1-30-05-NIKOLAEV-550- KM
2-13-06-KAZANKA-660-KM
3-27-06-PAVLOGRAD-880-KM
4-11-07-2009-NIKOPOL-740KM & KRASNODON-1150-KM
5-25-07-DONETZ-1000-KM
6-01-08-NIKOLAEV-550-KM
Trimis de Toader Dorin
1-30-05-NIKOLAEV-550- KM
2-13-06-KAZANKA-660-KM
3-27-06-PAVLOGRAD-880-KM
4-11-07-2009-NIKOPOL-740KM & KRASNODON-1150-KM
5-25-07-DONETZ-1000-KM
6-01-08-NIKOLAEV-550-KM
Trimis de Toader Dorin
Comments are closed.
BUN LIPSESTE DUAR A CUI E PLANU
ATATEA KM DE UNDE CRED CA ERA INPORTANT TOTUSI
oare cu atatea probleme care sunt prin zona aceea mai sunt oameni care spera sa zboare in Ucraina??????????……ok…problemele sunt cu R MOLDOVA dar totusi cine isi ia angajamentul ca va face zborurile astea in UCRAINA!?…..si sa prezinte si ceva hartii cu baza solida….nu vorbe-n vant sau hartiute
Astazi am fost vizitati de dl.col STEFANESCU LIVIU,acest plan este depus la UCPR,cluburile stanuca vasile,titu,picior de munte,stanca nicolae vom zbura impreuna,personal eu vroiam sa iesim in UCRAINA o etapa sau 2 in partea de vest a ucrainei apoi sa facem planul pe POLONIA iar din toamna sa zburam pe ucraina dar entuziasmul celor 150 de crescatori din zona GAESTI a invins.Am trimis acest plan lui Andrei pentru a va spune fiecare parerea.Va multumesc pentru intelegere.Planul este depus de catre dl STEFANESCU&OPREA FLORENTIN
Ar fi frumos,dar nu cred.Clubul ”C-tin Brancusi” din Tg Jiu are in planul de zbor 2 etape de Palanka(Rep. Moldova),dar datorita problemelor de acolo …cam greu.Cat despre Ucraina am amai auzit si anul trecut povesti.
de 2 ani nu se mai poate zbura in ucraina din cauza situatiei de la granita,constanta si-a mutat ruta de zbor in polonia din cauza acestor probleme
foarte frumos uite ca la uni se poate bafta tuturor participantilor.
Nu ar fi rau daca ar fi adevarat
Spune-i “domnului colonel” ca 1 Aprilie a trecut de multa vreme. Dar la dansu e zi de zi 1 aprilie , de vreo 2 ani incoace. Nu credeti ca ne-am saturat de minciunile astea . Cine va mai crede oare?
misto plan succes participantilor
ar fi frumos sa zburam pe ucraina dar de 2 ani tot asa sa spus.
Vise tata…
Muscati momeala si anu asta !!!
se pare ca sa dat drumul pe Ucraina pentru ca si clubul NATURAL din Vulacana-Pandele jud DAMBOVITA zboara pe aceasta ruta
…..stati linistiti…ucraina nu se zboara nici anul acesta….este doar un articol pt. cei entuziasti…(rupt de realitate)…..nu mai agitati spiritele oameni buni….
mult succes in continuare…!
…domnule Toader Dorin…ancoreazate in realitate…
nu e vrajeala ,ucrainienii chiar sy-au dat acordul pentru realizarea concursurilor pe teritoriul lor,daca nu credeti intrati pe situl UCP si vedeti acolo decizia.BAFTA IN NOUL SEZON
Sa vedem ce va esi dar eu nu cred ca te joci cu ucrainieni cand oi nimeri vreun atac armat asta e atunci asa spui!!!
Domnule TDK nu va mai potoliti cu visele acestea sau continuati la nesfirsit sa mintiti lumea cu blaturile celebrei ucraina
Stimate domn,eu nu te mint,personal sunt adeptul traseului pe POLONIA,am postat acest plan ptr.fond care este depus la UCPR de catre persoanele de mai sus,ma asteptam sa analizati traseul si sa ne spuneti daca este BUN pentru cei din sud.
E un plan bun; cu 3 etape de maraton dintre care 2 cu peste 1000 km, mi se pare super!!! Bine ar fi sa puteti iesi pe Ukraina. Pentru voi, ruta e mai buna decat Polonia. Doamne ajuta!!!
nu cred ca o sa iesitit cu porumbeii in Ucraina!!!la fel ne-au facut si noua celor de la clubul “Gelu Gatejescu” din Craiova la celelalte cluburi care au mai participat la acel derbi!
La derbi Muryghiol care terb sa se faca in Ucraina nu ne-au lasat sa trecem cu porumbeii la granita!!!NOI AVAND ACTELE TOATE PUSE LA PUNCT!!!CRED CA ASTEA SUNT DOAR VISE!!1
Domnule Presedinte Toader Dorin, va rog sa precizati daca aprobarea primita pentru efectuarea zborurilor in Ucraina, este data de Statul Ucrainean sau numai de catre Uniunea Columbofila Ucraineana?
se vede dom.TDK ca tanjiti destul de mult dupa fantomele de zboruri din UCRAINA,fara lansatori observatori.Imi pare rau pentru organizatori dar credibilitatea lor a zburat deja’.E singura modalitate de a atrage membri din gruparea care zboara pe Slovacia.Pacat au inceput sa stea treburile exact ca la FCPR cu minciuni si interese.
Salutare!
Planul asta de concursuri ar fi excelent… daca s-ar putea realiza.
Totusi… parca intre etapele alea de maraton ar trebui o pauza mai mare…mai ales intre Krasnodon si Donetz ar trebui sa fie cam 3 saptamani….
Adicaaa….daca , sa zicem, am zbura Krasnodon si din ..varii motive, ar fi un concurs prelungit pe 4-7 zile nu cred ca proumbeii sositi dupa a treia zi ar mai putea fi recuperati complet pentru o noua etapa de 1000 de km in doar 4-6 zile. Si ar fi pacat ca, din cauza asta, sa se piarda porumbei de valoare sau sa nu se poata zbura toate cele 3 maratoane …
Aaaa…si ince ceva!
