Sunt sprijiniti pe plan financiar copiii sau pensionarii in cadrul cluburilor columbofile? Daca da, cum? Daca nu, de ce?
54 comentarii la “Ce facilitati au copiii sau pensionarii?”
Chiar astept sa vad ce ce sa intampla in topicul asta poate asa ma voi baga si eu intr-o asociatie cu putin spijin din partea celor mai mari.Dar nu cred ca exista nici un fel de facilitati sau altceva oameni au nevoi de bani nu sa spijine tinerii sau batrani columbofili nu conteaza ca ce e batran sau tanar trebuie platite cotizatile OBLIGATORIU.Asta e litera de lege:):)
in cadrul cluburilor din Radauti pensionarii peste 70 de ani sunt scutiti de cotizatie iar minorii au cotizatia redusa cu 50% …..cam atat, ar trebuii sa fie scutirile mai mari dar cam asta este in Romania toti sunt dupa bani….La Radauti fiind o exceptie Mircea Hantari care sprijina tineretul columbofil…
nu prea se fac mari reduceri… important este sa ne ia banii si restul nu mai conteaza
si la Urlati sunt reduceri la elevi si pensionari . ;)
si eu am platit numai jumatatate de cotizatie ptr ca sunt elev :)
daca ar veni bani din cer se poate, dar asa cine pune bani pentru alti, nimeni. toti ar astepta sa fie ajutati dar nu este de unde.
daca sar aloca si la noi niste bani de la guvern asa sar mai putea, dar in schimb nici o sansa.
important ar fi ca tinerii sa fie sprijiniti nu atat la cotizatie cat la plata zborurilor. De unde sa aiba un elev a carui parinti nici nu sunt de acord cu porumbeii, bani sa plateasca zborurile integral? Personal cred ca tinerii ar trebui sa plateasca la bucata o suma modica si in acest fel sa sprijinim si participarea acestora la concursuri. Sa nu uitam ca toti am fost candva tineri si fara sprijin in practicarea acestui sport.
Pacat ca nu peste tot sunt sprijiniti tinerii si batranii. Asa ar fi natural si firesc ,dar nu se intampla sa fie asa de parca nu am fi toti in aceeasi tara.Personal ma gandesc cu groaza aproape la ce o sa fac cand voi fi pensionar,cum voi putea sa mai particip la curse?
Cei din conducere ar trebui sa se gandeasca la asta f. f. f. serios ca toti am fost copii si stim cat este de greu sa nu poti sa-ti vezi venind acasa de la zbor micutii favoriti.A, si inca ceva la care ar trebuii sa mediteze conducerile:toti sau ,ma rog aproape toti ,vom ajunge mai devreme sau mai tarziu la pensie si batranete deci, venituri modeste,boli, etc, etc….
Conducerea… alo ..nu se cer favoruri ci doar niste mici avantaje ptr. sa spunem categoriile defavorizate.
Multumesc.
Cred ca cel ma bine ar fi sa stim despre Statutul de Membru Columbofil, de la cineva din conducerile Federatiilor Columbofile ce activeaza astazi in Romania. In mare parte, cred ca reducerile de taxe pentru anumite categorii de persoane, se aplica doar la nivelul asociatiilor columbofile judetene si sunt reglementate de la organizatie la organizatie prin Regulamentul de Ordine Interioara si nu cred ca fac obiectul obligativitatii vre-uneia dintre ele. Probabil, sunt asociatii columbofile ce au un program de incurajare si sustinere a elevilor si pensionarilor, dar va asigur ca sunt si organizatii locale care nu au un astfel de program.
in cadrul Clubului din Strejnicu ( de langa ploiesti..3 km vest de el )..nu se face nici o reducere la nimik, cu toate ca dak sar face sunt convins ca s-ar inscrie mai multi tineri…bafta!!!
Salut! La clubul unde sunt eu in prahova(urlati) pensionarii si copii platesc la jumate toate taxele chiar si porumbeii.
Pensionarii,elevii si studentii platesc 50% din valoarea cotizatiei,in cadrul F R C.
La mine in judet (Bihor) toti membrii care zboara pentru prima data au gratuit intreg planul de zbor. Si de asemenea toti membrii au avut posibilitatea sa-si cumpere ceas electronic la reducere datorita presedintelui nostru(care i-a cerut sa ne faca reduceri pt ceasurile express domnului Silviu Tatut) si celor de la firma benzing. Iar de anul viitor Marius Tunduc vrea sa mai faca o oferta tinerilor incepatori si sa le ofere cu imprumut ceasuri electronice fara a plati bani pe ele pana cand acestea vor reusi sa-si cumpere. La noi in Bihor sunt obligatorii ceasurile electronice. In general ne ajutam noi intre noi cum putem si tot reusim sa fim la zi cu toti banii care trebuie dati catre asociatie….bafta tuturor
”12
25-03-2009
GHETI IOAN:
Pensionarii,elevii si studentii platesc 50% din valoarea cotizatiei,in cadrul F R C.”
unde ? pe lumea cealalta???
desii sunt student la doua facultati am platit indegral cotizatiile catre asociatie si federatie ….ba mai mult nu am primit absolut nici o CHITANTA…!!!
Eu stiu ca NU e nici o reducere………si sunt tare scumpe zborurile….si ce trebuie sa mai dai…
Din pacate in Sibiu NU EXISTA NICI UN FEL DE REDUCERI pentru minori, dar nici pentru persoane mai in varsta. Acum 4 ani cand m-am inscris si eu in asociatie am platit pentru 12 porumbei cat plateau altii pentru 50-100 de porumbei, pentru ca atunci nu era taxa per porumbel ( va dati seama ce castigati ieseau unii)
De aproape 4 ani de cand sunt in asociatie nu am beneficiat de nici o reducere!!! NU SE POATE ASA CEVA, CAM PESTE TOT IN LUMEA ASTA UNDE AM FOST SI DIN CATE STIU EXISTA REDUCERI LA MINORI SI PERSOANELE IN VARSTA !!!!!
