Expozitia este intre 22-24 Noiembrie, evident cu “miezul” SÂMBĂTĂ – 23 noiembrie 2013.
Click aici pentru detalii despre expozitie si harta.
Expozitia este intre 22-24 Noiembrie, evident cu “miezul” SÂMBĂTĂ – 23 noiembrie 2013.
Click aici pentru detalii despre expozitie si harta.
hai la expo!!!!!!!!
sa mergem cu mic cu mare
nu am inteles, unde e expozitia in bucuresti sau targoviste?
felicitări și vizionare plăcută columbofililor ucepiști …
mergem, mergem :D
Frumos gest …..sa inviti membrii fondatori!
Nu-mi amintesc ca alta uniune (federatie) sa fi facut acest gest!
Aveti ceva imagini sau filmulete de la EXPOFAUNA 2013 ?
Din ce am inteles a fost considerata ca mare eveniment in capitala .
A durat 4 zile (14-17 noiembrie ) si a adunat in jur de 10.000 de vizitatori .
Am prins putin la KANAL D si la ANTENA 2 , pe Tavi Colen (solistul) , descriind acest eveniment .
Poate reusiti sa intrati in posesia filmarii de la masa festiva , care din ce spun bucurestenii a fost ceva extraordinar , in plus fiind si un numar de 150 de persoane prezente in sala .
Multumim anticipat , porumbei.ro !
Cu stima ,
Onofrasi Ovidiu
a. pretul pentru expunerea porumbeilor in expozitie este de 10,0 lei/porumbel.
b. pretul unui bilet la masa festiva este de 130,0 lei/persoana.
c. pretul unui bilet de intrare la expozitie va fi de 5,0 lei..
Sunteti grozavi, tot timpul aveti preturi mai mici si participare mai numeroasa,faceti ceva si invatati si pe altii de la federatii numeroase dar cu preturi mult mai mari.Felicitari conducerii UCP !
Acolo vom vedea cei mai valorosi porumbei expusi si vom gasi produse de cea mai buna calitate ar fi pacat s-o ratam avand in vedere ca este doar o data pe an.Felicitari din partea mea celor din zona MUSCEL care au reusit sa intre in Expo, astia da porumbei de valoare,nu se compara nimic cu un loc prins in Expo fie el si mai in spate.
NE VEDEM LA EXPO !!!
la targoviste,florinc
Sala de sport a Clubului Sportiv Scolar Targoviste, str. Mr. Spirescu nr. 1 (aflată la 250 m de Sala Sporturilor)
Ne vedem la expo!!!
Declaram sarbatoare nationala ziua de 23 NOIEMBRIE 2013!!!
sa speram ca expozitia(ucpr) de anul acesta nu o sa fie ca cea de anul trecut,care a fost varza…si nu era de ajuns,a mai aparut si garda financiara care a stricat tot.nu stiu de ce nu sa pastrat locatia din 2011,cand a fost extraordinar de frumos.
poz.9 pt ISBASOIU DANIEL vorbe mari spui ai fost prezent in EXPO.NATIONALA si stii ce spui!sunt ultimul loc la categ.FOND MATURI,un columbofil simplu dar pt mine este un rezultat mare,sunt mandru de porumbelul meu cand il privesc ZILNIC!sambata este o zi de relaxare pt toti cei care au in sange acesta pasiune columbofilia,sa ne bucuram de ea!SUCCES LA TOTI
Pt. Andrei , porumbei.ro :
Am promisiuni , ca in cursul zilei de maine , domnul Florin Gatajescu din partea Federatiei (pasari si animale mici) , sau un reprezentant al Asociatiei Crescatorilor de Jucatori de Galati din Romania , sa va trimita filmul de la EXPOFAUNA BUCURESTI 2013 .
Din ce am inteles , este un montaj realizat cu mult profesionalism , in care se imbina imagini din expozitie , cu imagini de la festivitatea de premiere .
Federatia si Asociatia sunt cele doua foruri care au organizat EXPOFAUNA BUCURESTI 2013 .
