Est apare giuvaeru’ Danut, pasaroiu’ de aceasta data, spre fericirea atat a bietului englez cat si a Senzationescului autohton.
    Nu numai ca Giuvaeru’ a ajuns acasa scapat teafar din ghearele zmeului roman insetat de furtisaguri, nu numai ca a juns tocmai el din cati fura furati, da’ a mai batut si cale de 2000 km peste mari si tari.
    Bietu’ englez nu mai e’ biet, s-a mai umplut o pagina de ziar, o pasare odihneste din nou fericita in boxa sa iar noi, romanii, am fost din nou manjiti cu …… gainat ca sa fim in ton cu subiectu’.
    Mda, sfarsit!

    O singura intrebare ramane, da’ indiciu, indiciu’ unde e’?

  60. Nu scapam noi romanii prea des ocazia sa ne facem de cacao. Insa treaba cu porumbelul e o poveste , pagubitul si-a facut reclama la porumbei , si dupa cum ii cunosc eu de isteti, acesta nici nu stie unde este Romania. Altfel nu declara ca porumbelul i s-a intors de la hotii de romani cu una din aripi filata.Admitind ca totusi porumbeii au fost furati , hotii au ramas tot in regat cu ei asteptind un prilej pentru a-i deplasa pe continent. Probabil unul dintre porumbei a scapat dar , asa cum semnala cineva anterior , cum Dumnezeului ,tocmai cel mai bun a scapat???? Dupa mine este o poveste cusuta de un croitor ageamiu.

  61. domnilor englezu sau cine spune asemenea povesti de adormit copii sase uite pe harta sa caute unde se afla ro fata de anglia egreu de cautat cu degetu dif daca asi avea capu celui cea scris si crede asa ceva las taia sal pun in stlpu porti sai arat fundu ; in posibil ‘

  62. D-lor care comentati despre valoarea columbofiliei din Regatul Unit, cititi nenumaratele articole de pe site-urile de specialitate si va veti convinge de valoarea porumbeilor englezi, Nu va mai dati pareri daca habar nu aveti despre ce se intampla in lume, !!!

  63. Felicitari CORBULE ai scris o noua balada – INTOARCEREA GIUVAERULUI – esti tare baete , super balada ta.

  64. Poate mosneagul ala englez stie si cat purta la pantofi romanul care cica i-ar fi furat pinguinul sau poate io fI pus kilometraj .
    E chiar jenant sa acuzi pe cineva si mai ales un popor ca sa iti ridici in slavi o amarata de pasare fie ea chiar si campionul ANTARCTICII, SIBERIEI si GROENLANDEI.Nu suntem usi de biserica,dar sa fii asa de sigur fara macar sa stii vreun detaliu e prea de tot.
    UN AN MAI BUN PT TOTII ROMANII

  65. Pentru toti cei care nu cunosc povestea vreau sa va spun ca se cunosc multe din cele relatate si nu sunt povesti….iar porumbelul nu s-a reintors acum ci undeva prin vara…cat despre poza nu stiu personal daca este acel porumbel si daca a fost pozat inainte sau dupa ce a fost furat…nu putem sti nici locul de unde a fost scapat…pentru k nu e sigur k ajunsese in romania…asta doar domnii care i-au transportat stiu….
    Despre faptasi da ..este adevarat k sunt romani iar porumbeii au ajuns asa cum mai spunea cineva in nordul Moldovei…si intr-unul dintre comentarii este data si localitatea unde au ajuns…
    Pt d-l Porumbel…imi pare rau sa te contrazic…banuiesc k esti din sv…si eu tot din sv sunt…dar daca fura unii nu inseamna k furam toti…cat despre rezultatele porumbeilor sau poate ale puilor lor…nu trebuie decat sa deschizi un catalog judetean(inca nu e tiparit,dar va aparea in curand pe 7 ianuarie,la expo)sau uita-te pe net si o sa vezi despre cine e vb si ce rezultate au unii din acei pui..
    Pt un alt comm in care se spunea k este imposibil de adus porumbei in tara vreau sa va spun k s-au adus 5-6 cosuri in tir..asta doar o singura data….fara celelalte transporturi inainte si dupa…
    Bine’nteles ca se urmareste si putin reclama porumbelului si a crescatorului ….e clar…;)
    Din pacate asta facem multi si asa ne si vad strainii…o natiune de hoti, de criminali si de talhari…scriu acest comentariu din postura unui roman care a fost in strainatate si in uk….nu vb nici din auzite si nici din amintiri…
    Numai bine si Sarbatori fericite!