De vina sunt PERSOANELE DIN VARF care nu se gandesc de loc la binele clubului ci numai CUM SA MAI CASTIGE NISTE BANI DE PE URMA OAMENILOR CINSTITI SI A CELOR CAR PUN SUFLET.
Adevaru ca in ziua de azi toata lumea e dupa bani si practic nu mai intereseaza pe nimeni daca X SAU y are posibilitati financiare cat am zburat cu fosta UFCR erau reduceri ptr studenti,elevi 50%,dar de cand sunt la UCPR nu sunt reduceri de nici o culoare si mai nou au ridicat pretul pe bucata de porumbel matur.Asta e traim in Romania!!!
Cunosc caz in care la sedinta Asociatiei judetene, reprezentantul unui club a solicitat scutirea de taxa de zbor si cotizatie pentru un membru al clubului sau care este handicapat, neputandu-si misca mainile si picioarele. Raspunsul presedintelui a fost: “are pensie de handicapat si pensiilea astea de handicapat sunt mari ca stiu eu, si cine il pune daca-i handicapat sa tina porumbei si sa mai vrea sa-i si zboare”. La care reprezentantul clubului a raspuns: “nu ti-e frica de Dumnezeu, de te-as vedea si pe tine in scaun cu rotile cu pensie de handicapat sa vad: vrei sa zbori porumbeii sau nu”. La privirile tuturor membrilor, presedintele a cedat: “Bine ma, sa zboare si sa nu plateasca”. Astia sunt oamenii care ne conduc oameni fara suflet, fara inima; e adevarat exissta reduceri pentru elevi si pensionari, insa doar 10 lei reducere la plata cotizatiei, reducere simbolica, dar studentii unde sunt…sau le e frica sefilor nescoliti ca pe viitor acestia le vor lua locul?!
Si voi ce vreti mah…sa zburati porumbeii pe degeaba sau sa va inscrieti fara bani? Dar daca sunteti atat de revoltati de ce nu verificati Regulamentul? si daca vi se pare ca este incalcat in privinta banilor sau a altor aspecte…dati cu el peste nas celor care il incalca.Credeti ca cei de la conducere baga banii vostri in buzunar? N-au tigari sau bani de paine? Daca va convine bine daca nu ,gata terminati cu columbofilia.
……!!?!!
asa stiu si eu k la UFCR sunt reduceri de 50%…dar akma nush dk e adv sau nu….eu zbor cu UCPR..si la noi la club sa pus problema asa…k cei care nu au 18 ani dk vor sa puna pariuri si au bani sa puna si daca nu nu sunt obligati k restul membrilor.dar in privinta cotizatiilor nu e nici o reducere
Va salut.am si eu o intrebare la Dumneavoastra .la ce suma se ridica taxa anuala? . va multumes ,astept raspunsul Dumneavoastra
pt elevi este redusa cotizatia anuala cu 50%….in rest nu vad rostul…sunt pensionari care au pensii mai mari decat salariile,sau cel putin egale cu un salariu.deci sa plateasca normal.iar tinerii sa nu mai umble cu miloaga,ca de tigari si distractii au bani,toti am trecut prin clipe mai grele,ele fac parte din acest sport,cele mai frumoase amintiri sunt de la “inceput”cand faci totul cu sacrificii….sunt deacord cu reducere la plata zborurilor,dar in schimb sa faca treaba la imbarcari,comisii,curatenie,carat descarcat custi….atunci sa i vad pe “tineri” nu la cersit un pui de pe ici pe colo sau sa implore reduceri…..
ideal este sa ai in asociatie un “SPONSOR” caruia sa nu i pese de bani,sa le platessca zborurile,sa le cumpere ceasuri….ca dupa cativa ani va culege roadele,in cel mai bun caz un “buna ziua”
Bai fratilor ce e grav e ca avem multi someri ce facem cu ei ii ajutam ? sau trebuie sa se lase de sportul asta!
La noi in asociatia Milcovul Vrancea,elevii si pensionarii nu au reducere la cotizatie si zboruri datorita faptului ca suntem membri mai putini si nu ne permitem.Planul de zbor la categoria 1 si a2-a este pe ruta ARDEAL(SF.GHEORGHE,SICHISOARA,TG.MURES,CLUJ,SATU MARE)insumand 15 etape si necesita multi bani.
Mari reduceri nu o sa fie niciodata,pt ca nu e vreun sport national si e doar un hobby,un microb capatat in copilarie care ne face sa cheltuim din placere.Frumos ar fi ca fiecare club sa aibe sponsori,ar fi mult mai usor cu zborurile si atunci cred ca ar creste semnificativ nr de pasari angrenate in concurs.Dar ce ar fi de apreciat foarte mult ,e,ca incepatorii care merg cat de cat sa fie premiati,nu cu premii mari, ci cu diplome, o medalie, ceva simbolic si atunci ar concura cu mult mai multa dorinta. Pt ca sincer, crescator, e si cel ce are porumbei fara sa concureze,ii plac porumbeii si atat,nu mai da bani sa se inscrie intro asociatie, sa isi ia ceas, sa concureze si sa cheltuie in plus, pt ca nu are o motivatie, pe cand daca ar fi si el bagat in seama altfel ar vedea partea cu concuratul,ar vrea sa castige si el ce vede la ceilalti columbofili.Va multumesc
Noi vorbim de reducere cind stiti foarte bine ca pentru unii acest sport a devenit cea mai tare afacere a lor.(capu sa traiasca curu plezneasca). Legat de transport platim 40 de porumbei pe boxa iar ei au imbarcat 70 . Deci o alta afacere incheiata cu succes.poumbeii citi or mai veni.Scopul suza mijloacele(de transport)
reduceri sunt da nesemnificatife
problema e ca un ancepator mia spus ca a vrut 50 de inele mentionez ca nu este inscris raspunsu a fost te inscrii la anu si ati dam
problema e ca la anu se anscrie da are pui fara inele ca ai da la anu
si ancepatoru acu e fost incepator ca la dezgustat din prima
de un pui cadou cum artrebui si se practica an unele judete sa atraga incepatori nici gand
in marea majoritate merge la pacaleala iale bani
vindele pasari pa bani multi si uita sa vina acasa
nu spune ca pui sunt rebuturi spune ca nai cusca sau conditii
cred ca e parerea majoritati
Daca iubesti porumbei nu te uiti la bani
sunt facilitati da nesemnificative
la antrebarea de ce nu :
pai nu poti sai faci facilitati ca daca din gresala ai vine vro pasare
aceiasi intrebare era buna si ce facilitati au ancepatori:
A STAI CA NICI ASTIA NAU uitasem
scuze daca am deranjat pa cineva
in URLATI se promoveaza tineretul, si sportul columbofil in general,tin sa ii multumesc domnului Cosmin Olteanu pt ceea ce face pt tineri, de la a plati cotizatii pt cei care nu au posibilitati si a ajuta fiecare membru cu cate 1-2 porumbei cadou. VINT IN PENE
”Daca iubesti porumbei nu te uiti la bani”
serios???