Mi se pare ca fondurile incep cam tarziu la noi….abia dupa 5-6 concursuri de viteza si demifond…..poate ar fi mai bine daca am incepe putin mai devreme cu distantele mari si foarte mari…
Oricum… sa speram ca o sa putem iesi in Ucraina si ca, conducatorii nostrii au si reusit ceva de data asta…nu doar…vorbe-n vant!
http://www.ucpt.ro/docs/romania.pdf
AICI GASITI TRADUCEREA http://www.ucpt.ro/docs/romania.pdf
pentru carcotasi : CARE RUTA CREDETI CA ESTE MAI ACCESIBILA , CEA DE PE SLOVACIA IN CARE SE STIE CLAR CA SE FAC LANSARI FALSE SI SE UMBLA IN MASINA DUPA BUNUL PLAC SIIII SE INCEP FONDURILE CU 3,4000 DE PORUMBEI SI SE TERMINA CU 300???SA NU UITAM CA UN CAMPIONAT PUTERNIC A FOST TOTDEAUNA PE UCRAINA , CU LANSARI REUSITE SI CU ETAPE CU NUMAR MARE DE PORUMBEI !!
Ruta si etapele mi se par ok. Dar ce inteleg eu este ca aprobarea este data din punct de vedere sanitar-veterinar, ceea ce nu inseamna ca automat intri cu orice pasare sau animal pe teritoriul statului respectiv. Se pot gasi varii motive care sa impiedice accesul in Ucraina care pot sa nu tina de partea sanitar-veterinara. Dupa mine anul acesta trebuiau organizate numai niste etape pilot in Ucraina (ruta principala trebuind pastrata Polonia) si abia de la anul sau cel mai devreme cu puii trebuia adoptata Ucraina, asta dupa ce se vedea daca se poate iesi. Nici nu vreau sa ma gandesc ce se va intampla daca aceesul in Ucraina se va opri in mijlocul sezonului………
Exact, mai bine un derby cu puii la final in Ucraina in toamna.
Vise,…sperante desarte,…promisiuni irealizabile(nerealizate nici in ultimii 2 ani!!!)pe aceasta directie/ruta……Asa ca ,ce se mai asteapta????Adevarat: sa se realizeze cel putin un derby in toamna cu puii si vom putea visa si spera ,cu ceva temei,pentru anul viitor!Altfel ,nu ramine decit un plan pe hirtie ,iar ea suporta multe, multe,…..
Mihai Alin:
Ruta si etapele mi se par ok. Dar ce inteleg eu este ca aprobarea este data din punct de vedere sanitar-veterinar, ceea ce nu inseamna ca automat intri cu orice pasare sau animal pe teritoriul statului respectiv. Se pot gasi varii motive care sa impiedice accesul in Ucraina care pot sa nu tina de partea sanitar-veterinara. Dupa mine anul acesta trebuiau organizate numai niste etape pilot in Ucraina (ruta principala trebuind pastrata Polonia) si abia de la anul sau cel mai devreme cu puii trebuia adoptata Ucraina, asta dupa ce se vedea daca se poate iesi. Nici nu vreau sa ma gandesc ce se va intampla daca aceesul in Ucraina se va opri in mijlocul sezonului???
ma bucur sa vad ca nu sunt singurul care ar vrea asa.
Domnule Presedinte Toader Dorin, se pare ca mai trebuiesc obtinute niste permise si avize pentru a putea intra pe teritoriul Ucrainean.
Ce sanse sunt sa fie obtinute aceste aprobari?
Mai este foarte putin timp si vor incepe antrenamentele. Ce facem daca nu sunt obtinute aprobarile pana incepem antrenamentele?
Cei doi transportatori au promis ca vor obtine toate avizele[stefanescu&oprea] personal cred ca au tot interesul sa obtina toate aprobarile,varianta de rezerva este POLONIA iar in POLONIA se iese fara probleme
Deci domnule Toader ve-ti face antrenamentele spre Ucraina si apoi face-ti zborurile de fond din Polonia?
VIORELE ,IN ZIUA DE ASTAZI TOTUL ESTE POSIBIL
Logica te va duce din punctul A in punctul B. Imaginatia te va duce oriunde vei vrea` – Albert Einstein
trebuia sa afle toata lumea ca suntem de rasul curcilor cu transportatorii nostri cu tot. din pacate ni se potriveste exprsia unui binecunoscut colubofil : ” visam elicoptere”. stiu ca multor oameni nu o sa le pice bine dar asta e. as dori sa reluam subiectul “ucraina” dupa 1 iulie cand vom afla cu siguranta de ce nu s-a putut iesi sau daca vom iesi sa-i felicitam pe organizatori. va doresc multe ”succesuri” in 2009!
Domnule Presedinte Toader Dorin eu cred ca dumneavoastra in calitatea pe care o aveti de PRESEDINTE AL CLUBULUI STANUCA VASILE, aveti obligatia morala sa preveniti astfel de lucruri.
Eu sunt sigur ca dumneavoastra stiti care este situatia si de aceea nu inteleg de ce nu procedati in consecinta.
Domnule Toader Dorin va doresc ca sarbatorile Pascale sa va aduca multa sanatate, fericire alaturi de familie si de cei dragi.
Totodata urez tuturor columbofililor “Paste fericit”.
VIORELE,DIN PACATE DICTATURA A PIKAT IN 89 ACUM TOATE DECIZIILE SE IAU PRIN VOT DEMOCRATIC,DACA ,,CAMPIONII ” AU VRUT ASA TREBUIE SA ZBURAM CUM A DECIS MAJORITATEA,EU NU POT SA SPUN DECAT CA NU NEGOCIEZ CU OAMENII DE CALITATEA CELUI CARE CONDUCE UN ANUME CLUB DIN GAESTI,EU NU NEGOCIEZ CU ,,TERORISTI” PENTRU CA CEEA CE FAC EI SANTAJ &RESTUL MIE PERSONAL IMI PRODUCE ;;GREATA” .