Cateva imagini de la ExpoFauna BUCURESTI
http://www.youtube.com/watch?v=3pbcLiM9jLk#t=69
Va veti duce voi cu miccu mare ,dar AVETI GRIJA PE CINE VOTATI …Are mare dreptate domnul CRISTIAN GRADINARU an cele doua filmate..Doua Olimpiade pierdute ,dincauza la niste incompetenti,concursuri Nationale si internationale organizate prost,fraude si dedesubturi sumbre ,nici nu ar mai trebui sa aveti dubii cui trebuie dat votul….DAca nu va castiga domnul FLOREA SORIN,ar trebui facuta o REVOLUTIE COLUMBOFILA,.Adica toti acesti cotizanti considerati doar niste marionete sa nu mai participe la concursuri un an sau doi pana nu se va schimba conducerea aceasta de sabotori…Nu ie ca nu se poate face nimic ,implicativa cu mic cu mare ,pentruscchimbarea columbofiliei ROMANE an bine,,, BARONU DE FOCSANI
Baroane, era vorba de Expo UCP. Sau n-am auzit eu si defapt se alege un pastor pentru toate 3 federatiile?
Pt. porumbei.ro :
Asa cum am promis am rugat un oficial al asociatiei si a trimis la site-ul dumneavoastra cele 4 filmulete de la EXPOFAUNA 2013 . Expozitia , masa festiva si festivitatea de premiere la toate categoriile .
Am inteles ca au trimis filmele alaturi de o introducere , ceva gen topic .
Prin intermediul dumneavoastra tin sa le multumesc pentru promtitudine .
Astept cu nerabdare sa vad cele 4 filmule .
fantastic din partea conducerii de a fixa expozitia mult mai devreme!!!!asa vor fi mult mai multi participanti care nu va trebui sa sufere de frig in decembrie….!!!
misto cu expozitia asa devreme , singura problema e ca multi porumbei inca nu si-au incheiat definitiv naparlirea , cel putin la a 10-a pana.
http://www.sportcolumbofil.ro/expozitia-nationala-u-c-p-r-23-24-noiembrie-targoviste-dambovita/
@porumbei.ro vii maine sa faci un reportaj ceva? :)
Daca mai am timp dupa ce imi ucid bugetul…
Sunt destul de dezamăgit pentru lipsa de interes pe care o demonstrează toate site-urile de porumbei pentru acest eveniment. Prima zi de expoziție se apropie de sfârșit si nimeni nu a publicat macar o poza deși cred că UCPR este o uniune foarte puternica unde concurează crescători foarte valoroși. Spre exemplu gruparea din zona orașului Găești concurează aproape 300 de crescatori, numai la fond si maraton, multe dintre categoriile acestea fiind câștigate de acesti crescatori, în anul 2013 37 de porumbei sunt prezenși în expoziție.
Cateva poze dl expozitie! http://razvan2697.sunphoto.ro/Expozitia_Nationala_Columbofila_UCPR_Editia_XX_2013
@Mihai: Sa stii ca nu se face asa de usor. Am filmat pana mi s-au pus junghiuri si a murit bateria, o sa imi ia cateva zile pana prelucrez materialul. Chiar daca faceam poze, cand era sa le pun? Am gonit pana acasa sa ajung pe lumina sa dau mancare la porumbei, am incasat si amenda pentru viteza si abia acum am ajuns in casa si am deschis calculatorul. Ganditi-va si voi putin inainte sa fiti dezamagiti.
@Stop: Multumesc!
expo de 2 lei produse foarte putine sa mergi la toaleta stai la rind o ora ce organizare e asta tombola nu a fost organizata sa ne ia bani si atit DEZASTRU
Expo a fost de 5 lei (intrarea) nu de 2 :). Produse au fost destule, si totusi expo inseamna expunerea porumbeilor care au fost cei mai buni in acest an si nu targ de produse, pe care oricum le poti lua de pe net de la o multime de magazine. In sportul asta avem mai intai nevoie de porumbei, nu de produse. Si referitor la porumbei, am avut la ce-mi da jos palaria… pasari cu palmares pe 3-4-5 ani, ce sa mai, chintesenta sportului asta. Mi-ar fi placut sa fie asezati pe categorii intr-o ordine mai logica, nu amestecati. Poate pe viitor.