astept un oficial de la frc sa-mi explice de ce nu am primit nici pana la ora aceasta chitante pentru darile date catre asociatie si federatie!
stati nepasatori si lasati evaziunea fiscala sa i-a amploare !
o sa aiba o mare surpriza clubul din care fac parte pe tema aceasta daca nu voi primii chitante in decurs de o luna. [ sa nu mai vb de faptul ca nici pana in ziua de astazi nu am primit o legitimatie de columbofil]
la noi copi si pensionari au reducere :d
La noi la F.C.P.R. elevii si studentii care fac dovada cu carnetele stampilate la zi, beneficiaza de o reducere de 50%. Pensionarii cu virsta de 70 de ani, beneficiaza de gratuitate,ei platindu-si doar inelele.
din cate stiu eu…treaba sta in felul urmator…reducere 50% pentru elevi sau studenti…asta la cotizatia care Bucuresti si gratuitate la cotizatie la persoanele peste 70 ani…cam astea ar fi singurele reduceri…intr-adevar destul de nesemnificative tinand cont ca ar trebui incurajati tinerii columbofili…macar la inceput de drum…asta este
vant in pene in 2009!!!
facilitatile se fac in functie de asociatie si de conducere ,unii gandesc numai in interes propriu iar altii tin seama si de amarati …in multe cazuri am observat ca pt incepator nu se face nimic… el este din prima incadrat intre profesionisti si se asteapta de la el aceeasi contribuitie baneasca cu toate ca dupa al doilea zbor poate ramane fara porumbei deoarece nu detine un lot valoros si de multe ori nu prea numeros.(exista o asociatia mai intelegatoare din punct vedere finaciar cu cei incepatori ……aceasta este la braila)
pt pers de la pozitia 30 o spun in mod ironic- incearca sa zbori porumbeii si vei vedea daca vei avea vreo facilitate..esti membru columbofil doar cu numele ca la concursuri nu te-a vz nimeni niciodata si nici interesat de acest sport nu esti .
copii columbofilii au mai mult de pierdut din partea adultilor si a batranilor pt ca la majoritatea le place sa profite de pe urma lor si sa le i-a banii pe nimic.eu sunt un tanar de 20 de ani si nu de mult am trecut prin asta.acum nu vreau sa se creada ca toti sunt lafel,dar majoritatea asta cauta!
si nu ma refer la asociatii,ci la relatiile dintre columbofilii….
si in judetul de unde sunt eu treburile stau cam ca si peste tot:reduceri absente bani cat caru ca na costa. nu sunt de acord sa se plateasca suma fixa si asta nu pt ca am putini porumbei da nu mise pare normal ca unul cu 10 por sa plateasca tot atata cat si unul cu 100 plus ca ala de cele mai multe ori are doar 10 por ca nusi permite sa intretina mai multi. si aici sunt probleme cu chitantele eliberate pt plata taxelo. mai bine zis ele lipsesc cel putin eu nam primit una in 4 ani de cand sunt membru. pt cine nu este din localitatea de unde este clubul e fffff greu sa ajunga la imbarcari si eu zic ca au cheltuieli mai mari asa ca u mi se pare normal ca ei sa mearga la club sa imbarce daca sunt doar 5 membrii in localitate si mai mult masina dfe transport trece la fiecare etapa prin localitatea in care locuiesc acestia. cam prea greu in romania sa ai un astfel de hobby mai ales datorita preturilor pt produsele din import mancare si datorita taxelor care nu reflecta realitatea si posibilitatea unui salariu minim pe econ
la noi in asociatia jud TIMIS asa s-a hoatrat , incepatorii platesc jumatate de zbor, iar pensionarii care au trecut de varsta de 70 de ani au zborul geratis, eu consider ca asa e f normal , speram si noi sa ajungem asa o frumoasa varsta chiar daca nu o sa mai concuram ,macar sa fim in jurul fenomenului! SANATATE MAXIMA TUTUROR!
luati exemplu de la asoc. TIMIS,vint in pene
35
”25-03-2009
iancu bogdan:
din cate stiu eu?treaba sta in felul urmator?reducere 50% pentru elevi sau studenti?asta la cotizatia care Bucuresti si gratuitate la cotizatie la persoanele peste 70 ani?cam astea ar fi singurele reduceri?intr-adevar destul de nesemnificative tinand cont ca ar trebui incurajati tinerii columbofili?macar la inceput de drum?asta este
vant in pene in 2009!!!”
nu este adevarat & nici chitante nu emit !
Cu reduceri la tineri studentzi si pensionari ……………, cam greu parerea mea este ca ar trebuii facute. Tinerii trebuiesc mai mult incurajati cu catziva pui, date cateva sfaturi, eliberate diplome chiar daca nu au porumbei in primele locuri de zece pe club.
Aceste lucruri dealtfel minore sigur iar incuraja la inceput de drum si iar motiva enorm.