  66. Nu am avut rabdare sa citesc toate comentariile, dar totusi se precizeaza vreo explicatie (in video) legata de faptul ca porumbeii au ajuns in Romania sau se spune doar ca au ajuns? Poate nu ma pricep eu prea bine la engleza si nu am inteles … :D

  67. BlackBird ai limpezit lucrurile.
    Asta vara cineva vroia sa vanda niste porumbei unui amic … erau din ai mosului.
    Joc de glezna noi romanii ca nu suntem acuzati pe degeaba acum si in alte cazuri.
    In Anglia se duc ilegal back-suri intregi de tigari cu tirul, dar niste porumbei, floare la ureche.

  68. Sincer imi pare bine ca i sa intors preferatu indiferent de la cati km i sa intors si de unde dar nu trebuia sa deie numele Romaniei fara niste dovezi probe sau ceva mai concret.
    Asa pot sa zic si eu ca Elodia e ingropata sub voliera mea si ca un englez a platato acolo in 5 minute apar pe otv.Nu ma de deranjeaza ca isi fac reclama putea sa ii minta ca i sa intros de la 10000km credeti ca ziaristilor le pasa sau au ei vreun habar dar nu trebuia sa ne faca de cacao doar ca lui ia spus cineva (sau a presupus)ca sunt dusi spre romania sau in romania.Sa fim seriosi .
    Hai noroc!!!

  69. 53 daca nu ai auzit poti citii aici:

    In this article I refer to a strain of racing pigeons that are truly extraordinary. It is a family that the founder, Jim Biss, cultivated for well nigh 60 years since he first decided in the 1930s to create a strain capable of winning from 60 up to 800 miles. Now although I have previously expressed doubt if there is any family of racing pigeons that could be defined as an ‘all rounder’, for there are horses for courses, so to speak, if my tendency to think as above is to be refuted then the Biss strain is the one that may have that potential. However, my interest in the Jim Biss creation is the strain’s achievements at the long and marathon distances and successes of this strain were not restricted to Biss himself, for there are scores of fanciers who have experienced success with the family.

    At the base of the Biss strain are a number of the old English families which have, in the main, apparently passed on into history, being supplemented over time by representatives of the Commines i.e. of the Super Crack lines and the enduring Stichelbauts.

    “In Great Britain there was Jim Biss of Brundall, who won more 1st Nationals than anyone in the history of the sport in that country… I could go on and on.”

    Tom Smith: Masters’ Chronicler
    By Gene Yoes

  70. Din pacate asta este adevarul…nu vreau sa fac nici pe detectivul si nici sa dau subiecte de barfa…dar se stiu ei cei care incarcau cosurile cu porumbei in spate la morrison…sau cand preluau cosurile din olanda si belgia…
    Este pacat ca si ceilalti suntem bagati in aceeasi oala cu ei…pentru cei care doresc sa ma contrazica nu va doresc decat sa mergeti intr-o tara straina si va veti da seama singuri cum sunt priviti Romanii(si nu 1-2 saptamani in vacanta ci o perioada mai maricica;) ]…o zic cu mare parere de rau:|:|:|:|

  71. salut din nou..pe mine personal ma intereseaza tare tema asta. ii curios faptu k na ajuns sa fie citita de persoanele care trebuia,ca de frecventat acest sait il frecventeaza sigur…(posibil sa fie dusi in tara de sarbatori si sa naiba acces la internet,ori au vazut,s-au au auzit cv da tac k porcu in papusoi) cu trecut la vama nui o problema,si eo am trecut de 3 ori cu porumbei la vama fara nici macar o problema,am trecut si cu un nr de por mare 45 de porumbei,pus intr-o cusca pe bancheta spate a masini(o mik parte din por.erau ai mei,si aproape toti era de la mosu respectiv)… asa k nui greu de trecut la vama.. din londra pleaca saptaminal 4 5(fara sa ecxagerez) tiruri pline cu pachete spre rominia(romini is mai stringatori) a fost simplu si este de trimis porumbii spre rom…cum a spus un culeg mai sus”floare la ureche”am iteles k ecxista aparate care mai controleaz tirurile la bac…da nu de fiecare data,SOFERI DE PE TIRURI ITI GARANTEAZA k tot ce trimiti acasa iti asunge. multi dintre voi ati lasat comenturi..cum ari fi k nau englezi porumbei,mai multi ati spus k MOSULIK ar vrea sau si facut deja reclama pe spatele nostru..va contrazic p toti in ambele sensuri..englezi is tari la capitolu porumbei(nam zis cei mai tari)nu le eau aparare sau mai stiu eo ce(cu toate k ne dat multora un post stabil de munk si bine platit)
    si neau respectat si ne respecta. parerea me e k mosulic nare nevoi de reclama…stiu ce zic cum am mai spus si mai sus..am 9 ani de cand is in tara asta,si 6 de cand il cunosc pe mos…mosu si facut reclama deja da nu cu ajutoru nostru,si nu acuma..eo zic k mosu nu mai are de ce sau pentru ce sasi faca reclama punct

  72. am uitat sa mentionez:k porumbei dusi de mine acasa au fost toti cumparati…(nu furati) sarbatori fericite si un an cit se poate de bun.