Daca vrem sa ne facem matca din tombola, o sa tot umblam dupa produse… cand ar trebui sa umblam dupa porumbei. Dezastru a fost intr-adevar toaleta, una bucata la probabil mii de oameni. Nu am stat o ora dar 15 minute tot am stat la coada si in situatiile astea, si 5 minute sunt mai lungi decat de obicei. :))
Per total mi s-a parut o expozitie reusita.
@Mihai: ar trebui sa fii dezamagit ca nu vezi materiale/poze de la expo pe un site care iti percepe o taxa lunara.
@anonim: banii pentru biletul de intrare nu sunt destinati premiilor de la tombola, sunt pentru chiria locatiei si acoperirea cheltuielilor aferente organizarii expozitiei. Daca pretul biletului de intrare era de 10-15 lei poate isi permiteau sa aduca niste toalete ecologice:)
Ganditi mai mult si comentati mai putin…..
Eu am ramas cu o impresie buna,in mare a fost o expozitie reusita,binenteles e loc si de mai bine,de produse si porumbei de calitate de la mari campioni ai romaniei au fost cu duiumul la vanzare,cel putin de dimineata la 9 cand am fost eu :)
De gândit nu se pune problema dar ce sa facem în situația asta nu puteam decat sa fiu putin dezamagit de situația în sine, am asteptat toată ziua și am crezut că nu am inteles bine când este expoziția, nu apărea nimic pe nicăieri în epoca asta cand lumea îsi face poze în farfurie si imediat le postează.
Dar să vorbim serios, acesta este cred singurul site care a avut un topic despre expoziția UCPR, în rest ….
Si cred totuși că asta a fost cel mai important eveniment columbofil al zilei de azi, despre care normal era să vorbim azi și nu mâine, dacă tot ne sfătuim care pe care cum să gândim.
anonim 28 = membru FCPR ,altfel nu se explica… las.o balta!!!
Imi pare rău de amendă!
Vreau să te asigur de tot respectul și aprecierea mea pentru ce faci.
Nu tin prea mult să publici aceste ultime comentarii dar hai să luăm partea constructivă a discutiei!
uitati cateva poze dl expozitie leam gasit si eu pe sunphoto sunt destul de interesante http://razvan2697.sunphoto.ro/Expozitia_Nationala_Columbofila_UCPR_Editia_XX_2013
Buna dimineata, sunt Anghel Mihai, e 2:20, e tarziu dar nu m-am putut abtine, acum am sosit de la festivitatea de premiere a U.C.P.R., uniune de tot rasul, condusa de incompetenti care au facut diferente enorme la decernarea premiilor (cupelor), nu va pot spune cat de dezamagit sunt, eu din pacate anul acesta am fost campion national ucp la fond cresc cu 14 puncte , campion national la mare fond cu 25 puncte, campion national la as fond crescator cu 92 puncte, loc 2 mare fond palmares, loc 3 fond palmares, loc 3 laureat as fond si am primit niste cupe de 20 lei, cele mai ieftine si mai mici, doua cupe de campion UCPR le-am “donat” uniunii pentru anul viitor ca sigur au nevoie, d-l Cercel si-a “aranjat” apropiatii care au primit ceva deosebit, o sa le vedeti pe site-ul ucpt.ro si au mai fost cativa membrii (necunoscuti de marii ucp-ului) in aceaasi situatie ca mine. Nu ma deranjau dimensiunile cupelor atat timp cat erau de aceeasi categorie pentru toate normele, sau cel putin aceeasi categorie pentru fiecare an, dar poate am uitat ca suntem in Romania si cunostintele au beneficii oriunde.
va salut!