Cu respect ,
Romica Badea
Dragii mei! Atata timp cat toate cheltuielile clubului se fac din buzunarele membrilor nu o sa vedeti mari reduceri de costuri pt. anumite categorii de membrii,ex. elevi si pensionari. In cluburile unde au loc facilitati substantiale acestea au loc datorita unor membrii cu dare de mana si cu o situatie financiara mult peste medie.As dori pe aceasa cale sa-l felicit pe dl.Tunduc de la As. Voiajorul Bihor un prosper om de afaceri care a dus clubul in fata cu cel putin 10 ani.Ar mai fi si alte exemple ca dl.Olteanu Cosmin care mai plateste integral cate o etapa sau mai acorda facilitati unora sau altora.Din nefericire nu in fiecare club exista asemenea persoane si in acest caz e mai greu.Dar as vrea sa enunt si art.1 al. e din RNS al FCPR cu privire la mijloacele necesare unui membru pt. a putea practica sportul columbofil:”RESURSE MATERIALE SI FINANCIARE NECESARE”. Sincer sa fiu nu stiu daca se poate face performanta si fara. Suna poate putin cam dur dar este pura realitate.
Nu conteaza ce esti sau cine la noi, conteaza sa dai bani…nu se fac reduceri de nici un fel
elevii si studentii au scutire 10 lei la cotizatie,pensionarii care au peste 70 de ani si cei cu gradul II de invaliditate sunt scutiti de plata cotizatiei.
conform circularei FCPR
Eu ma gandesc ca la nivel de cluburi, daca ar exista un pic de preocupare manageriala s-ar gasi solutii ca toata lumea sa fie multumita. Fiind acum recent subiectul cu licitatia Claessens,am devenit curios sa aflu si eu mai multe despre acest fenomenal crescator. Am aflat astfel ca joaca in medie cu 20-30 de porumbei si mai rar 10-20 sau 30-40. Am motive serioase sa cred ca nu este un numar ales la intamplare, ci reflecta de fapt o cifra apropiata de optimul numarului de pasari pe care un crescator orientat spre rezultate de top il poate gestiona cu succes pe parcursul unui sezon. Pornind de la premisa asta, cred ca taxarea ar trebui sa se faca la echipa de 20 de pasari si sa creasca progresiv cu fiecare echipa in plus pe care o inscrie un columbofil. Sa zicem ca prima echipa il costa pe crescator 100 ron (sumele sunt arbitrare,nu am cum sa fac un studiu de fezabilitate…explic un principiu..) reprezentand minimul de cheltuieli ce trebuiesc acoperite (sau chiar mai putin pentru cluburile puternice care vor sa atraga membrii noi !), a2a echipa va costa 150 de ron, a3a – 200 ron, a4a – 250 ron, a5a 300 ron, etc. Ce obtinem prin asta ? Cei cu mijloace modeste : tineri, pensionari,etc care platesc doar o echipa, vor achita doar stricul necesar si nu ii vor mai “sponsoriza” pe cei care zboara cu 100 de pasari cu aceiasi bani. Cine vrea sa zboare cu 100 de bucati, nici o problema, se inscrie cu 5 echipe : 100 + 150 + 200 + 250 + 300 = 1000 ! Daca iti permiti un lot de zbor de 100 buc, atunci iti permiti 1000 ron pe un sezon ! Poate asa cei care profita de facilitatea de a a umple cosurile cu nemiluita pe locuri in masina platite de altii mai nevoiasi ( plus ca dau de lucru la tot clubul sa clemeze o noapte inteaga toate stifturile care vin acasa peste o saptamana-doua ,daca mai vin !),vor descoperi ca exista si metode de selectie mai bune decat cosul, metode care se bazeaza pe utilizarea neuronilor proprii ! Si cluburile ar castiga in prestigiu fiindca nu ar cheltui atata sa care la sute de km mii de “porumbei statistici”. Vi se pare enuntul : “ca sa iasa la numar !” suficient de convingator, intr-o lume aflata in criza economica ?
in acceptiunea multor ”performeri” columbofili plata cotizatiilor(de club, de zbor,sau altele) nu fac obiectul unor astfel de ”deduceri” pt. ca nu promoveaza si nu ”primeaza” intereselor mai ”noi” ale columbofiliei moderne.epoca boema a columbofiliei a apus din pacate,cu toate ca,sa nu uitam,astfel de considerente ne-au facut sa ne ”apucam” de acest nobil sport.probabil ca uitand aceste considerente primordiale nu vom face altceva decat sa-l denigram.datoria tuturor columbofililor din ROMANIA este accea de a promova acest sport prin ceea ce el reprezinta cu adevarat ”PACE SI PRIETENIE”.CU RESPECT TUTUROR COLUMBOFILILOR ADEVARATI DIN ROMANIA
PUIU ALEXE-MM. CURTEA DE ARGES
?n Buz?u unde este sediul asocia?iei? Unde pot g?si un statut de membru ?i cum aflu ce taxe se pl?tesc?
Unde se g?sesc reviste ?i c?r?i de specialitate? ?n taxele la asocia?ie se includ ?i a?a ceva?
Am dilema asta de foarte mult timp . Am intrebat si in stanga si in dreapta de reducerile pentru elevi si la noi la asociatie imi spune ca nu exista reducerii . Insa multi mi-au spus ca normal asa este si mai ales mentorul meu m-a asigurat ca daca as vrea sa ma inscriu o sa beneficiez de aceste reducerii . Dar daca cei de la asociatie nu o sa vrea sa imi faca reducere ce pot face ?
Imi spunea cineva cu ceva timp in urma ca la Sibiu elevii si pensionarii erau luati pe gratis .
Toti vor bani….mai ales ca la noi taxele sunt mai scumpe decat la alte asociatii . Daca gresesc imi cer scuze…
ar fi bine dak s-ar face cv reducere la zboruri la copii si pensionari nu numai la cotizatzie
Nu stiu daca in regulamentul altor federatii scrie ceva de anumite reduceri financiare pentru elevi sau pensionari,in RNS al FCPR nu este specificat nimic legat de acest aspect,insa se poate interveni prin regulamentul de ordine interioara al fiecarei asociatii.Insa aici depinde si de anumiti factori:presedintii asociatiilor,putere financiara,sponsorizari etc.La noi in TIMIS se beneficiaza de aceste facilitati(asa cum arata si domnul STAN MIRCEA mai sus)dar la o hotarare luata la nivel de asociatie.Tin sa felicit pe aceasta cale pe domnii TUNDUC si OLTEANU.Tuturor va doresc un sezon columbofil cu rezultate remarcabile.