  73. salut…si eu sunt din suceava si sunt chiar din localitatea in care sunt multi por englezi si alti straini care is furati din strainatate…mai mult nu comentez..

  74. englezu-i nu-i chiar tampit fratilor, stie ceva. porumbelul nu s-a intors din romania, dar de romani a fost furat cu siguranta. hotii sunt xyz cu echipa lui. si rog pe administratorul site-lui sa publice ceea ce scriu fiindca nu-i un secret si nici o calomnie. el singur recunoaste si se lauda. mai sunt cativa frati de la Cajvana care l-a furat si pe brockamp. xyz( xyz si nu mi stiu cum) a furat din belgia si lista continua…… mi-e sila de toate gunoaiele astea umane.

    ADMIN: nu am facut site-ul asta pentru demascari de gainari, cu astea se ocupa alte institutii, daca chiar vreti sa faceti ceva concret mergeti la organele abilitate. nu am chef sa stau de sarbatori la telefon cu toti gainarii. multumesc si va rog nu mai insistati.

  75. mi-e sila cand stiu cum unii columbofili ii viziteaza pe acesti hoti care aduc porumbeii in tara si cumpara de la ei. sunt partasi la hotie !

  76. Nu inteleg de ce se “oftica” multi pe-aici datorita prezumtiei ca porumbelul ar fi fost furat de romani.
    Din experienta proprie pot sa confirm ce spun cei de mai sus, adica nu-i greu deloc sa “scoti” ceva din Anglia.
    In perioada cat am stat acolo am avut ocazia sa vad cam ce puneau unii conationali “la tir”, pentru Romania. Nu am vazut cu ochii mei porumbei, dar erau o gramada de alte “chestii” despre care unii nici nu se rusinau sa recunoasca ca-s furate.
    Din pacate, cam tot ce s-a spus si se mai spune despre romani e adevarat.
    Si apropo de faptul ca in moldova sunt crescatori, chiar de varf, cu porumbei furati la comanda… parerea mea e ca nu iese fum daca nu a existat candva foc acolo.
    Oricum, noi ceilalti, romanii cinstiti, nu trebuie sa luam apararea unor astfel de scursuri, confundandu-ne cu ei… nu merita !

  77. cu parere de rau se fura, dar cel mai rau ca este posibil sa nimereasca in miinile hotilor porumbei cu adevarat de o valoare mare…

  78. cei care spun ca este imposibil sa revina vreau sa va spun ca este posibil ! ba chiar si mai mare distanta cu siguranta…porumbelul acela este de mare valoare…

  79. Avem mari probleme de imagine afara si nu din cauza unor povesti.
    Deja sunt multi crescatori care cand aud de romani fug ca dracul de tamaie.
    Familia Freialdenhifen e printre ei.
    M-au rugat pe mine personal sa-i ajut cu transportul comenzilor spre Romania pentru ca doresc cat mai putini vizitatori de la noi, dupa ce Heiko a fost injungiat.
    Cu porumbeii mosului se aude ca ar fi fost furati si mutati la noi. Celor care stiu le e frica sa dea nume, insa aceasta problema va apasa greu pe umerii nostri multi ani de acum incolo.
    Vedeti si refuzul de a fi primiti in Schengen, si altele. Nu are legatura cu porumbeii dar are legatura cu ceea ce fac conationalii nostri afara din tara.
    Din pacate este adevarul.

  80. am stat si am citit si eu toate comentariile … fiecare cu parerea lui .. porumbei poate sa fi venit de la 2000 de km nui problema .. dar si crescatorul .. daca nu este sigur dc ne acuza ca a venit din romania .. oke .. vant in pene in anul 2011… sarbatori fericite tuturor

  81. bravo lor cei care au avut tupeu sunt smecheri celorlalti carcotasi care nu au sange in vena sa stea acasa si sa nu comenteze rezultatele porumbeilor adusi din afara. vant in pene si la multi ani 2011.suceava venim !!!!!!!!!!!

  82. no name sorry imi poti lasa un contact ? (nu pt acest caz, asta in cazul ca citesc invinuitii)

  83. Se stie ca hotii au fost romani…in colaborare cu un albanez…nu ma vorbiti prostii cum ca cineva acuza pe nedrept bietii romani..mai lasati nationalismul deoparte si deschideti ochii ce dreaq cu voi….
    Ce nu se stie este locul de unde a scapat porumbelul pt ca e ft probabil sa fi scapat chiar din uk,de la cativa kilometri sau poate in timp ce era transportat spre Romanica….iar crescatorul normal ca nu a ratat sa-si laude pasarea stiind ca putea fi si varianata scaparii lui din RO…