Dle Mihai esti prost informat si dezinformezi mai departe.Nu Cercel s-a ocupat de cupe.Au venit cu oferte pt. cupe Baiasoiu si Achimestii,tot ei ocupindu-se si de cumpararea lor.Este normal sa-si asume ,,meritele”.Si-au batut joc de munca lui Cercel dupa ce el selectionase cupe de la un producator de la care Uniunea mai cumparase cupe si in anii trecuti.
@ Mihai A. – Nu va suparati ca ma bag si nu e treaba mea si poate deranjez, dar dumneavoastra concurati pentru cupe? Pana la urma ce conteaza marimea,ca e frumoasa sau urata ca in fapt tot niste tinichele sunt! Parerea mea este ca ar trebui sa fiti mandru ca a-ti ajuns printre cei buni,sa fiti mandru ca aveti asa pasari si cand intrati in voliera sa le priviti cu drag.
Nu isi are rost mihnirea care o aveti pentru niste tinichele,mai de pret au fost trairile care le-ati simtit cand au venit porumbei.
Tinichele va puteti face si dumneavoastra si chiar de 1m inaltime. Fiti mandru sunteti printre cei buni !!
dale dracu de cupe, conteaza catalogu.In rest a fost frumos expo, am gasit tot ce ma interesat, bani sa fi avut sa iau tot ce vroiam
Andrei, cu scuzele de rigoare ,trebuie se revin asupra comentariului de mai sus cu precizarea ca pina la urma de cumpararea cupelor s-a ocupat d-l Nicoara.
Stimate domn mihai cupele erau destul de frumoase,am discutat si am crezut ca ai inteles ca nu marimea conteaza,nu pot decat sa te felicit si sper ca la anu sa fii tot in top si sa speram ca si cupele vor fi asa cum iti doresti,doresc sa felicit pe Catalin Ionita si echipa sa pentru organizarea exemplara a expozitiei,si intregului comitet director pentru organizarea mesei festive,invitarea membrilor fondatori,.Referitor la cupe chiar si Dorel este prost informat:cupele au fost achizitionate din ungaria cu ajutorul dl PETO JANOS,caruia tin sai multumesc pe aceasta cale, cu o reducere substantiala,reducere pe care NIMENI DIN ROMANIA nu putea sa o faca ,cupele au fost destul de frumoase si cu mult mai mari fata de anii trecuti.II reamintesc lui Dorel ca in adunarea generala se votase premierea expunerii cu medalii la un pret de 3,3 EURO, ne-am zbatut , am gasit un sponsor si langa suma pe care dl Cercel o propusese ptr medalii ,am mai pus aproape 50 milione lei vechi si am premiat expunerea cu cupe asa cum sa tot facut in ultimii 20 de ani,nu achimescu sa ocupat de achizitionarea cupelor sau cristi baiesoiu ci nicoara cel care in comitetul director chiar cu asa ceva trebuie sa se ocupe.Mihai era suparat ca ..cineva ,, a dat cupele mai mari si probabil si mai frumoase la anumiti ,, crescatori,,….. restul e can-can ,FELICITARI CAMPIONILOR DE LA TOATE CATEGORIILE PENTRU REZULTATELE EXCEPTIONALE !
Dorel A, eu nu sunt prost informat, se pare ca nu intelegi romaneste. D-l Baiasoiu mi-a spus ca d-l Cercel s-a ocupat de repartizarea cupelor si nu ma intereseaza cine le-a cumparat.
Pentru restul cititi mai bine ce am scris in comentariul de mai sus, nu ma deranjeaza dimensiunea cupelor, ma deranjeaza ca s-au facut diferente, si Ionut T chiar nu zbor porumbeii pentru cupe, am destule, dar te asigur ca daca te aflai in locul meu te simteai la fel de jignit, in fine, noi sa fim sanatosi, bafta tuturor!
pt poz 36(Anghel Mihai)…daca luai medalie cum era mah???erau toate la fel…un om cu suflet,a facut o sponsorizare sa aveti ji voi o cupa,dar trebuie sa comenteze cineva ca tine ca era prea frumos sa iasa toate roz…numai bine
Domnule Mihai aveti perfecta dreptate chiar daca pe unii din conducerea UCPR ii deranjeaza adevarul, asta-i realitatea. Oare cine-i conduce pe toti incompetentii?