Chiar astept sa vad ce ce sa intampla in topicul asta poate asa ma voi baga si eu intr-o asociatie cu putin spijin din partea celor mai mari.Dar nu cred ca exista nici un fel de facilitati sau altceva oameni au nevoi de bani nu sa spijine tinerii sau batrani columbofili nu conteaza ca ce e batran sau tanar trebuie platite cotizatile OBLIGATORIU.Asta e litera de lege:):)
in cadrul cluburilor din Radauti pensionarii peste 70 de ani sunt scutiti de cotizatie iar minorii au cotizatia redusa cu 50% …..cam atat, ar trebuii sa fie scutirile mai mari dar cam asta este in Romania toti sunt dupa bani….La Radauti fiind o exceptie Mircea Hantari care sprijina tineretul columbofil…
nu prea se fac mari reduceri… important este sa ne ia banii si restul nu mai conteaza
si la Urlati sunt reduceri la elevi si pensionari . ;)
si eu am platit numai jumatatate de cotizatie ptr ca sunt elev :)
daca ar veni bani din cer se poate, dar asa cine pune bani pentru alti, nimeni. toti ar astepta sa fie ajutati dar nu este de unde.
daca sar aloca si la noi niste bani de la guvern asa sar mai putea, dar in schimb nici o sansa.
important ar fi ca tinerii sa fie sprijiniti nu atat la cotizatie cat la plata zborurilor. De unde sa aiba un elev a carui parinti nici nu sunt de acord cu porumbeii, bani sa plateasca zborurile integral? Personal cred ca tinerii ar trebui sa plateasca la bucata o suma modica si in acest fel sa sprijinim si participarea acestora la concursuri. Sa nu uitam ca toti am fost candva tineri si fara sprijin in practicarea acestui sport.
Pacat ca nu peste tot sunt sprijiniti tinerii si batranii. Asa ar fi natural si firesc ,dar nu se intampla sa fie asa de parca nu am fi toti in aceeasi tara.Personal ma gandesc cu groaza aproape la ce o sa fac cand voi fi pensionar,cum voi putea sa mai particip la curse?
Cei din conducere ar trebui sa se gandeasca la asta f. f. f. serios ca toti am fost copii si stim cat este de greu sa nu poti sa-ti vezi venind acasa de la zbor micutii favoriti.A, si inca ceva la care ar trebuii sa mediteze conducerile:toti sau ,ma rog aproape toti ,vom ajunge mai devreme sau mai tarziu la pensie si batranete deci, venituri modeste,boli, etc, etc….
Conducerea… alo ..nu se cer favoruri ci doar niste mici avantaje ptr. sa spunem categoriile defavorizate.
Multumesc.
Cred ca cel ma bine ar fi sa stim despre Statutul de Membru Columbofil, de la cineva din conducerile Federatiilor Columbofile ce activeaza astazi in Romania. In mare parte, cred ca reducerile de taxe pentru anumite categorii de persoane, se aplica doar la nivelul asociatiilor columbofile judetene si sunt reglementate de la organizatie la organizatie prin Regulamentul de Ordine Interioara si nu cred ca fac obiectul obligativitatii vre-uneia dintre ele. Probabil, sunt asociatii columbofile ce au un program de incurajare si sustinere a elevilor si pensionarilor, dar va asigur ca sunt si organizatii locale care nu au un astfel de program.
in cadrul Clubului din Strejnicu ( de langa ploiesti..3 km vest de el )..nu se face nici o reducere la nimik, cu toate ca dak sar face sunt convins ca s-ar inscrie mai multi tineri…bafta!!!
Salut! La clubul unde sunt eu in prahova(urlati) pensionarii si copii platesc la jumate toate taxele chiar si porumbeii.
Pensionarii,elevii si studentii platesc 50% din valoarea cotizatiei,in cadrul F R C.
La mine in judet (Bihor) toti membrii care zboara pentru prima data au gratuit intreg planul de zbor. Si de asemenea toti membrii au avut posibilitatea sa-si cumpere ceas electronic la reducere datorita presedintelui nostru(care i-a cerut sa ne faca reduceri pt ceasurile express domnului Silviu Tatut) si celor de la firma benzing. Iar de anul viitor Marius Tunduc vrea sa mai faca o oferta tinerilor incepatori si sa le ofere cu imprumut ceasuri electronice fara a plati bani pe ele pana cand acestea vor reusi sa-si cumpere. La noi in Bihor sunt obligatorii ceasurile electronice. In general ne ajutam noi intre noi cum putem si tot reusim sa fim la zi cu toti banii care trebuie dati catre asociatie….bafta tuturor
”12
25-03-2009
GHETI IOAN:
Pensionarii,elevii si studentii platesc 50% din valoarea cotizatiei,in cadrul F R C.”
unde ? pe lumea cealalta???
desii sunt student la doua facultati am platit indegral cotizatiile catre asociatie si federatie ….ba mai mult nu am primit absolut nici o CHITANTA…!!!
Eu stiu ca NU e nici o reducere………si sunt tare scumpe zborurile….si ce trebuie sa mai dai…
Din pacate in Sibiu NU EXISTA NICI UN FEL DE REDUCERI pentru minori, dar nici pentru persoane mai in varsta. Acum 4 ani cand m-am inscris si eu in asociatie am platit pentru 12 porumbei cat plateau altii pentru 50-100 de porumbei, pentru ca atunci nu era taxa per porumbel ( va dati seama ce castigati ieseau unii)
De aproape 4 ani de cand sunt in asociatie nu am beneficiat de nici o reducere!!! NU SE POATE ASA CEVA, CAM PESTE TOT IN LUMEA ASTA UNDE AM FOST SI DIN CATE STIU EXISTA REDUCERI LA MINORI SI PERSOANELE IN VARSTA !!!!!
De vina sunt PERSOANELE DIN VARF care nu se gandesc de loc la binele clubului ci numai CUM SA MAI CASTIGE NISTE BANI DE PE URMA OAMENILOR CINSTITI SI A CELOR CAR PUN SUFLET.