Domnule Cristi V. va rog sa analizati raspunsul dat de domnul Presedinte al Clubului Stanuca Vasile – domnul Toader Dorin, la intrebarea inregistrata la nr. 34 de mai sus si sa-l calificati.
Domnule Presedinte Toader Dorin de ce a-ti renuntat la efectuarea antrenamentelor cu transportatorul de la Pitesti, cum defapt a-ti anuntat la una dintre sedinte.
Vizavii de vot nu am de comentat, asa este ca dumneavoastra, dar nu stiu la care votare va referiti pentru ca s-a votat de mai multe ori.
Fac urmatoarea precizare: Sa nu crede-ti ca va consider vinovat pe dumneavoastra de actuala situatie.
Nu cred ca va astepta-ti vreo data ca lucrurile vor lua o astfel de intorsatura.
Oricum punctul meu de vedere este ca a-ti scapat situatia de sub control, totusi sunte-ti Presedintele Clubului Stanuca Vasile si cred ca oamenii care vau votat ca presedinte ar trebuii sa va asculte, dar problema este ca dumneavoastra nu prea vorbiti, vorbesc altii in locul dumneavoastra, lucru pe care nu ar trebuii sa-l permite-ti.
VIORELE ,ASTEA SUNT DISCUTII PE CARE O SA LE AVEM IN PARTICULAR,SUNA-MA
FAPTUL CA NU MAI ZBURAM CU OMUL PE CARE IL GASISEM LA PITESTI VI SE DATOREAZA VOUA TUTUROR[NU TIE IN SPECIAL],EU PERSONAL AM VRUT SA ZBURAM IEFTIN DAR SA VOTAT SA ZBURAM LA PRET APROAPE DUBLU…..,,PRIETENII STIU DE CE”
PTR.VIOREL ALEXE http://clubulstanuca.weebly.com/anunturi-catre-membrii-clubului.html
Da stiu au decis anumite persoane, care si-au chemat cca 20 de catelusi sa voteze, la o sedinta fantoma la care au participat decat ei.
Nu pot decide cca 20 de persoane pentru cca 80 de membrii cat are Clubul. Totusi le-am numit si persoane, chiar daca nu sunt, (interesul lor personal primeaza, sfideaza orice regula de bun simt).
O sa va contactez si totodata va rog sa va ganditi la un plan de refacere a clubului, asta in masura in care mai este posibil. Probabil stiti ca o parte din membrii clubului au plecat la alte cluburi sa antreneze porumbeii, deci oamanii care nu vor sa aibe deaface cu teroristii cum ia-ti numit dumneavoastra s-au retras, lucru care nu este normal.
Fiecare om antreneaza porumbeii pana la fond cu oricine vrea,este shi in regulamentul clubului,regret ca nu ai participat shi tu la sedinta aici ai ultimul tabel cu membrii http://clubulstanuca.weebly.com/membrii-fondatori.html
Punctul meu de vedere este ca cea mai buna ruta pt. sudul tarii este Ucraina, dar au mai fost ,,aprobari” pt. a iesi pe aceasta ruta si in toamna trecuta cu puii si surpriza a fost ca ucrainienii i-au tinut in vama 2 zile si pina la urma s-a lansat tot de la noi din tara.Daca vreti sa patiti la fel nu cred ca se supara nimeni decit por. care or sa fie singurii perdanti pt. zilele petrecute in masina si binenteles columbofilii pt. visele spulberate.Ginditi-va si pe unde o sa iesiti pt ca in Moldova vedeti bine ce se intimpla.Sa auzim de bine dar parerea mea este sa va reorientati pt. alte rute.
SAMBATA 25-04-2009-IMBARCARE PENTRU SLOBOZIA PE CENTRE
PRETUL ESTE DE 3,5 RON PORUMBEL,CLUBURILE STANCA NICOLAE&STANUCA VASILE VOR VENI CU PORUMBEII CLEMATI DE ACASA
CENTRUL 1 PETRESTI -0RA18,00
CENTRUL 2 GAESTI -PARC -ORA 18,30
CENTRUL 3 LA JR-ORA 19,30 -AICI IMBARCA CLUBUL EROS CARBONI
CENTRUL 4 TITU-ORA 20,00
E de ne crezut ca va zbura cineva in ANUL 2009 , DE PE TERITORIUL UCRAINEI !
– Imi amintesc cum in anul 2008 se postase pe internet , invitatia de la Federatia Ucrainiana , apoi inainte de zborurile de maturii s – au dat telefoane ca totul e rezolvat , ,, se zboara 100 % din Ucraina ” si in final s – a vazut ca totul a fost UN FOC DE PAIE !
– Un alt exemplu care imi vine in minte ,, DERBYUL CU PUII de la ODESSA :
– Totul ,, ERA SIGUR ” , ,, APROBARI LUATE , ETC. ” , numai ca masina a fost intoarsa din vama si dupa cum bine stiti si dumneavoastra , lansarea s – a facut de la MURIGHIOL !
– Mai mult , cei din REPUBLICA MOLDOVA , cu care pe atunci inca ne aflam in relatii bune , ne – au dat voie sa le tranzitam teritoriul pana la granita cu Ucraina , dar nu ne – au dat permisiunea sa lansam de pe teritoriul lor !
COLUMBOFILII DIN ROMANIA sant oameni inteligenti , citesc presa , vizioneaza emisiunile T. V. :
Relatiile diplomatice dintre Romania si Republica Moldova sant foarte incordate in prezent , iar viitorul nu este prea roz !
Mi – e teama ca PALANCA va fi DUNAVAT , asa cum anul trecut ODESA s – a transformat in MURIGHIOL !
– Porumii vor fi intorsi iar in unghi de 130 de grade , de la DUNAVAT sau SULINA la JAROSLAW , in POLONIA si apoi tot noi facem pe suparatii si ne miram de ce dupa prima etapa de FOND , am ramas cu cotetele goale !
O SA TRAIM SI O SA VEDEM CINE ARE DREPTATE !