  84. daca era sigur ca sunt romani ii aresta .sunt numai bancuriii si reclame dom. ca romani au avut rez. BRAVO ROMANILOR CARE AU PARTICIPAT LA OLIMPIADA …..JOS PALARIA SI LA MULTI ANI TUTUROL CRESCOTORILOR DE PORUMBEI SI VANT IN PENE

  85. BA FRATILOR .nimeni nu a zis ca porumbelul din poza este cel care sa intors acasa si oricum forma fizica nu se vede din poze,nimeni nu stie daca ie adevarata povestea ,de cand pana cand a durat calatoria cert ie ca nu la putini din voi sa intamplat sa vina un porumbel pierdut de 2-3-4 luni si cu aceiasi clema de concurs si atunci stie careva cati km a facut porumbelul? aici diferenta se face tinand cont de distanta aeriana intre tari daca este adevarat.in cea ce priveste porumbei din anglia zice poz. 5 pai tocmai bani ii fac mai buni si de aceea au pasari bune dc prinzi un an cu ,conditi meteo mai putin favorabile in timpul zborurilor o sa te convingi mai trebuiesc porumbei din anglia .am un mascul de 06 adus in 2010 anu asta din 3 pui am 3 in cotet .rezultate nu prea bune dar au avut clasari ,probabil ca daca gaseam o femela potrivita altfel stateau lucrurile

  86. Corneliu:
    “Si apropo de faptul ca in moldova sunt crescatori, chiar de varf, cu porumbei furati la comanda… parerea mea e ca nu iese fum daca nu a existat candva foc acolo.”

    ar trebui sa te faci detectiv,poate o sa fii mai bun decat Sherlock Holmes.
    Noroc de porumbeii furati la comanda ca nu mai aveau moldovenii rezultate.Rusine ca arunci cu noroi in preajma Craciunului.

  87. stiti vb aia veche (cainele moare de drum lung si prostu de grija altuia )

  88. Fratilor ce se vb despre imaginea roamnilor cu siguranta o stiu doar aceia care au “calatorit” in europa o perioada mai mare decat o vacantza prin tarile europei………….E GRELE CU ROMANASI, pacat ca nu toti “lsam loc” BUNA ZIUA
    Te-ai intrebat cum te poti simti tu om cinstit si drept sa mergi in vizita la nea “mosulika”sa cumperi porumbeii si sa inceapa sa-ti povesteasca o intamplare asemanatoare cu tema care se discuta mai sus……………va spun ca va ia fata foc si o sa va doriti sa intrati in pamant ……………………………..
    Pana sa fimi DOMNII trebuie sa fim OAMENII….Toate cele bune tuturor

  89. bvo baieti inca o fapta buna..eu cred k e adevarat tot …..nu e de ajuns k e hot… dar romanului ii place si sa se laude..un an nou cat mai fericit tuturor

  90. Pai eu pe net am gasit imagini filmate,care pot constituii un real pericol,pentru columbofilii care ,au pasari valoroase,pentru viitorii hoti,care vaneaza astfel de pasari.Eu mi-am vazut strada si poarta ,precum si al vecinului de linga mine care este inscris la asociatie.Siteurile fiind Norc.ro si harta din motorul de cautare de la Google.

  91. Bai taticule…nu moare nimeni de grija lor…eu cel putin nu mor .te asigur….;)dar atata timp cat stiu despre ce este vorba si cunosc toata manjeala asta nu vad de ce n-as spune si lumii cum sta treaba…
    @ caseriu alexandru: rusine ar trebui sa le fie celor care se preteaza la astfel de fapte;)

  92. @ caseriu alexandru, te rog abtine-te de la a-mi mai interpreta in mod tendentios opiniile.
    Nu-mi dau prea bine seama daca o faci in mod intentionat sau din prostie… cred ca, cu putin efort, iti poti gasi altceva mai bun de facut decat sa “publici” concluzii tampe.
    Intelege (daca poti) ca eu nu am facut nici o generalizare cu privire la crescatorii din moldova si nici nu am incercat sa “ating” pe nimeni.
    Am prieteni crescatori moldoveni si chiar printre ei se nasc si se raspandesc zvonurile la care ma refeream… Bine-ar fi sa nu fie adevarate.

  93. domnule blackbird ……si cam ce manjeala cunosti dumneata ?
    ma faci curios am citit 101 comentari sii majoritatea dintre ele nu are nimic de a face cu realitatea?