Adevaru ca in ziua de azi toata lumea e dupa bani si practic nu mai intereseaza pe nimeni daca X SAU y are posibilitati financiare cat am zburat cu fosta UFCR erau reduceri ptr studenti,elevi 50%,dar de cand sunt la UCPR nu sunt reduceri de nici o culoare si mai nou au ridicat pretul pe bucata de porumbel matur.Asta e traim in Romania!!!
Cunosc caz in care la sedinta Asociatiei judetene, reprezentantul unui club a solicitat scutirea de taxa de zbor si cotizatie pentru un membru al clubului sau care este handicapat, neputandu-si misca mainile si picioarele. Raspunsul presedintelui a fost: “are pensie de handicapat si pensiilea astea de handicapat sunt mari ca stiu eu, si cine il pune daca-i handicapat sa tina porumbei si sa mai vrea sa-i si zboare”. La care reprezentantul clubului a raspuns: “nu ti-e frica de Dumnezeu, de te-as vedea si pe tine in scaun cu rotile cu pensie de handicapat sa vad: vrei sa zbori porumbeii sau nu”. La privirile tuturor membrilor, presedintele a cedat: “Bine ma, sa zboare si sa nu plateasca”. Astia sunt oamenii care ne conduc oameni fara suflet, fara inima; e adevarat exissta reduceri pentru elevi si pensionari, insa doar 10 lei reducere la plata cotizatiei, reducere simbolica, dar studentii unde sunt…sau le e frica sefilor nescoliti ca pe viitor acestia le vor lua locul?!
Si voi ce vreti mah…sa zburati porumbeii pe degeaba sau sa va inscrieti fara bani? Dar daca sunteti atat de revoltati de ce nu verificati Regulamentul? si daca vi se pare ca este incalcat in privinta banilor sau a altor aspecte…dati cu el peste nas celor care il incalca.Credeti ca cei de la conducere baga banii vostri in buzunar? N-au tigari sau bani de paine? Daca va convine bine daca nu ,gata terminati cu columbofilia.
……!!?!!
asa stiu si eu k la UFCR sunt reduceri de 50%…dar akma nush dk e adv sau nu….eu zbor cu UCPR..si la noi la club sa pus problema asa…k cei care nu au 18 ani dk vor sa puna pariuri si au bani sa puna si daca nu nu sunt obligati k restul membrilor.dar in privinta cotizatiilor nu e nici o reducere
Va salut.am si eu o intrebare la Dumneavoastra .la ce suma se ridica taxa anuala? . va multumes ,astept raspunsul Dumneavoastra
pt elevi este redusa cotizatia anuala cu 50%….in rest nu vad rostul…sunt pensionari care au pensii mai mari decat salariile,sau cel putin egale cu un salariu.deci sa plateasca normal.iar tinerii sa nu mai umble cu miloaga,ca de tigari si distractii au bani,toti am trecut prin clipe mai grele,ele fac parte din acest sport,cele mai frumoase amintiri sunt de la “inceput”cand faci totul cu sacrificii….sunt deacord cu reducere la plata zborurilor,dar in schimb sa faca treaba la imbarcari,comisii,curatenie,carat descarcat custi….atunci sa i vad pe “tineri” nu la cersit un pui de pe ici pe colo sau sa implore reduceri…..
ideal este sa ai in asociatie un “SPONSOR” caruia sa nu i pese de bani,sa le platessca zborurile,sa le cumpere ceasuri….ca dupa cativa ani va culege roadele,in cel mai bun caz un “buna ziua”
Bai fratilor ce e grav e ca avem multi someri ce facem cu ei ii ajutam ? sau trebuie sa se lase de sportul asta!
La noi in asociatia Milcovul Vrancea,elevii si pensionarii nu au reducere la cotizatie si zboruri datorita faptului ca suntem membri mai putini si nu ne permitem.Planul de zbor la categoria 1 si a2-a este pe ruta ARDEAL(SF.GHEORGHE,SICHISOARA,TG.MURES,CLUJ,SATU MARE)insumand 15 etape si necesita multi bani.
Mari reduceri nu o sa fie niciodata,pt ca nu e vreun sport national si e doar un hobby,un microb capatat in copilarie care ne face sa cheltuim din placere.Frumos ar fi ca fiecare club sa aibe sponsori,ar fi mult mai usor cu zborurile si atunci cred ca ar creste semnificativ nr de pasari angrenate in concurs.Dar ce ar fi de apreciat foarte mult ,e,ca incepatorii care merg cat de cat sa fie premiati,nu cu premii mari, ci cu diplome, o medalie, ceva simbolic si atunci ar concura cu mult mai multa dorinta. Pt ca sincer, crescator, e si cel ce are porumbei fara sa concureze,ii plac porumbeii si atat,nu mai da bani sa se inscrie intro asociatie, sa isi ia ceas, sa concureze si sa cheltuie in plus, pt ca nu are o motivatie, pe cand daca ar fi si el bagat in seama altfel ar vedea partea cu concuratul,ar vrea sa castige si el ce vede la ceilalti columbofili.Va multumesc
Noi vorbim de reducere cind stiti foarte bine ca pentru unii acest sport a devenit cea mai tare afacere a lor.(capu sa traiasca curu plezneasca). Legat de transport platim 40 de porumbei pe boxa iar ei au imbarcat 70 . Deci o alta afacere incheiata cu succes.poumbeii citi or mai veni.Scopul suza mijloacele(de transport)
reduceri sunt da nesemnificatife
problema e ca un ancepator mia spus ca a vrut 50 de inele mentionez ca nu este inscris raspunsu a fost te inscrii la anu si ati dam
problema e ca la anu se anscrie da are pui fara inele ca ai da la anu
si ancepatoru acu e fost incepator ca la dezgustat din prima
de un pui cadou cum artrebui si se practica an unele judete sa atraga incepatori nici gand
in marea majoritate merge la pacaleala iale bani
vindele pasari pa bani multi si uita sa vina acasa
nu spune ca pui sunt rebuturi spune ca nai cusca sau conditii
cred ca e parerea majoritati
Daca iubesti porumbei nu te uiti la bani
sunt facilitati da nesemnificative
la antrebarea de ce nu :
pai nu poti sai faci facilitati ca daca din gresala ai vine vro pasare
aceiasi intrebare era buna si ce facilitati au ancepatori:
A STAI CA NICI ASTIA NAU uitasem
scuze daca am deranjat pa cineva
in URLATI se promoveaza tineretul, si sportul columbofil in general,tin sa ii multumesc domnului Cosmin Olteanu pt ceea ce face pt tineri, de la a plati cotizatii pt cei care nu au posibilitati si a ajuta fiecare membru cu cate 1-2 porumbei cadou. VINT IN PENE
”Daca iubesti porumbei nu te uiti la bani”
serios???