Din pacate e al 5-lea an consecutiv in care pierd expozitia ”suprema” , culmea tocmai in orasul meu natal!!! Asta este viata, o veni ea si vremea aia!!! Mergem inainte!!! Sa auzim numai de bine!!!
Sanatate la toata lumea!!!!
Com 43 anonim, esti cam prost saracul de tine, stiu de d-l care a donat cupele pe EXPOZITIE, tot respectul din partea mea, am auzit numai lucruri bune despre dansul, dar eu n-am vorbit de cupele pe expozitie ci de cele de pe catalog care au fost achizitionate si repartizate de ucp, ca doar nu se dau cupe la crescator pe expozitie sau au fost expusi si crescatorii???:-)))
Domnule Anghel,dumneavoastra ati luat cupe numai la categoria crescator? Chiar nici o cupa pe porumbel la nici o categorie?Cupele decernate pe porumbei intradevar au fost intotdeauna mai mari ca cele de la categoria crescator. Apropo, cate cupe ati luat in total pe crescator? Cu ce lot(numeric) de porumbei concurati?
Cel mai bun porumbel din expo:Cimpoieru Stefan,clubul Dalles Bucsani…mai rar asa ceva.Daca era in Belgia un asemenea porumbel valora cel putin 500000 euro.
se pare ca singurul nemultumit este mihai alin… poate au stiut cei de la uniune cum le ai castigat :)…cu valcea in spate …la 15 km pe hartie si in realitate peste 40-50 km … si cu dealu negru intre judete
PH – eu am facut comparatie intre cupele pe crescatori, si da, am luat doar la crescator, am avut 13 porumbei in expozitie dar am intrat de la loc 4 in sus, asta a fost norocul meu dar am ridicat si doua ale fratelui meu de la demifond m+y porumbei si aceeasi poveste.
ady- se pare ca esti in pom, din cate stiu anul asta, voi cu dezavantaj de 30-35 km la berezanka ne-ati batut cu 2 porumbei, noi am angajat 13000 si voi 5000 daca aveati asa mare dezavantaj n-aveati cum sa ne bateti, mai ales la 500 km unde porumbelul n-are timp suficient sa se detaseze, si cu acest mare dezavantaj d-l Dutu Justinel a avut locul 2 national la AS maraton, ca sa nu mai zic ca voi aveti 5 etape pe an pe care le puteti baga la maraton FCI, si stai linistin ca si daca luam punctele de pe judet tot aceleasi puncte aveam, si pana la urma daca nu e bine cu noi concurati singuri. Daca ai avea cei 7 ani de acasa sau macar 4 ti-ai da numele adevarat sa stiu si eu cu cine vorbesc.
Si nu am fost singurul nemultumit, au fost multi, aproape toti din judetul Arges, si nu numai chiar si domnul care a reusit performanta unica, zic eu, de doar 2 puncte la viteza pui a primit la fel ca mine, dar acum imi dau seama de ce nu spun ce au pe suflet, pentru ca sunt prea multi oameni ca tine, eu doar incerc sa schimb ceva, dar nu se merita!
D-le Mihai nu vreau sa disculp pe nimeni, dar sa stii ca se formeaza o echipa de cel putin 4,5 oameni care aleg cupele. Nu hotaraste unul singur, asa ca vina este impartita.D-le Toader , toata stima pt. ce s-a realizat dar m-ai vazut pe mine comentind ceva despre cupele decernate pe expozitie?D-le Mihai numai cine nu munceste nu greseste,dar asta nu inseamna ca trebuie sa improscam cu noroi in oamenii care mai si muncesc prin Uniunea asta.
d-le mihai a. – multumesc pt raspuns, dar nu l-ai dat decat pe jumatate…..nu mi-ai raspuns la intrebarea a doua: ce numeric ai? cu ce lot de porumbei concurezi?