  94. expre pentru m a s:(si nu numai)….hai sati las cv unde ma poti contacta,doar un aidi de mes sper sati fie de folos…o_sperantza_in_bine.asta ii aidiu….am vrut sa fac un alt aidi mai sexi da nam reusit(nu mai furati porumbei pls s-au stop furtului de porumbei…nu pentru a avecta pe cineva..doar asa sa fie mai haios;);)… imi cer mii de scuze pentru intarziere:(da nu toti se pot bucura din plin de sarbatori,mai trebe si sa muncim) Asi mai dori cv:sa nu se mai arunce cu noroi in moldoveni si suceveni in privinta porumbeillor…chiar nare rost sa intram toti in aceasi oala..dak mai are cineva de spus prin intermediu asta cv catre ori despre suceveni….sa dea si nume..domnul y a facut pervormanta cu porumbei furati din , s-au a esit campion cu por.furati de acolo..(cred k ai voie sa dai si nume dak nu ma insel)… (si eo is sucevean,va dati seama dak nasi fii,nasi avea de unde sa stiu mare lucru despre acceasta tema…) nam lasat comenturi aici pentru a ma lauda k am porumbei de la mosu sau cv de genu…(miam pastrat anonimat si mil pastrez din mai multe puncte de vedere.)am comentat k am stiut cv…si ma interesat intru oare care fel tema(multi dintre voii poate mati facut idiot,sau o sa spuneti k meam aruncat singur cu noroi in moldoveni)

  95. Daca furi in Romania 120 de porumbei si vrei sa treci cu ei granita in Ungaria sigur n-ai sa reusesti!….dar sa furi in Anglia si sa-i aduci aici…vrajeala!!!!
    Cu cei 2000 de km cred ca s-a incercat o reclama, a trasat omul pe harta europei cu compasul,a pus in ecuatie si oamenii pusi pe ,,capatuiala”si a iesit …ghiciti….Romania

  96. @marian popa, in mod sigur vorbesti in necunostinta de cauza. Personal mi-am scos proprii porumbeii la antrenamente in Ungaria fara nici o problema. Nu m-a intrebat nimeni nimic. Am zeci de colegi si prieteni din zona care fac asta, unii chiar zilnic si nu am auzit pe nimeni sa fi intampinat vreo problema. Unii dintre ei merg chiar cu remorci pline cu lazi. Informeaza-te, te rog.
    Cunosc cam 10 crescatori care isi trimit frecvent porumbeii cumparati din Anglia, Spania si Italia in Romania, in lazi, in portbagajele masinilor prietenilor. Totul merge ca uns, nu am auzit de vreo pasare confiscata…
    Sa fie de vina labilitatea, lenea sau dezinteresul “granicerilor” romani ? Se poate, ca nici in Schengen nu ne primesc astia… :-))

  97. auziti mai hulubarilor poate a mers porumbelu pe jos acasa la mosneag din romania si nuvati dat seama inca

  98. “Sa fie de vina labilitatea, lenea sau dezinteresul “granicerilor” romani ? Se poate, ca nici in Schengen nu ne primesc astia… :-)) ” Domnu’ Corneliu din cate stiu eu Romania nu se invecineaza cu Anglia, ci mai sunt cateva tari care trebuie parcuse pentru a se ajunge dintr-o tara in alta, deci si “granicerii” englezi au partea lor de vina(cea mai mare parte), cat si cei ai celorlalte tari, hai sa nu ne judecam singuri , destul ne judeca altii(strainii)

  99. in primul rand,mosul este bun,iar porumbelul despre care se vorbeste este cu adevarat tare, a luat locul 1 pe anglia de la barcelona 2008,mosul si-a pus amprenta pe sportul columbofil englez alaturi de nume mari precum ALF BAKER,TUBBY TATE,PETER TITMUSS,SI MARELE GEORGE BURGESS.mosul e zburator de maraton,de retinut BARCELONA-LONDRA in jur de 1200 km.aici el incearca sa obtina o “TURNATORIE”si o sa va si explic.porumbelul acesta minunat CHARVILLE DAN,nu este cel pe care mosul il prezinta,doar culoare e aceiasi(albastru)dupa cum vedeti si in film pe inel se vad 2 cifre :13 si culoarea inelului este portocalie,cam asa ceva,insa in realitate CHARVILLE DAN are inel de culoare alba si are seria GB 02 K 01981.MOSUL viseaza ca intr-o zi CHARVILLE DAN sa mai ajunga acasa la el,lucru care nu se va intampla,pt ca acum “DANUT”este preocupat cu invatarea limbii romane,pt ca vine primavara si sezonul de imperekeri se apropie si invata si el limba romana sa poata combina cat mai multe femele si sa reproduca cat mai multi pui…am citit fel de fel de pareri pana acum,cineva spunea ca ii este sila ca imbarca cu aceleasi persoane,sau ca vai au adus porumbeii astia si se lauda,dar cand romanii saracii au cumparat de mii de euro porumbei care nu veneau din spatele casei strainilor oare nu le era sila??cand te duci la renumiti crescatori si vezi k te programeaza ca sa- ti vanda un pui peste 2 ani si ala nu reproduce decat ‘GUNOAIE”nu va este sila?si in al 2lea rand tot ce e aici sunt doar presupuneri,nu?oricum dupa moartea mosului o sa mearga si ‘DANUT” pe la el,pana atunci nu-l stresati ca uita limba romana,kiar acum e la meditatie…

  100. E total gresita conceptia conform careia atunci cand cumperi un porumbel trebuie sa iti dea garantat pui buni. Nu exista asa ceva, nu iti garnteaza niciun crescator din lume.

