48 comentarii la “Interviu cu Torino Piussi la TVR Cultural”

  1. extraordinar!foarte,foare frumos.porumbeii astia ce ii are domnul TorinoPiussi sint preferatii mei.

  2. daca cumva nu as mai putea sa ma ocup de voiajori, singurii porumbei pe care i-as cultiva ar fii galatenii, ca masura de siguranta am luat 2 perechi de galateni pe vremea cand eream student in bucuresti, si sunt momentan la varul meu… cine stie poate imi fac si un compartiment langa voiajori si ma apuc si de ei… sunt super, mai ales sa ii atmiri cat de sus se inalta intr-o zii insorita de vara,,……

  3. Felicitari pentru munca depusa un foarte frumos interviu va doresc pe aceasta cale sanatate,forta de munca si tot cea ce va doriti alaturi de minunata dumneavoastra familie
    Succes in 2011

  4. Se vede dupa cum vorbeste ca omu este pasionat la maxim de porumbei galateni. Voliera de asemenea foarte frumoasa. Frumosi ..nota 20 :)

  5. Ma bucur ca v-am vazut.Sunteti un columbofil deosebit. Columbofilul este caracterizat si catalogat in functie de porumbeii pe care ii prezinta.
    Apreciez atitudinea pe care ati abordat-o de a nu intra in polemici cu cei care le stiu pe toate dar sunt lipsiti de acel simt aparte legat de acesti porumbei pe care dvs il aveti din plin
    Aveti tot respectul meu Marius Varzescu ,Pitesti

  6. O pasiune adevarata care releva mai multe dimensiuni. Una mai ingrata e ca un astfel de crescator exceptional nu numai ca detine niste porumbei superbi, dar este pur si simplu slujitorul lor. Sa dedici atata timp, munca, energie , practic cea mai mare parte a vietii nu e o situatie de care sa fie capabil oricine. Si eu indragesc porumbeii, dar nu as putea fi in stare de un asemenea sacrificiu, deci il vad pe d-l Piussi nu doar un mare pasionat , ci si un om foarte capabil…Respect!
    Tare mult mi-as dori sa nu mai apara iar comentarii potrivnice si reprosuri, chiar daca exista desigur deosebire tehnice de vedere asupra diverselor aspecte ale fenomenului.

  7. Foarte frumos inteviul cu d-l Torino, foarte frumoase si pasarile, un om cu mare caracter.Felicitari pt munca dv. Sanatate si sper sa ne revedem cu bn d-l Torino.Numai bine!!
    Cu stima

  8. Felicitari! Interviul este un mare pas in favoarea si promovarea columbofiliei romanesti! Un nume mare, un om pe masura!

  9. foarte frumos!!!!un om care iubeste foarte mult pasarile!!!!se vede toata munca !!!!! BAFA!!!

  10. Sincere felicitari! Un domn cu mare caracter,si o persoana deosebita.Va multumesc pentru porumbeii pe care mi i-ati dat si sfaturile primite! Datorita dvs am avut onoarea sa-i vizitez pe domnii: Andrei Lisandru(Lixe,la care am fost si arbitru),Florin Ion,Gica,si l-am cunoscut si pe dl Nicu Gheorghe caruia ii multumesc pentru puii oferiti.
    Deasemenea va multumesc si in numele prietenilor cu care am venit la dvs,pentru amabilitatea cu care ne-ati primit si de timpul acordat!
    Va doresc multa sanatate dvs si colegilor de la clubul Dacia!

  11. Stati fratilor ca vine Nistor, Tanase si Cocu sa ne spuna ca asta nu este Rasa ,nu-i omologata , standardizata si europenizata.
    RASA trebuie adunata de prin curti precum corcodusele, ori trebuie sa stea pe casa la soare ca muci pe asfalt.
    Asteptati putin ca ne explica dom. Nistor cum se fac arbitrajele ,ca la colindat de craciun ,10 concurenti intr-o zi ca ‘de’ avem rase romanesti la standarde europene.

    Roby C.

  12. Felicitari domnule Piussi!
    Pentru dl Robert Craciunescu – ati omis doua nume, unul de pe la noi si unul de pe alte meleaguri.

  13. FANTASTIC,
    tot RESPECTUL d-le Piussi ^^
    atît ptr. porumbei cit si ptr. nivelul de prezentare. Totul la un nivel deosebit : porumbeii , educatia + cultura deosebita a familiei vizibila imediat prin modul de exprimare – deschis , natural . Permiteti-mi sa va felicit si sa va multumesc ptr. ceea ce ati facut si ce faceti ptr ” galateni “.
    Si fiti sigur nu degeaba pe emblema familiei este un porumbel ^^ sint sigur ca este galatean pe albastru ^^

  14. din pacate nu toata lumea poate aprecia ce fac ” altii ” – mai bine critici fara sa faci nimic ca astfel nu gresesti (vizibil )
    d-nii Craciunescu si Toma au dreptate .. sper sa nu apara si in acest topic comentarii de prin Bistrita si Suedia …. camasa alba pe care ne-a prezentat-o FAM. Piussi nu merita si nu trebuie sa fie patata … macar atit respect ar trebui sa existe in unii din noi……………….