astept un oficial de la frc sa-mi explice de ce nu am primit nici pana la ora aceasta chitante pentru darile date catre asociatie si federatie!
stati nepasatori si lasati evaziunea fiscala sa i-a amploare !
o sa aiba o mare surpriza clubul din care fac parte pe tema aceasta daca nu voi primii chitante in decurs de o luna. [ sa nu mai vb de faptul ca nici pana in ziua de astazi nu am primit o legitimatie de columbofil]
la noi copi si pensionari au reducere :d
La noi la F.C.P.R. elevii si studentii care fac dovada cu carnetele stampilate la zi, beneficiaza de o reducere de 50%. Pensionarii cu virsta de 70 de ani, beneficiaza de gratuitate,ei platindu-si doar inelele.
din cate stiu eu…treaba sta in felul urmator…reducere 50% pentru elevi sau studenti…asta la cotizatia care Bucuresti si gratuitate la cotizatie la persoanele peste 70 ani…cam astea ar fi singurele reduceri…intr-adevar destul de nesemnificative tinand cont ca ar trebui incurajati tinerii columbofili…macar la inceput de drum…asta este
vant in pene in 2009!!!
facilitatile se fac in functie de asociatie si de conducere ,unii gandesc numai in interes propriu iar altii tin seama si de amarati …in multe cazuri am observat ca pt incepator nu se face nimic… el este din prima incadrat intre profesionisti si se asteapta de la el aceeasi contribuitie baneasca cu toate ca dupa al doilea zbor poate ramane fara porumbei deoarece nu detine un lot valoros si de multe ori nu prea numeros.(exista o asociatia mai intelegatoare din punct vedere finaciar cu cei incepatori ……aceasta este la braila)
pt pers de la pozitia 30 o spun in mod ironic- incearca sa zbori porumbeii si vei vedea daca vei avea vreo facilitate..esti membru columbofil doar cu numele ca la concursuri nu te-a vz nimeni niciodata si nici interesat de acest sport nu esti .
copii columbofilii au mai mult de pierdut din partea adultilor si a batranilor pt ca la majoritatea le place sa profite de pe urma lor si sa le i-a banii pe nimic.eu sunt un tanar de 20 de ani si nu de mult am trecut prin asta.acum nu vreau sa se creada ca toti sunt lafel,dar majoritatea asta cauta!
si nu ma refer la asociatii,ci la relatiile dintre columbofilii….
si in judetul de unde sunt eu treburile stau cam ca si peste tot:reduceri absente bani cat caru ca na costa. nu sunt de acord sa se plateasca suma fixa si asta nu pt ca am putini porumbei da nu mise pare normal ca unul cu 10 por sa plateasca tot atata cat si unul cu 100 plus ca ala de cele mai multe ori are doar 10 por ca nusi permite sa intretina mai multi. si aici sunt probleme cu chitantele eliberate pt plata taxelo. mai bine zis ele lipsesc cel putin eu nam primit una in 4 ani de cand sunt membru. pt cine nu este din localitatea de unde este clubul e fffff greu sa ajunga la imbarcari si eu zic ca au cheltuieli mai mari asa ca u mi se pare normal ca ei sa mearga la club sa imbarce daca sunt doar 5 membrii in localitate si mai mult masina dfe transport trece la fiecare etapa prin localitatea in care locuiesc acestia. cam prea greu in romania sa ai un astfel de hobby mai ales datorita preturilor pt produsele din import mancare si datorita taxelor care nu reflecta realitatea si posibilitatea unui salariu minim pe econ
la noi in asociatia jud TIMIS asa s-a hoatrat , incepatorii platesc jumatate de zbor, iar pensionarii care au trecut de varsta de 70 de ani au zborul geratis, eu consider ca asa e f normal , speram si noi sa ajungem asa o frumoasa varsta chiar daca nu o sa mai concuram ,macar sa fim in jurul fenomenului! SANATATE MAXIMA TUTUROR!
luati exemplu de la asoc. TIMIS,vint in pene
35
”25-03-2009
iancu bogdan:
din cate stiu eu?treaba sta in felul urmator?reducere 50% pentru elevi sau studenti?asta la cotizatia care Bucuresti si gratuitate la cotizatie la persoanele peste 70 ani?cam astea ar fi singurele reduceri?intr-adevar destul de nesemnificative tinand cont ca ar trebui incurajati tinerii columbofili?macar la inceput de drum?asta este
vant in pene in 2009!!!”
nu este adevarat & nici chitante nu emit !
Cu reduceri la tineri studentzi si pensionari ……………, cam greu parerea mea este ca ar trebuii facute. Tinerii trebuiesc mai mult incurajati cu catziva pui, date cateva sfaturi, eliberate diplome chiar daca nu au porumbei in primele locuri de zece pe club.
Aceste lucruri dealtfel minore sigur iar incuraja la inceput de drum si iar motiva enorm.