PH – da click pe nume si afli.
chiar nu stii de ce a batut valcea?? la berezanka sau donet? ptr ca a fost etapa grea cu vant din fata..la fel cum a fost si la donet zbor greu unde se vad porumbeii tari.. tie iti plac cele cu vant din spate e normal gen l’vove si tokmak 1 .. iar daca poti sa spui ca tu esti dezavantajat cum ai scris pe site la tine cand tu esti in sudul judetului ce sa mai zica rucarul sau vl??.oricum esti tare sa concurezi cu 100 de porumbei si sa prinzi mereu echipa de loc 1.. jos palaria :)))
d-le mihai a…….cum se face ca pana sa detii functia de clasificator nu erai asa bun crescator? stii cum e vorba romaneasca….postul desteapta prostul (fara nicio aluzie).
Ceea ce este intresant, niciodata dar absolut niciodata nu am vazut un crescator care este in top de ani buni (atat la porumbel cat si la crescator) sa faca gestul pe care l-ai facut dumneata in cadrul festivitatii de premiere. Asta inseamna sa stii sa pretuiesti rezultatele pe care le obtii (cu greutate) si sa intelegi ca nu marimea conteaza….dar cand rezultatele sunt usor de obtinut, atunci lasam cupele si luam doar etichetele!!!!!!!
invidia!!!!!!!!!!!!!!!!
Felicitari Mihai pentru rezultatele facute in acest an,la cum te ocupi de porumbei si la investitiile facute in acest minunat sport era de asteptat sa apara si asemenea rezultate.
Mentinete acolo sus unde esti, unde multi ar dori sa ajunga, dar fara munca si multa pasiune este greu.
Felicitari inca o data.
INVIDIA ESTE MARE ASTA-I ROMANUL.
Daca semnalezi niste aspecte, evidente de altfel, nu inseamna ca esti invidios…..ci doar atent la detalii d-le iancu gigel (probabil esti prietenul d-lui mihai a. dar acest espect nu are nicio importanta – mai important ar fi daca ii esti prieten sa nu mai incurajezi impertinenta acestuia).
Am fost de fata la premiere la targoviste si asa cum a scris si dl ion de la com. 55 a fost un gest f. urat din partea d-lui mihai a. si nu stiu de ce dar incep sa cred ca dl ion stie ce stie. Ar trebui sa fim toti “invidiosi” si poate cu aceasta ocazie nu am mai avea parte de “campioni nemultumiti” (a se citi ne….adevarati).
Intrati in discuti cu numele vostru real nu cu pseudonime.
Da sunt prietenul lui Mihai si coleg de club.
Mihai a avut o nemultumire in legatura cu cupele pe care a spus-o pe fata, putea sa semnaleze problema din spatele unui pseudonim, si altfel degenerau discutiile.
O seara buna tuturor.
Rezolvati-va problemele unde se pot rezolva cu adevarat, aici vrem sa vedem porumbeii mari campioni, nu tinichele cat mai mari ale crescatorilor, daca erau dintr-un material pretios va intelegeam nemultumirea. Porumbelul campion cu adevarat face mai mult decat toate cupele care se impart la premiere.
nici macar tinichele nu sunt, sunt plastice :))) sa faci atata circ pentru un plastic vopsit… gasesti in dorali cate vrei . conteaza porumbelul si catalogul national cum am spus mai sus
Ady – 54
Eu am avut sosiri bune la toate etapele de fond, mai putin la Donets’k,
Uita-te mai bine pe clasamente, si ai sa vezi ca asa e, si pe site-ul meu am scris ca sunt dezavantajat la etapele de 100-400 km fata de restul membrilor din gruparea unde concurez, dar se pare ca esti semianalfabet, adica stii sa citesti dar nu intelegi, si n-am zburat 100 de porumbei la fond, am inceput cu 75 din care 30 au fost maturi si
Ion com55
Bai scursura umana, cum iti permiti sa ma faci hot, ma cunosti tu pe mine, ne-am tras de sireturi impreuna pe la scoala, si stai linistit ca fiecare porumbel la fiecare etapa din anul acesta si anul trecut a fost verificat de conducerea celor doua cluburi si n-am avut nici macar o sosire gresita, nici macar cu o secunda, si iarta-ma ca nu ti-am raspuns mai devreme dar am fost plecat si n-am mai intrat pe internet!