– Eu va urez tuturor sa aveti UN PASTE FERICIT SI DUMNEZEU SA VA DEA SANATATE SI LINISTE SUFLETEASCA !
ma mir ca la uninu le e rusine sa mai apara cu asa ceva ma refer la organizatori fondurilor.Noi cheltuim bani si pasiune pentru ca uni sa profite de noi.Penru ei e o afacere , nu inteleg de ce mai dau cate un zvon cu Ucraina ca se zboara ca sa induca lumea in eroare .Anul trecut au zis ca se zboara sigur pana in ultimul moment ma mir cum mai pot veni la expozitii sa dea ochii cu oameni pe care i-au mintit mie unul mi-ar pica obrazul de rusine dar asta e suntem romani si asa suntem noi.
AM AVUT ,AM SI O SA AM DREPTATE SPUNE ADEVARUL OAMENILOR toadere,apoi dati demisia de onoare asta sa demonstrezi ca mai ai.chiar nu va este rusine. PS.CINE ESTE ;;GUNOI SI JAVRA F.R.C-ISTA,EU CARE AM AVUT IERI 18 04 2009 ANTRENAMEMT BUZAU 89-109 KM CU LANSARE DE 6986 DE PORUMBEI,rusineeeeeeee ca ati distrus clubul GAESTI.APROPODE ZBORURI IEFTINE NOI AVEM 15 ETAPE 7 VITEZE SI 8 DEMIFONDURI LA 5,5RONI DE PASARE,7ETAPE DE FOND+MARATON LA 10,0RONI DE PASARE .CA SA MA LAUZI CATI SACI CU MANCARE TREBUIE SA ITI DAU
HRISTOS A INVIAT! Astazi nu intru in polemici cu tine,,VYP”
http://www.ucpt.ro/cluburi/db/stanuca%20vasile%20gaesti.pdf AICI dl,,pepi” poti gasi tabelul cu membrii pe 2009 ca sa vezi ca ceea ce afirmi nu are absolut nici un suport real,vizavi de preturi nici noi nu zburam pe niste sume ”astronomice”,faptul ca zburam cu un alt transportator si nu cu cel pe care il gasisem la un pret ffff bun nu este vina mea, ”altii” au facut jocurile,pentru laude sincer iti spun nu stiu cui trebuie sa ii dai sacii de mancare,iar daca nu ai de unde sa vii sa iti dau eu,totusi ma asteptam sa intelegi ca pe mine personal nu ma intereseaza ce faci tu,oricum iti doresc tie si celor care zboara cu tine UN SEZON CAT MAI BUN SI PASTE FERICIT!
Domnule Presedinte Toader Dorin va rog sa spune-ti care este rolul dumneavoastra, in calitate de presedinte al clubului Stanuca Vasile din Gaesti?
Pepino: Te rog sa-mi dai o posibilitate de contact . Un e-mail ar fi cel mai indicat.
Domnule Presedinte Toader Dorin, cand am vorbit la telefon cu dumneavoastra, mi-ati spus ca a-ti afisat acest plan de zbor pentru Ucraina, ca o propunere.
Acum va rog sa raspunde-ti la urmatoarea intrebare:
DE CE NU A-TI AFISAT ODATA CU PLANUL PENTRU UCRAINA AL domnilor Stefanescu/Oprea si oferta de zbor a Domnului Andrei Marius?
salut!! sunt un columbofil nou intrat in aceasta bransa dar ce aud si ce citesc aici a-mi creeaza o oarecare indoial in ceea ce priveste eleganta si fair-playul in acest sport..sper sa ma insel si totul sa fie ceva trecator de nebagat in seama. toate cele bune si succes in acest sezon.
HRISTOS A INVIAT!
Subiectul de mai sus nu se va rezolva favorabil niciodata (poate atunci cand rusii vor intra in U.E. deci…tot niciodata!)
Greseala e a noastra, ca, in loc sa ne resemnam cu situatia politica de la granita de est si sa acceptam ca cea mai buna ruta pentru columbofilii din sudul Romaniei nu mai este disponibila, ne incapatanam sa gasim solutii aberante(se vehiculeaza ideea iesirii in Ucraina prin Polonia, cu ocolirea Republicii Moldova si coborarea ulterioara la localitatile de lansare din sudul Ucrainei,mentionate mai sus.Asta inseamna ca porumbeii vor parcurge distante duble in aglomeratia din masina pentru toate zborurile, columbofilii vor plati transport dublu, pentru lansari poate mai scurte decat si-ar putea imagina s.a.m.d.). DE CE NU SE POATE ACCEPTA DIN START O RUTA CU IESIRE SIGURA(POLONIA, GRECIA etc.), PENTRU A CAREI DIFICULTATE PORUMBEII SA FIE PREGATITI DIN TIMP, CONSECVENT, PE DIRECTIA CORECTA??????
PACAT, MARE PACAT DE PORUMBEI SI DE CEI CARE MAI CRED INCA IN FAIR-PLAY IN SPORTUL COLUMBOFIL ROMANESC …
Spor la zbor si vant in pene!!! Eu astept sa inceapa zborurile cum asteapta un copil sa vina Mos Craciun.
sa fie al 3-lea plan tzeapa ptru Ucraina .cu sigurantza..bazatzi-a pe Polonia ca e ceva sigur
Salut prieteni ! La noi in oras , columbofilii s – au consolat cu ideia ca in anul 2009 nu va exista nici o lansare de pe teritoriul UCRAINEI si cu atat mai mult de pe teritoriul REPUBLICII MOLDOVA !
– Felicitari domnului DAN-TGV , pt. comentariul de la numarul 60 !
Transparenta si rationamentul dumnealui ne arata ce inseamna sa avem o gandire sanatoasa si sa nu ne mai mintim singuri !
– Felicitari si columbofililor de la DOLJ , care constientizand ca nu se pot efectua lansari din REPUBLICA MOLDOVA , au inlocuit ETAPA DE RADNITA ( localitate aflata in Republica Moldova ) cu ETAPA DE BIVOLARI ( putin mai sus de IASI , in directia BOTOBANI ) !