    Multi dau vina pe vanzator ca le-a dat porumbei prosti dar oare ei nu sunt niciodata de vina cand nu le “merg”?

    Declarati cu multa nonsalanta ca furaciunile zac prin vreo matca din Romania… si pentru asta nu mi-e doar sila ci si multa scarba.

  101. @comentariu 117, ai dreptate !

    @INELUS INVARTICUS, interesant scenariul tau :))

    @porumbei.ro, ai dreptate !

    Nu cred ca e bine sa-i invidiem pe eventualii hoti, dar nici sa le luam apararea (chiar daca ne sunt compatrioti).

  102. sper ca danut sa reproduca numai gugustiuci miopi… saracii romani, au fost tepuiti de straini… daca i-a mancat in cur sa ia de afara… porumbeii din RO au raie pe ei? is pline expozitiile de porumbei romanesti foarte buni dar la unii ‘le pute’ daca nu are inel destrain…

  103. Inelus Invarticus :))
    Ai uitat specifici ca porumbeii in drumul spre casa au la final peste 250 km de ocean, unde curentii sunt foarte mari si vin cu vantul in bot, si fara exagerare din 365 de zile din an, in Anglia ploua mai tot timpul, o ploaie marunta cum se mai spune in alte zone #ploaie mocaneasca#.

  104. Lumineaze-te la minte frate,ca omul s-a luminat cìnd si-a vazut favoritul ajuns( de la 2oookm.)!E vorba de 120 de porumbei,nu au trecut ei în R..Asa se ìntîmpla cu noi romànii de peste hotare ,suntem buni doar la vot,dar cînd trebuie sa ne apere interesele ,asta e adevarul.Am ajuns de rîs la toti ,,piratii si colonialistii”.Pe la astia umbla politia ca mustele,nu treci cu 120 de porumbei neobservat,de parca ai merge la tìrg la Balaci,cel mai rau e ca suntem acuzati ,fara sa fim vinovati,doar ca avem aceasta faima!

  105. si la mn jud neamt sa prins un porumbel cu gb si e prins de aproape jum de an si e tot vanat.ati putea sa mi da ti o serie sau ceva detalii.

  106. domnu’ Elvys degeaba va plangeti ca romanii sunt acuzati. Chiar daca dumneavoastra si altii sunteti cat se poate de corecti sunt altii care ne fac o imagine “mai buna”, imagine pe care o avem de ceva vreme. Credeti ca este imposibil sa aduci in tara 120 de porumbei? pentru baietii cu “experienta” este o simpla joaca in timpul liber.

  107. pareri si pareri….suntem liberi sa credem ce vrem fiekre in parte…unii cred k este adevarat, altii nu…nu putem condamna sau judek pe nimeni pt ceea ce cred ei.parerea mea este k nu cred k este adevarata…exact cum in ziua de azi ziarele publik tot felul de lucruri neadevarate, la fel si aici…se gaseste cineva kre sa fak rau…vrea sa fak columbofilia din romania de rusine…poate chiar sunt invidiosi..si k sa scape de noi, sau sa se razbune(ceea ce e arma prostului)…gasesc tot felul de tactici prostesti de a invanui.in fine….asta e parerea mea…bafta! sarbatori fericite!!!

  108. sa inteleg ca multi romani a u fost tepuiti, iar acum noi ne luam revansa furandu-i. asta poate faci tu. toti hatii care furau in germania dupa revolutie se motivau amintind ca nemtii au fost nazisti si cat de rau au facut ei. mai lasa-ma tataie. si de unde ai tu atatea informatii despre englezul asta ?! cat timp ti-a trebuit sa le aduni ? dai de gandit….si nu numai….

  109. dragi compatrioti nu credeti k sa facut destula valva …cred k ar fi bine sa lasam lucrurile asa cum sunt..si asa suntem vazuti cum suntem…eu locuiesc in italia si e de ajuns sa zic k sunt roman k cel cu care vorbesc sa se retraga un pik(..)din 2006 tot aduc porumbei in tara si nu k nu mi ar place cei ce ii avem in tara ..dar cand vezi k nivelul economik este acela ce il stim cu totii si ti se cere pe un porumbel 3 mil ..iar eu aici il cumpar de la 5 la 25 30 euro maxim voi ce ati face in locul meu???? de ce vreti k prin continuarea la nesfarsit a detaliilor ce le dati despre porumbeii respectivi sa afectati si mai mult imaginea romanilor si a Romaniei k si tara??? credeti k nu ne cunoastem ? k nu stim de ce suntem in stare??? iar de va mai ramas vreo farama de patriotism in voi ar fi mai bine sa actionati k atare…un an nou cat mai frumos la toti…

  110. mare tupeu iti trebuie sa iesi si aici sa le razi in nas romanilor

  111. pentru comentu 123 elvys taica: ITI DUC EU IN ROMINIA DI ANGLIA 500 DE BUCATI DE PORUMBEI VII SI NE VATAMATI….PENTRU O SUMA NU PREA MARE 1000 DE EUROI(NU PORUMBEI VALOROSI NISTE FARFANAI PRINSI DE SUB UN POD CV)BATEM BALMA???