Cu respect ,
Romica Badea
Dragii mei! Atata timp cat toate cheltuielile clubului se fac din buzunarele membrilor nu o sa vedeti mari reduceri de costuri pt. anumite categorii de membrii,ex. elevi si pensionari. In cluburile unde au loc facilitati substantiale acestea au loc datorita unor membrii cu dare de mana si cu o situatie financiara mult peste medie.As dori pe aceasa cale sa-l felicit pe dl.Tunduc de la As. Voiajorul Bihor un prosper om de afaceri care a dus clubul in fata cu cel putin 10 ani.Ar mai fi si alte exemple ca dl.Olteanu Cosmin care mai plateste integral cate o etapa sau mai acorda facilitati unora sau altora.Din nefericire nu in fiecare club exista asemenea persoane si in acest caz e mai greu.Dar as vrea sa enunt si art.1 al. e din RNS al FCPR cu privire la mijloacele necesare unui membru pt. a putea practica sportul columbofil:”RESURSE MATERIALE SI FINANCIARE NECESARE”. Sincer sa fiu nu stiu daca se poate face performanta si fara. Suna poate putin cam dur dar este pura realitate.
Nu conteaza ce esti sau cine la noi, conteaza sa dai bani…nu se fac reduceri de nici un fel
elevii si studentii au scutire 10 lei la cotizatie,pensionarii care au peste 70 de ani si cei cu gradul II de invaliditate sunt scutiti de plata cotizatiei.
conform circularei FCPR
Eu ma gandesc ca la nivel de cluburi, daca ar exista un pic de preocupare manageriala s-ar gasi solutii ca toata lumea sa fie multumita. Fiind acum recent subiectul cu licitatia Claessens,am devenit curios sa aflu si eu mai multe despre acest fenomenal crescator. Am aflat astfel ca joaca in medie cu 20-30 de porumbei si mai rar 10-20 sau 30-40. Am motive serioase sa cred ca nu este un numar ales la intamplare, ci reflecta de fapt o cifra apropiata de optimul numarului de pasari pe care un crescator orientat spre rezultate de top il poate gestiona cu succes pe parcursul unui sezon. Pornind de la premisa asta, cred ca taxarea ar trebui sa se faca la echipa de 20 de pasari si sa creasca progresiv cu fiecare echipa in plus pe care o inscrie un columbofil. Sa zicem ca prima echipa il costa pe crescator 100 ron (sumele sunt arbitrare,nu am cum sa fac un studiu de fezabilitate…explic un principiu..) reprezentand minimul de cheltuieli ce trebuiesc acoperite (sau chiar mai putin pentru cluburile puternice care vor sa atraga membrii noi !), a2a echipa va costa 150 de ron, a3a – 200 ron, a4a – 250 ron, a5a 300 ron, etc. Ce obtinem prin asta ? Cei cu mijloace modeste : tineri, pensionari,etc care platesc doar o echipa, vor achita doar stricul necesar si nu ii vor mai “sponsoriza” pe cei care zboara cu 100 de pasari cu aceiasi bani. Cine vrea sa zboare cu 100 de bucati, nici o problema, se inscrie cu 5 echipe : 100 + 150 + 200 + 250 + 300 = 1000 ! Daca iti permiti un lot de zbor de 100 buc, atunci iti permiti 1000 ron pe un sezon ! Poate asa cei care profita de facilitatea de a a umple cosurile cu nemiluita pe locuri in masina platite de altii mai nevoiasi ( plus ca dau de lucru la tot clubul sa clemeze o noapte inteaga toate stifturile care vin acasa peste o saptamana-doua ,daca mai vin !),vor descoperi ca exista si metode de selectie mai bune decat cosul, metode care se bazeaza pe utilizarea neuronilor proprii ! Si cluburile ar castiga in prestigiu fiindca nu ar cheltui atata sa care la sute de km mii de “porumbei statistici”. Vi se pare enuntul : “ca sa iasa la numar !” suficient de convingator, intr-o lume aflata in criza economica ?
in acceptiunea multor ”performeri” columbofili plata cotizatiilor(de club, de zbor,sau altele) nu fac obiectul unor astfel de ”deduceri” pt. ca nu promoveaza si nu ”primeaza” intereselor mai ”noi” ale columbofiliei moderne.epoca boema a columbofiliei a apus din pacate,cu toate ca,sa nu uitam,astfel de considerente ne-au facut sa ne ”apucam” de acest nobil sport.probabil ca uitand aceste considerente primordiale nu vom face altceva decat sa-l denigram.datoria tuturor columbofililor din ROMANIA este accea de a promova acest sport prin ceea ce el reprezinta cu adevarat ”PACE SI PRIETENIE”.CU RESPECT TUTUROR COLUMBOFILILOR ADEVARATI DIN ROMANIA
PUIU ALEXE-MM. CURTEA DE ARGES
?n Buz?u unde este sediul asocia?iei? Unde pot g?si un statut de membru ?i cum aflu ce taxe se pl?tesc?
Unde se g?sesc reviste ?i c?r?i de specialitate? ?n taxele la asocia?ie se includ ?i a?a ceva?
Am dilema asta de foarte mult timp . Am intrebat si in stanga si in dreapta de reducerile pentru elevi si la noi la asociatie imi spune ca nu exista reducerii . Insa multi mi-au spus ca normal asa este si mai ales mentorul meu m-a asigurat ca daca as vrea sa ma inscriu o sa beneficiez de aceste reducerii . Dar daca cei de la asociatie nu o sa vrea sa imi faca reducere ce pot face ?
Imi spunea cineva cu ceva timp in urma ca la Sibiu elevii si pensionarii erau luati pe gratis .
Toti vor bani….mai ales ca la noi taxele sunt mai scumpe decat la alte asociatii . Daca gresesc imi cer scuze…
ar fi bine dak s-ar face cv reducere la zboruri la copii si pensionari nu numai la cotizatzie
Nu stiu daca in regulamentul altor federatii scrie ceva de anumite reduceri financiare pentru elevi sau pensionari,in RNS al FCPR nu este specificat nimic legat de acest aspect,insa se poate interveni prin regulamentul de ordine interioara al fiecarei asociatii.Insa aici depinde si de anumiti factori:presedintii asociatiilor,putere financiara,sponsorizari etc.La noi in TIMIS se beneficiaza de aceste facilitati(asa cum arata si domnul STAN MIRCEA mai sus)dar la o hotarare luata la nivel de asociatie.Tin sa felicit pe aceasta cale pe domnii TUNDUC si OLTEANU.Tuturor va doresc un sezon columbofil cu rezultate remarcabile.