– O mutare care va aparea inevitabil , va fi inlocuirea celor doua etape de PALANCA ( localitate aflata in Republica Moldova ) , cu doua etape de DUNAVAT cel mai probabil . ( Pe planul de zbor al celor de la GORJ si al celor de la MH ) !
Permiteti – mi sa – mi dau cu parerea , dar sa intorci porumbeii din SUD – EST , de la DUNAVAT , in NORD , NORD – VEST , in POLONIA , mi se pare mie , ca ESTE O EXPERIENTA DIN CATEGORIA ACELOR EXPERIENTE FARA FUNDAMENT TEORETIC SI DE CE SA NU SPUNEM LUCRURILOR PE NUME , IN ACESTE SITUATII DE CELE MAI MULTE ORI LIPSESTE PROFESIONALISMUL !
– Va salut si va respect !
Imi cer scuze pt. gresala de ortografie de mai sus :
– Localitatea BIVOLARI , este situata intre IASI si BOTOSANI !
– M – am grabit si am apasat tasta ,, B ” , in loc de BOTOSANI am scris BOTOBANI !
– Scuze !
Felicitari d-nle dan din TARGOVISTE ,sunteti primul care ati punctat, nu se poate ocoli atatia km doar pentru a face o lansare din Ucraina,aceste aspecte eu le-am facut cunoscute inca de la inceput dar traim intr-o lume nebuna nebuna de tot,cred ca ne cunoastem si daca nu ma insel chiar ati fost la sedinta cu planul de zbor pentru UCRAINA.
SAMBATA 25-04-2009-IMBARCARE PENTRU SLOBOZIA PE CENTRE
PRETUL ESTE DE 3,5 RON PORUMBEL,CLUBURILE STANCA NICOLAE&STANUCA VASILE VOR VENI CU PORUMBEII CLEMATI DE ACASA
CENTRUL 1 PETRESTI -0RA18,00
CENTRUL 2 GAESTI -PARC -ORA 18,30
CENTRUL 3 LA JR-ORA 19,30 -AICI IMBARCA CLUBUL EROS CARBONI
CENTRUL 4 TITU-ORA 20,00
PRECIZARE:PENTRU CLUBURILE GAESTI&PETRESTI SE VIN CU PORUMBEII CLEMATI DE ACASA PENTRU CA NOI FACEM DOAR ANTRENAMENT,IAR ANUL ASTA FIIND CRIZA NU AM INCHIRIAT O MASINA DOAR PENTRU NOI.AM INTELES CA CINEVA SA SESIZAT VIZAVI DE ACEATA PROBLEMA,VA REPET NOI PANA LA 500 DE KM DOAR ANTRENAM PORUMBEII.
STIMATE VIOREL,ROLUL MEU E DIFERIT DE AL TAU,TU PUI MULTE INTREBARI ESTE SI NORMAL ESTI NOU IN SPORT,CU TOATE ACESTE AM OBSERVAT CA TU ASCULTI FOARTE MULT DE INDICATIILE PE CARE L-E PRIMESTI DE LA COLUMBOFILII CU CARE TU AI STRANSE LEGATURI DE FAMILIE,EU CONDUC UN CLUB DE 80 DE OAMENII,UN CLUB IN CARE DIN PACATE AM PRIMIT SI OAMENI CARE DACA MAJORITATEA AU HOTARAT SA ZBURAM UN ANUMIT TRASEU,EI NU SE SUPUN MAJORITATII,PRINTRE ACESTI OAMENII SE PARE CA TE NUMERI SI TU,IN ACEST CLUB DECIZIILE SE IAU PRIN VOT IAR MINORITATEA SE SUPUNE MAJORITATII,EU CA PRESEDINTE SIMEMBRU AL ACESTUI CLUB MA SUPUN DECIZIEI MAJORITATII,O ZI BUNA ITI DORESC.
1) 26. Aprilie – Sighisoara
2) 03.Mai – Tg-Mures
3) 10.Mai – Feleacu
4) 17.Mai – Hida
5) 24.Mai – Tasnad 1
6) 31.Mai – Carei 1
7) 06.Iunie – Presov
8) 14.Iunie – Tasnad 2
9) 20.Iunie – Bysko-Zaroy + ( Tasnad 3 sau Tasnad )
10) 28.Iunie – Carei 2
11) 04.Iulie – Lodz + Bysko-Zaroy + ( Tasnad )
12) 12.Iulie – Carei 3
13) 18.Iulie – Lodz + Bysko-Zaroy
14) 25.Iulie – Carei 4
15) 01. August – Tourun + Presov
16) 08.August – Carei 5
AM POSTAT ACEST PLAN SPECIAL PENTRU VIOREL
Domnule Presedinte Toader Dorin va rog sa spune-ti la care dintre sedinte a-ti spus despre cele mentionate de dumneavoastra la articolul cu nr. 65 de mai sus?
Eu nu i-mi aduc aminte ca dumneavoastra, in afara de faptul ca nu va bagati, sa fi facut vreo propunere in afara supunerea la vot a variantelor de mai jos.
A-ti supus la vot planul vechi si planul nou, adica planul de anul trecut spre Polonia si varianta de plan de zbor tot spre Polonia, mai putin ultima etapa Bialistok, in locul ei sa facem Lodz si Torun. Membrii au votat planul vechi adica cel pe Polonia cu Bialistok ultima etapa.
A-ti venit apoi cu propunerea sa zburam porumbeii in Ucraina si bineinteles ca unii membrii columbofili au muscat momeala, asa consider eu.
Nu mai spune-ti ca va supune-ti majoritatii ca nu este tocmai asa, la sedinta fantoma la care a-ti participat dumneavoastra, eu si cca 20 membrii, s-a votat ceea ce face marea majoritate a membrilor clubului Stanuca Vasile, deoarece si cei care nu vor nu mai au incotro, merg si ei cu haita ca de exista o vorba romaneasca ” Cine intra in haita face ca haita”, dar eu pun problema altfel, deocamdata nu merg cu haita sa vad daca ma mananca cineva. Asta considera-ti dumneavoastra majoritate in conditiile in care clubul are cca 80 de membrii? Lasa-ti la o parte treaba aia precum ca membrii si-au trimis delegatii in persoanele celor 20 persoane ca nu tine.