  112. PT. inelus invarticus Nu esti strain de cauza cu furtu porunbeilor mosului ,vad ca itepretati ca o realizare acest furt. RUSINE SI PENTRU COLEGI DE CLUB CARE STIU SI NU IA MASURI SAI DENUNTE .

  113. bravo inelus invrticus danut sta linistit si asteapta primavara sa scoata iar canpioni pentru baieti buniiiiiiiiiiiii

  114. …de acord,da-mi nr.de cont bancar ,sa-ti fac transferul de bani(euroi)ca eu nu sunt în tara ,si-ti dau adresa unde sa-i duci,dar ì-mi faci reducere ,cum sunt fara pedigri…esti pus pe glume,sarbatori fericite!

  115. buna povestea asa pentru a fi consemnat am pierdut in jur de 60 de porumbei cu inele de GB la zborurile din 2009 si 2010 . Daca vreti va fac si foto cu cele la care le-am rupt capul. inca astept unul rosu pierdut in moldova.
    Asa ca dragi mei daca mai detineti por cu inele straine nu inseamna ca acestia au fost furati ci poate cineva a cumparat inele din acea tara. eu am avut 100 de inele e mai usor sa cumperi inele din afara decat din ro . Asa la misto i-am trimis si eu lu fratelo 10 inele de ro sa vedem cati dintre ei vor fi braconati…si acolo se poarta
    Iar pentru cei care cred ca UK este slaba in porumbei se inseala amarnic am vazut si am tinut in mana porumbei care au castigat zeci de mii de lire pe sezon si spre deosebire de noi ei zboara si Barcelona.Asa sa mai aflati cate ceva http://www.louellapigeonworld.co.uk/

  116. eu cred …pt k aici in zona la mine(moldova)sunt ..nu multi ..dar FOARTE MULTI porumbei furati din uk si adusi in romania..si cred k romanii au stiut ce sa fure…nu cred k se murdareau cu nijte porumbei care abia prind cate 2 clasari intr.un an…

  117. Domnu’ botoselu_:1. Intradevar englezii au porumbei buni(dovada acest furt/imprumut/rasplata, dar si rezultatele obtinute mai ales la etapele de maraton ex: Barcelona) 2. Porumbeii lor castiga zeci de mii de lire din pariuri sau/si premii deoarece ei au o situatie financiara f. buna spre deosebire de noi care stam cam prost la acest capitol( cu mici exceptii) 3. Porumbeii lor ajung sa valoreze sume mari de bani-rezulta tentatia noastra de a intra in posesia lor prin alte metode (furt/”imprumut”/”rasplata”) 4. Vom zbura si noi porumbeii la Barcelona, dar cand aceasta(Barcelona) se va apropia de noi,in prezent porumbeii nostrii vin de la etape precum Berlin, Praga, Slupsk etc. 5. Si la noi in tara se gasesc porumbei valorosi, poate chiar mai valorosi decat cei din alte tari (Spania, Anglia, etc) dar noi nu stim sa ne apreciem valorile.

  118. nam fost eu….a fost un alt anonim(trebuia si el sa scrie no name 2)nui nici o problema,nu ma deranjeaza fapt k cineva a folosit acelasi nume…si pe mine ma amuzat…numai bine tuturor si un an bun.

  119. Cine spune ca nu poti sa treci granita cu porumbei in burduf fara sa fii observat inseamna ca nici macar nu au iesit din vatra satului ca sa nu mai zic ca n-au trecut granita Romaniei vreodata fie ea si pana la Metro la Bulgari! :-)))

  120. Referitor la furturi de porumbei… se gandeste cineva la faptul ca poti cumpara porumbei la pret de nimic din piata, de oriunde din lume, sa vii in tara si sa spui ca sunt porumbei furati din matca lui X sau Y pentru a-i putea vinde la supra-pret? Sau pur si simplu inele si se pot inela pui la noi in tara…