  15. Felicitari Domnule Torino…..frumosi porumbeii ….o sa mai vin sa iau si eu cateva perechi de la dvs.
    Va sun saptamana urmatoare si stabilim…Numai bine.

  16. un adevarat interviu realizat foarte frumos ca in olanda,belgia,prezentand toata familia,parintii,surorile, sotia domnului,si minunatii porumbei…asteptam un asfel de interviu luat si unui voiajorist:)

  17. pentru 21
    mai vine si domn chirita si ne invata el cum e cu zborul gutufanilor

  18. Domnule Zeno Steinbinder, domnul de pe meleagurile noastre la care faceam eu aluzie nu e din Bistrita. Dar e relativ usor de ghicit. Trebuie doar sa constatam ca exista 4 persoane care sustin “jucatorul” si cand spun ca-l sustin vreau sa zic ca fara indoieli.Restul au indoieli si unii chiar sunt siguri ca “zburatorul” este si el tot “galatean”. Sau spun ca “galateanul” ideal joaca, iar cel ce nu joaca in cel mai rau caz trebuie penalizat nu exclus ca fiind atipic rasei.
    Spuneam in topicul anterior ca in cazul meu totul a pornit de la o intrebare. Din pacate domnii de mai sus nu au reusit sa imi dea un raspuns; desi trei dintre dansii nu pot spune ca nu au avut si argumente pertinente.Spun trei pentru ca despre planoare discutam pe alte site-uri.
    Argumentele despre care spuneam nu au fost suficiente sa rupa in doua o rasa care e renumita tocmai pentru ca este singurul jucator care face disparitii si zboara mult(nu 15-20 min. si sa-mi fie cu iertare ca am aruncat un ochi pe rezultatele din competitii)
    La capitolul “istorie”

    vine d-nul Bonatiu si in standardul din cartea dansului aminteste de capacitii pe negru,care zboara mult, nu joaca si ” al dracului” sunt si ciocosi.
    In privinta ciocosilor acelasi autor spune la pag 28 din lucrarea sa “Rasele de poprumbei din Romania”, citez:”S-a ajuns astazi ca la unele varietati de culoare sa fie preferati porumbeii cu ciocul scurt sau rasa de carni, la altele ciocul mai lung si fruntea mai putin inalta,rasa de ciocosi opusa vechii rase cu fruntea bombata.” Atentie asadar la arbitrajele de “arta fotografica”-ciocosii si berbecatii sunt in cadrul rasei.
    Toate cele de mai sus reprezinta concluzia la care am ajuns eu dupa lecturarea tuturor lucrarilor romanesti in care este pomenita rasa( Bonatiu,Leonte,Peterfi), a postarilor de pe acest site din ultimii ani si nu in ultimul rand a vizitelor pe care le-am efectuat in crescatorii atat ale unor anonimi cat si ale unor campioni la concursurile de zbor si joc.Spun asta ca sa nu starnesc din nou polemici, repetand ca este o parere personala dar care incepe sa ia contur pt mine.Cred ca galateanul este o singura rasa cu o diversitate fenotipica mare in cadrul careia au loc si extremele;moriscarii si zburatorii la licarire-disparitie fara joc. Probabil ca tendinta in selectie ar trebui sa fie spre o omogenizare a lor si nu spre o rupere in multe rase.
    Inca o data felicitari domnule Piussi si imi cer scuze ca mi-am postat aici concluziile personale, dar, la topicul anterior nu se mai respecta demult regulile jocului.

  19. Si iarasi am uitat ceva. Nu e exclus sa selectezi o rasa doar de jucatori( ma refer la galateni) dar daca am acceptat aproape cu totii ca jocul e un caracter poligenic e foarte greu.
    Sau e posibil tot cu suciri de gaturi dar in sens invers (excludem tot ce zboara fara joc) In cazul asta eu cred ca daca ar reusii experimentul, nu ar mai fi necesar nici un argument istoric. Dar daca vorbim de conservarea unui tezaur istoric mostenit orice extrema se departeaza de adevar.Si o demonstreaza porumbeii (reproducatori) fara sa mai apelam la istorie.Repet 2 jucatori dau non jucatori iar doi zburatori dau jucatori. selectia spre extreme e foarte grea fara metode brutale.