Intrebarea de la punctul 56 v-am pus-o in urma afirmatiei dumneavoastra de la punctul 55. Cum adica altii au facut jocurile? Va referiti la aia cca 20 de persoane de la sedinta fantoma?
Am inteles dumneavoastra nu sunte-ti de acord cu ce se intampla dar de ce nu a-ti intreprins nimic? Spre exemplu chema-ti toti membrii la o sedinta obligatorie la care le explica-ti care este problema. Din pacate nu a-ti facut acest lucru. Eu cred ca daca dumneavoastra va opunea-ti alta era situatia acum. In viitor, cat ve-ti mai fi presedinte trebuie sa va gandi-ti ca sunt membrii care au incredere in dumneavoastra si zic ceva de genu: ” lasa ba ca daca merge domnul presedinte pe ruta asta, mergem si noi cu el”.
In ceea ce priveste faptul ca sunt nou in sport asa este, dar asta nu inseamna ca nu am dreptul sa-mi expun punctul de vedere, si eu zic ca mi-l expun bine, stiu pe dumneavoastra va deranjeaza persoana mea, ca afla toata tara la ce matrapazlacuri va supune-ti in calitate de presedinte de club. In ceea ce priveste aspectul ca eu sunt coordonat de crescatori cu care sunt ruda va insela-ti. Eu sunt un om corect si incerc sa arat tuturor columbofililor din tara asta ce nereguli sunt la clubul Stanuca Vasile din Gaesti care este condus de domnul Toader Dorin.
Avand in vedere ca dumneavoastra domnule presedinte Toader Dorin va supune-ti majoritatii, va rog sa spune-ti din cate persoane a fost compusa aceasta majoritate? Concret.
Rog to-ti columbofilii care intra pe acest sait si citesc articolele de mai sus, si care probabil vor urma, sa spuna ce cred despre discutiile purtate pe sait intre mine si presedintele Clubului Stanuca Vasile, domnulToader Dorin. Daca nu sunte-ti lamuriti de ce se intampla si doriti informatii suplimentare, va rog sa-mi adresa-ti si alte intrebari.
Domnule Presedinte Toader Dorin la intrebarea adresata la pozitia 58, v-am intrebat de ce nu a-ti afisat si planul domnului Andrei Marius.
Intradevar din intrebare se poate intelege mai mult, dar eu avand in vedere va dumneavoastra stiati propunerea de plan de zbor facuta de domnul Andrei Marius, special pentru clubul nostru si cluburile din zona, asta doream sa afisati odata cu propunerea de plan de zbor a domnilor Stefanescu si Oprea, dar se pare ca nu a-ti fost interesat sa face-ti acest lucru.
,,Cine intra in haita face ca haita” SE PARE CA DEJA AI INTRAT IN EA.
”Eu sunt un om corect si incerc sa arat tuturor columbofililor din tara asta ce nereguli sunt la clubul Stanuca Vasile din Gaesti care este condus de domnul Toader Dorin.,, VREU DOVEZI VIORELE
In ceea ce priveste faptul ca sunt nou in sport asa este, dar asta nu inseamna ca nu am dreptul sa-mi expun punctul de vedere, si eu zic ca mi-l expun bine, stiu pe dumneavoastra va deranjeaza persoana mea, ca afla toata tara la ce matrapazlacuri va supune-ti in calitate de presedinte de club. VREAU DOVEZI VIORELE
pentru d-nul Viorel;0724 301 385 poti da si bip. intreabal pe toader cum s-a intamplat de s-a pierdut telefonul cu inregistrarile fond 2008 intreabal cum s-au facut lansarile pui 2008
a uitasem ;care preturi astronomice toadere a pardon la voi ,pai eminenta tu compari 3,5 roni de porumbel 5 etape care le faceti voi cu 5,5 roni 15 etape de porumbelcare le facem noi ,mai nene am inceput sa deviem vorba lui Sile.
pepi,e vorba de 7 etape,si eu as vrea sa stiu cum dreacu sa pierdut telefonul,iar zborurile cu puii ii poate explica lui Viorel direct varul sau ca doar el a organizat derbyul la SAVENI.Cum au venit pasarile de la BUZAU???
Asta este vorba romaneasca ” Cine intra in haita face ca haita” , dar eu deocamdata stau deoparte de haita asta de la Gaesti, asist de pe margine cum defapt fac si altii, sa vad cum va rupeti gatul.
In ceea ce priveste dovezile pe care le vreti, a-ti pus bine intrebarea ca oamenii care vor citi toate articolele de mai sus, cu siguranta isi vor da seama, pentru ca sunt multe semne de intrebare asupra lucrurilor care se intampla la Clubul Stanuca Vasile din Gaesti. Dumneavoastra a-ti spus ca “daca nu poti sa dovedesti anumite lucruri mai bine taci”, eu nu sunt politist sau procuror sa pot face cercetari amanuntite, dar sunt sigur ca marea majoritate a membrilor clubului nu sunt de acord cu ce se intampla, dar nu mai au ce face. O parte din ei zboara porumbeii pe munte cu domnul Andrei Marius, eu si altii vom incerca sa antrenam porumbeii pe Moldova pentru Polonia. Asta e problema, daca nu ar fi persoane direct interesate sa obtina anumite avantaje, nu s-ar bate cu asa mare ardoare sa schimbe lucrurile cum vor. Din pacate se pare ca au reusit, dar sa vedem daca tine pana la capat.
Dumneavoastra a-ti gresit cand a-ti intrat in jocul lor, asa consider eu, de mai greseste omul, Parerea mea este ca era mai bine sa fi-ti mai rezervat un pic, nu sa face-ti publicitate unui plan de zbor care nu este realizabil deocamdata. Marea dezamagire sau marea bucurie o ve-ti avea in momentul in care face-ti prima lansare din Rep. Moldova sau din Ucraina, pana atunci mai bine tace-ti ca eu consider ca nu va fi posibila lansarea din aceste doua tari.