Daca ai obraz macar de purcel si nu de vier cum cred eu spune-mi si mie cum te cheama, ca poate ne intalnim o data si-am sa-ti explic pe indelete situatia mea!
invidiosu’ 57
tu sti de capul tau, mai intai ma faci impertinent si apoi ma domnesti?
Mai explic o data pentru toti “oamenii”, eu n-am facut asta pentru a primii cupe mai mari, am suficiente, chiar n-am unde le mai pune, dar am vrut sa schimb ceva, acest ceva dupa care functioneaza toata tarisoara asta a noastra, adica ce e mai bun trebuie sa treaca mai intai pe la varu’, vecinu’, prietenu’ si apoi, daca mai ramane, si pe la cel care merita si aici nu ma refer doar la columbofilie, dar parca v-am jignit direct pe voi, chiar nu va inteleg sau poate trebuia s-o spun pe ocolite, sa fabulez putin sau mai bine sa…
Multumesc Sorin, acesti ‘oameni’ nu-si pot da numele adevarat pentru ca ne-am putea intalni si le-ar fi rusine de ce au spus!
mihai te lupti cu morile de vint.n-o sa skimbi tu acum mentalitatea rominului,eu inteleg perfect ce vrei sa spui,asta-i ROMINIA, trebuiau cumparate acelasi tip de cupe pt toate locurile de 1
indifferent de categorie,un alt tip pt loc 2 si asa mai departe.ei au dat cupele mari pe cunostinte din ce inteleg eu iar celorlalti ce a mai ramas.
Ionut ai dreptate, chiar n-ai cum!
d-le Mihai Anghel….pentru inceput as dori sa-mi specifici si mie unde ai intilnit cuvantul HOT in com.meu. Faptul ca mi-am pus niste semne de intrebare, nu inseamna ca am jicnit pe cineva asa cum ai facut-o d-ta (nu m-ai jicnit doar pe mine ci pe oricine care nu a fost de acord cu tine).
Vad ca incerci o polemica ieftina care te descalifica in primul rand ca om.
Un crescator adevarat nu se deosebeste numai prin rezultate ci si prin comportament si in special prin limbaj. As fi indulgent daca as spune ca iti lipseste bunul simt sau ca nu ai cei 7 ani de acasa. Ti-am spus ceva f. simplu: nu cunosc sa existe in sportul columbofil un alt crescator, repet CRESCATOR, care sa fie atat de bun sa-si mentina in forma tot lotul de porumbei sa aiba rezultate de top (mai bine zis rezultate record) la crescator si sa nu poata sa-mi mentina in forma si sa-si motiveze macar un singur porumbel cu care sa obtina un titlu national.
Dar ce sa spun, cum exceptia confirma regula, inseamna ca esti demn de guinness book.
Si inca o data – nu marimea conteaza, putea fi o simpla diploma, o medalie, orice……..si incearca sa nu te mai uiti in gradina altuia si sa compari trofeele…..fiecare cu meritul lui, ca sa nu mai mentionez si faptul ca in general cupele se mai acorda si direct proportional cu complexitatea categoriei (nu invers proportional cum ar dori unii).
Sper ca pe viitor daca maidoresti sa polemizezi sa pastrezi totusi un limbaj decent. S-ar putea ca “scursura umana” sa aiba scoala cat ai d-ta varsta…..dar asta nu conteaza. Important este sa demonstrezi ca esti capabil sa stii sa primesti critici si sa nu-ti sara tifna numai pentru ca ceea ce citesti nu-ti este pe plac.
As profita de aceasta ocazie si i-as sugera administratorului site-ului sa nu mai posteze com. care au in continut un limbaj neadecvat, trivial, de maidan.