  20. Si un ultim comentariu in prelungirea concluziilor mele care poate fi si o sugestie. Un standard al unei rase este o descriere a idealului unui exemplar care apartine prezentului.Asta nu inseamna ca in standard nu se pot face sugestii de dirijare a selectiei, de ex:
    -ochii pot sa fie albi (oblet) sau galbeni; preferabili albi
    -forma capului este de 3 feluri……. preferabil o varianta intermediara(semiciocos sau mai stiu eu ce?)
    Ma rog sugestiile sunt intamplatoare in cazul de mai sus si nu vreau sa creada cineva ca descriu pasarile mele.
    La fel cand se descrie maniera de zbor poate fi:zburatori si/sau jucatori..de dorit jucatorii.Si uite ca incet, incet crescatorul stie care-i tendinta, dar in cadrul rasei.Si atunci cred ca discutiile pentru un nou standard,oricat de lungi ar fi,vor aduce mai mult bine rasei decat eventualele divorturi fortate in cadrul ei.
    Bineinteles ca vor exista intodeauna fani ai extremelor (joc-zbor) dar nimeni nu ii poate opri.Nici macar cei care eronat se cred autorii acestei rase.
    In privinta evaluarii globale a unui exemplar nu putem sa luam in calcul decat punctajul obtinut in expozitie si timpul de zbor din fisa.In cazul jocului e o chestiune de incredere in ce ne spune proprietarul, fiind singurul care poate stii cu exactitate daca din stolul zburat respectivul porumbel a jucat sau nu.

  21. Domnilor , doua intrebari :
    – de cind galatenii sint berbecati precum papagalii ? Cumva din momentul in care a venit Leonte cu propunerea de ”galatean ameliorat ”?
    – zboara pasarea , joaca ….trebuie sa se incadreze in limitele de greutate , lungime etc ? Sau nu ?

    Toate cele bune
    Nicu

  22. Am urmarit filmul : – Porumbei “galateni” de inaltime – al D-lui Piussi Vittorio Torino. O pasiune frumoasa de o viata, pasari de calitate, ingrijite si antrenate cu dragoste, o familie deosebita, de oameni cumsecade, care i-au inteles dragostea pentru aceste frumoase inaripate…. ce mai ….a fost sincer O PLACERE vizionarea filmului !!!…
    Am fost multa vreme intrigat de absenta din discutiile noastre a D-lui Torino, de care , de ce sa nu recunosc, mi se legau sperante in elucidarea unor aspecte din istoria recenta a Jucatorilor de Galati. Iata ca dansul isi face acum publica pozitia intr-un mod, trebuie sa recunosc foarte elegant, aristrocratic aproape… In 25 de minute de imagini, ganduri, trairi, amintiri, realizari, dragoste de viata, de zbor, de frumos…. Dl. Torino ne marturiseste dragostea pentru ZBURATORII GALATENI.
    Eu va felicit D-le Torino pentru tot ce ati facut pentru pasarile d-voastra, pentru familia d-voastra , pentru colegii de club si pentru columbofilia romaneasca in ansamblu. Va doresc multa sanatate si ani multi de-acum inainte in pasiunea minunata pentru porumbeii galateni de inaltime !

  23. Scuzele de rigoare …m-am luat cu vorba .
    Intr-adevar, felicitari domnului Piussi !

    Toate cele bune
    Nicu

  24. Buna

    De la inceput doresca sa ii mutumesca la d-l Torino pt posibilitata de a viziona filmul si de impresia care pe care tranzmiso fata de pasiunea domniei lui pt porumbei de o viata

    Dar cea mai de apreciat din puctul meu de vedere este felun incare d-le Torino reuseste sa isi asume faptele prezentind dovezi clare ce nu pot fi comentate ca azi domnia lui nu mai creste Jucatori de Galati.

    D-l Torino a dat dovada de caracter si onestitate ce in carcterizeaza atatind clar cum trebuie sa arate un Jucatori de Galati in articolul prezentat

    http://www.porumbei.ro/porumbeii-galateni-vazuti-de-torino-in-2008-dupa-o-viata-dedicata-acestei-rase/

    Iar prin acest film se dovedeste clar ca sa incheiet o selectie a unei rase Noi ce trebuie doar Omologata.

    Toata stima si respectul d-le Torino pt onestitate de a spune lucrurilor pe nume ce dovedeste carcterul ce va caracterizeaza avind curajul si decenta de a spune lucrurilor pe nume.

    Cu stima si respect Alex Bude

  25. Felicitari domnului Torino si ii dorim mult succes , in lupta sa impotriva comisiei de standardizare ;
    De fapt este vorba , de cei 3 membrii ai comisiei de standardizare , ce nu fac decat sa-si urmareasca interesele personale !