Haide-ti sa facem o intelegere si sa terminam odata cu discutiile astea: Daca reusiti sa iesiti in Rep. Moldova si Ucraina eu i-mi cer scuze pentru ca v-am criticat, iar daca nu reusiti Dumneavoastra ce faceti?, va rog sa spuneti pe sait.
Pentru toate persoanele care intra pe acest sait, afisez oferta de zboruri facuta de domnul Andrei Marius pentru cluburile din zona Gaesti:
Antrenamentele se faceau din Moldova : Buzau, Focsani, Bacau, Falticeni, Radauti in principiu, adica ca linie de zbor spre Nord prin Moldova, sa mai putea schimba numai locul de lansare din apropierea loc. indicate.
Plan Fond: Prezmil sau Jaroslaw; Chelm, Terespol si cine vrea sa mai faca zboruri in plus merge la Lodz si Torun.
Mentionez ca plata se facea separat pana la Terespol, cine baga si la Lodz si Torun platea separat. Oricum preturile per total erau mai mici decat la oferta pe Ucraina.
Domnule presedinte Toader cred ca gresiti, trebuia sa mai astepta-ti nu sa va repeziti ca fata mare.
D-nul Pepino m-a rugat pe mine sa va pun intrebarea de la punctul 76, dar problema este ca eu nu am facut acest lucru.
Stiu cum sau facut zborurile cu puii de anul trecut, la Buzau sau pierdut cateva pasari, chestia aia cu pierderea telefonului nu o stiu ca la vremea aia nu eram membru, dar dumneavoastra ca presedinte trebuie sa stiti ce sa intamplat.
Dumneavoastra va legati de Buzau ca sa va dati mare ca ati fost delegat si vreti sa spune-ti ca a fost o etapa reusita, dar daca puneti problema asa va intreb cand ati lansat de la Falticeni ce ati facut?
Personal am alta parere, nu este intotdeauna vina delegatului cand se intampla cate o catastrofa.
Ce vreti sa spuneti de Saveni? Eu stiu ca varul meu a supus la vot in momentul imbarcarii cand erau toti membrii prezenti si ei au votat schimbarea zborului de la Radauti la Saveni(Botosani). Nu cum luati dumneavoastra deciziile prin sedinte fantoma si planuite bine inainte.
De ce i-mi bagati rudele in discutie fara rost? Rudele mele stiu ca va deranjeaza pentru ca nu pun botu la anumite chestii, dar varul meu este un baiat cu capul pe umeri si mia spus urmatorul lucru ” Sa va las in pace ca ,, cine se amesteca cu taratele il mananca porcii” si are dreptate.
Planul de toamna trecuta (pui 2008)a fost facut de dumneavoastra si mi-a spus varul meu ca va-ti dus impreuna cu el la domnul Andrei Marius, sa platiti dupa cum a-ti calculat dumneavoastra si domnul Andrei Marius va luat bani mai putini decat calculase-ti dumneavoastra, ca trebuie platiti pentru planul respectiv, plus ca va lasat gratis deplasarea de la Vulcana la Gaesti pentru toate etapele, oare tot asa se va intampla si acum cand zburati cu domnii Stefanescu si Oprea.
Vreau sa scot in evidenta ca dumneavoastra acum, in ciuda faptului ca domnul Andrei Marius a fost foarte corect, a-ti ales sa zburati cu alti transportatori. Acest lucru ridica multe semne de intrebare in conditiile in care oferta domnului Andrei Marius a fost mai buna si acum.
Tin sa mentionez ca nu am nimic cu nimeni, nu ma cunoaste si nici nu il cunosc pe domnul Andrei Marius, la fel si pentru domnii Stefanescu si Oprea pe care ii felicit ca au reusit sa faca ce vor cu cluburile din zona Gaesti.
7 si,,,,cu 7=14…DECI DUPA ALEA 2CLASE CARE LE AM DE LA TREN CA LA SCOALA NU M-AM DUS CA NU AM AVUT TRAISTA IMI DAU SEAMA CA SI 3,5+3,5=7 SI SAPTE E MAI MARE CA 5,5+CA 5,5 MAI FACE INCA O E TAPA LA DARABANI.STI CA NU SUNT UN ADEPT AL CAT 1 SI 2 LANSATI 7-58 SOSIRE PERIS 8-55 FLORESTI 9-15 BRANISTEA 9-21.EU CONSIDER CA AI RAMAS OMUL CORECT PE CARE IL STIAM SI CA CE SA INTIMPLAT AFOST ORATACIRE DE MOMENT ,EU TE-AM AVERTIZAT DE ANUL TRECUT DAR NU M-AI CREZUT,ATI DEVENIT INCOMOZI PENTRU MULTA LUME MAI ALES CA V-ATI SI FACUT 80,TU INTELEGI DESTUL DE BINE CE SPUN.
VIORELE DACA IMI DAI VOIE; TOADER VREA SA-TI SPUNA CA NU S-AU LANSAT PORUMBEII DE LA SAVENI SI LA CATASTROFA DE LA FALTICENI SINGURA VINA A LUI TOADER A FOST CA I-A LANSAT DE LA FALTICENI IAR SARACII PORUMBEI NICI NU VAZUSE BACAUL SI UITE ASA DACA VREI ITI SPUN TOATA ISTORIA ANULUI 2008,O SA MA INTREBE UNII DE UNDE STIU ,PAI STIU,CA SE MAI DA SI CEVA PORUMBEI DE CATRE UNII PENTRU STAMPILA DE LA PECO……FRATE,CREZI CA PINA LA URMA NU SE SATURA LUMEA,DAMI UN BIP SA VORBIM CA MADOARE DEGETUL SA TOT APAS PE BOABELE ASTEA.