  121. Bai frate ,eu m-am referit strict la cazul acesta…am adus eu o groaza de porumbei ìn tara,iar o luati prin fasole,era vorba de denigrarea romànilor,hotul neprins etc.sau prinde orbul scoat-i …nici nu contest performanta acestui sau mai multi porumbei,putin ma intereseaza sau deloc,ma supara ca apare cîte unul care nu a mers pe jos cît am eu cu avionul,:Auzi furt la comanda,pai voi denigrati columbofilii cinstiti care cu siguranta sunt multi ,mìne poimìine spune -ti ca si dl.Traian Nitescu (parintele columbofiliei romìnesti)a facut;,, comenzi” pe timpuri,cînd acesta si-a cheltuit si ultimul leu din buzunar, rusine,vorbiti fara sa analizati ,parca nu a-ti fi romàni,pe voi nu va doare ca e vorba de NOI toti,eu stau în Spania, vad multe,suntem laudati,acum fiecare padure are uscaturile ei,nimeni nu e perfect!

  122. Nu este adevarat ca toti romanii sunt vazuti ca niste infractori in Europa .Eu sunt inscris la un club din Italia si pot sa va spun ca la inceput m-au ajutat foarte mult,mi-au dat porumbei zburati si clasati la preturi de 1-2 euro, mi-au imprumutat ceasul,m-au ajutat enorm si ma respecta f. mult. Nu trebuie sa ne plangem,daca noi suntem cinstiti si stim sa ne facem respectati VOM FI RESPECTATI!

  123. haida mo ,porumbele inchide topicu asta ca se face prea multa reclama astia au facut si ei rost de ceva inele vechi cu GB si asteapta sa se mturizeze pui inelati cu iele apoi ii vezi prin piata pe la iei pe acolo cum ii vinde pe sub mana ca pe petarde ,,cicas interzisi din clasa 1 si fac explozie la concursuri da o sa scoata ochi decat cu pretu si inelu” PT botosel_: 134 DA FRATE SERIILE AICI SASI BAGE UNGHIA IN GAT BRACONIERI CARE PIERD TIMPU CU IEI LA MATCA ,,,hai bafta

  124. Porumbel pripasit ,ii lipseste cuiva un porumbel alb cu maro?(Triganin Modenez) cu seria AV 660 EE D7 60?Pentru relati la nr de tel 0740094258

  125. sa_l aduca inRominia inca odata si sai dea drumu si atunci sa vada daca ii mai vine asa este toti straini da vina pe romini

  126. Daca ar fii scapat romanii porumbelul din Romania,nu ar fi ajuns in Uk.Personal am scapat o femela de la matca din Londra,o femela care avea zburata Praga(1036 km)si a avut locul 2 plus multe alte zboruri si nu a ajuns acasa in Ro la proprietar.Si pana in Londra sunt mai mult de 2000 de km,asa ca nu mai vb prostii.Apropo de ce ziceau unii ca nu ai cum sa treci cu porumbeii la vama e o prostie.eu am adus peste 100 de porumbei din Anglia (TOTI CUMPARATI DE MINE!!) si nu am avut nici o problema.Am adus si din Romania in Londra 40 de bucati fara nici o problema

  127. tarcatul acela cu pene albe de 2006 eu lam scapat sant din prahova.incepator iam adus din anglia 12 bucati in 2009.GB.am pierdut mai multi ca am fost plecat din tara

  128. da porumbita care[ar fi venit din india peste 10000km?povesti pt aia mici.

  129. 1 nu poate zbura atat de mult face febra 2 cum spune pozitia 2 si nu pot trece cu ei in romania deuare ce trebuie sa aiba carnet medical si multe altele

  130. se poate … ganditiva ca Maratonu are 1200 km … si nu se stie cate zile … saptamani .. a facut pana acasa .. felictirai daca este addevarat .. un porumbel de matca …

  131. si pozitia 2 .. nu este adevarat .. am prieteni care au adus porumbei din toate tarile , si nu le`au trebuit niciun certificat !

  132. de zburat a zburat 2000 poate ,si noi am avut cu ani in urma concurs cu lansare barselona 2000 si de km.dar de unde masa stie britanici ca fost furati de romani ?

  133. Buna seara dragi prieteni columbofili.Daca unul sau mai multi Romani au participat la acest furt e problema lor,noi sa fim sanatosi iar de pasarile pe care le avem sa ne putem bucura.Hoti sunt in toata lumeaasa ca,nu trebuie sa fii Roman ca sa poti fi hot.Referitor la columbofilii din Marea Britanie 100% nu te va primi in hulubarie pentru a-ti face idei cum sa poti patrunde pentru a sustrage pasarile din loftul respectivului.Cel ce s-a infruptat din acea hulubarie ori s-a dus la intamplare ,ori a avut complice.Asta este doar parerea mea.Un lucru important este,sa avem grija de pasarile ce le avem noi in Romania si sa le stapanim sanatoase







Comenteaza

Emailul tau nu va fi public. Campuri obligatorii: nume, email, comentariu. *