heloo…aici se posteaza asa cum vrea toata lumea?!!mai Viorel ,tati” u esti doborat psihic de lipsa de cunostinta”..a 2-ua …unu k tine sa-si vada de concursurile lui si de pasarile care le detii tu!cred ca te-ai chinuit sa scrii ceva aici …dar situatie nu este pt tine omule…pt k u ai 1 an in sportul asta si k-m atat! a 2-ua esti f slabut! a-3a ..cred ca io te-am invatat sa citesti un ceas,dak iti mai aduci aminte”a 4 …varatu treb sa fac cu Toader 6 etape…nu 4 cate ati facut voi in toamna si ati dus niste pasari la pieire…groparilor pt cine se simte” asa ca sau facut 4 conc ..ce corect sunteti pe banii de 6! asta este k mine! iar k ati terminat niste pui ..vin altii din urma..dar unu k mine mai am ceva pt voi..din cate stiu eu cu sau fara catastrofa unii din voi mai aveti cate 4,5pui din 50-60! la revedere si va doresc o zii oky!
phhhhh sursa sigura la derbyul de kkt! nu au fost dusi la Saveni ..100% plus ca au sosit cate 8 odata la mine! ca sa stii si cine sunt!pa”
si te rog io///nu mai implica aici niste nume de oameni pe care nu-i cunosti sau o sa-i cunosti in discutii din astea ..ca ala lua mai putin altu mai mult ..etc!!! veziti u de trb ta! ca nu este bene deloc ce scrii!lasa tu lumea mai incet!
si mai Viorele…baga tu la Lotzurile tale! tu nu ai de 3 antrenamente in tara! si faci u planuri la fond! se stiu planurile ca sunt facute de acum 3 luni! stim toate planurile…mergi u cu cine poti! mai ieftin mai scump mai pe degeaba …cum vrei! io unde spui u nu a-s merge pe degeaba tata viata!pa
“
Remii dragule esti slabut baiatu, deocamdata cred ca trebuie sa mai inveti un pic scrierea din clasele I – IV, apoi un lucru mai grav este ca nu ai curajul sa i-ti dezvalui identitatea lucru care inseamna ca esti un las.
Oamenii care te-au pus sa spui porcariile din articolele de mai sus, sunt foarte inteligenti , incearca sa schimbe subiectul de la matrapazlacurile pe care le-au facut, sti tu treaba cu Planul spre Ucraina care este deocamdata irealizabil.
Pe ce te bazezi cand spui ca sunt doborat psihic? Cine esti daca ai curaj si demnitate?
Domnule Pepino eu personal nu am nimic impotriva domnului presedinte Toader, in ceea ce priveste zborul de asta toamna de la Falticeni, asta este, cu natura nu te poti pune.
Eu sunt “suparat” pentru ce se intampla in prezent, vom vedea la urma care este rezultatul.
Cam disperati cu Ucraina asta !
Dragi mei domnii.Daca eu in viata nu-imi asumam riscul nu eram unde sint acum.Daca numaram foile la placinta cite sint nu-o mai mancam.Sint adept Ukraina si daca in ultimul moment nu se poate intra sint de acord cu Polonia nu ma deranjaza prea mult asta este.Noi sudul vrem sa fim ceii mai bunii la fond si maraton dar ne plafonam la minim de km si localitati bine ghindite sa fie benefice pentru ei cu culoare bune de intrare ale porumbeilor si asfel in catalogul national apar crescatorii si judete care sint pozitionate exact in buza de retur al porumbeilor( luati catalogul si consultati bine cred ca sinteti multumitii ca sinteti in catalogul national si-eu la fel a-s fi)Sint curios daca aceste nume din catalog si aceste judete ar accepta(eu cred ca nu si stiti bine de ce) un derby seminational din Polania ex: Gdansk lansare intirzita cu toata zona moldovei si tot sudul tarii de ce nu si vecinii nostri bulgarii(frumoasa concurenta).Sint curios toate masinile de transport porumbeii pe ruta Slovacia,Polonia evantual si Ukraina ale cui sint in realitate..Stiu acum virtual totii sintem de acord cu un seminational cum am scris mai sus. Dar numele celebre de camionii ar dori sa participe la acest concurs unde poate fi riscul sa fie un necunoscut in calasament sa-nu mai zic de noii ce sintem dupa ei.Eu personal am avut ceva contrazicerii cu Dom.Tunduc dar in acelasi timp il apreciez pentru concursurile maraton care le-au si le vor organiza de maraton cu lasarii intirziate Bravo.Sportul in ziua de astazi este o afacere concursuri aranjate,licitatii trucate nu mai continui ca-va luatii cu maine de cap.Nu doresc sa intru in polemicii nici pe departe dar cum se spune pe romaneste cind ne casatorim trebuie sa deschidem ochii mari cit ai de bou,cind votam un presedinte trebuie sa facem la fel daca nu trebuie sa acceptam acela care este si votul este ca majoritatea invinge minorotatea si acesta de la sine se intelege ca cei putinii trebuie sa accepte ce vor cei multii(de aceia au aparut si apar si aceste destramarii fiinca nu acceptam sa fim invinsi)Mult succes.
da mi si mie planul vostru pt fond.scriel aici. merci.
scuze. pt pepino.
PREZMILS 3 CHELM 2 TELESPOR 1 WARSOVIA1 =7 ETAPE
LA CE ORA E IMBARCAREA PENTRU TANDAREI? Apropo,de ce in loc de Tandarei nu se zboara Harsova ca e cat de cat la jumatatea distantei dintre Slobozia si etapa urmatoare (Babadag)? intre Tandarei si Slobozia sunt 40-50 km in linie dreapta,pe cand intre Tandarei si Babadag…
mersi pepino.la10lei/pasare e f. bine.( cu conditia sa se faca toate). ma interesau si datele cand au loc concursurile.
CRISTI sunama fratele meu sa vorbim ,fixam o intalnire,discutam ca sunt multe luccruri de vorbit, am discutat cu multisori oameni de la voi ALEX VIOREL mi s-a parut bine intentionat si un baiat porumbel[asta este marca mea pentru columbofili adevarati]0724 301 385 si ascultati ce va spun in 2 ani de zile o sa fim atat de sus ca alti nici sa ramneasca nu vor putea,;;dar pre multi am sa popesc;; trebuie sa terminam odata cu jigodiile din acest SPORT. SUNAMA.