  26. *Domnul Sasu , a fost si este un DOMN !

    Cu capul pe umeri si bine inserat in REALITATEA ULTIMILOR 40 DE ANI , el a constientizat existenta celor DOUA EXTREME , de fapt , cele doua directii in care s-a indreptat selectia GALATEANULUI !

    Tocmai pentru faptul ca nu – i plac certurile si scandalurile , in decursul anilor , el face DOUA REGULAMENTE DE ZBOR , in acest fel IMPACAND AMBELE TABERE !

    Asa apare regulamentul pentru MORISCARI ( jucatori ), in care porumbeii trebuie sa joace obligatoriu intr – un interval de 10 minute , atunci cand stolul se afla la inaltime joasa sau medie (caci oricum mai sus de aceste doua paliere de altitudine nu urca) si regulamentul pentru ZBURATORI , aici acordandu – se puncte pt. minute prestate pe paliere de altitudine , stabileste barem de durata , barem de inaltime (zbor la inaltime de puncte si disparitie ) , etc. !

    Fiecare crescator de GALATENI , in functie de varietatea pe care o detinea in cotet , a decis sa zboare porumbeii , fie pe primul , fie pe al doilea REGULAMENT DE ZBOR , ambele concepute de domnul SASU !
    In acest fel , toata lumea a fost multumita ;
    Totul s – a rezolvat legal si cu mult bun-simt !

    CORECT si la SUBIECT , CONFORM LITERATURII DE SPECIALITATE :
    – In ani 60 prof. Academician Stefan Peterffi prezinta DESCRIEREA RASEI GALATENI in stadiul acelor vremuri unde evidentiaza distinct varietatea porumbelului cu zbor de inaltime si durata fara joc , “varietate ce concureaza cu tipplerii in privinta duratei zborului” , Stefan Peterffi in lucrarea Cresterea porumbeilor , la pag. 217 , ed. Ceres Bucuresti .

    Nu este posibil ca acum in anul 2011 , oameni care cresc in crescatoriile lor GUTUFANI , CORCITURI , COCOMARLE , ETC. , sa vina si sa nege toata LITERATURA DE SPECIALITATE !

    ESTE DEJA PREA MULT !
    DOMNILOR EXPERTI IN INTRIGI , VA CAM LUAT LUMEA SEAMA !

    Adevarat aparator al DREPTATII si al ADEVARULUI , domnul Torino , va fi AGENTUL 007 , care ii va extermina pe acesti diversionisti , ce au un singur tel :
    – Acela de as promova interesele meschine !

  27. Felul in care cei din comisia de standardizare au trecut acele CONCLUZII ERONATE , in PROCESUL VERBAL , in spatiul ramas liber , pe coala de hartie , DUPA CE DOMNII ENCIOIU , TORINO SI ZARAFU SEMNASERA , este jenant si in acelasi timp revoltator !

    Faptul ca unul din membrii comisiei de standardizare , a fotografiat toti ZBURATORII DE GALATI prezentati si LA CEREREA DOMNULUI MATEESCU , nu vrea sa puna fotografiile la acest topic , sa le vada toata tara , este inca o dovada in plus , ca la inceputul sedintei de la Cluj , au recunoscut caci ZBURATORII DE GALATI SANT IDENTICI CU JUCATORII DE GALATI , NE PUTANDU – I DEOSEBII , iar apoi cand a venit vorba sa scrie in procesul verbal , au scris numai minciuni si aberatii !

    FAPTUL CA PROCESUL VERBAL FUSESE SEMNAT ANTERIOR , IN SPATIUL RAMAS LIBER CEI DIN COMISIA DE STANDARDIZARE (STITI LA CINE NE REFERIM) , AU PUTUT SCRIE NUMAI TAMPENII !

    A DOUA ZI , CAND AU PRIMIT PROCESUL VERBAL SI CONCLUZIILE COMISIEI DE STANDARDIZARE , CEI CARE ANTERIOR SEMNASERA , AU RAMAS SOCATI !

    NU CREDEAU CACI IN 2011 , INTR – UN STAT DEMOCRATIC , SE POATE INTAMPLA ASA CEVA !

    A FOST O TEAPA , CARE RAR O MAI INTALNESTI , SI DOAR LA SCHIMBUL VALUTAR ( acela de la colt de strada ) !

    Va asiguram ca in viata noastra nu vom mai avea de a face cu oameni de acest gen si regretam tampenia pe care am facut – o , trimitandu – ne reprezentantii la Cluj .

    Aceasta lume pe care am descoperit – o , plina de minciuna , diversiune si altele , TOTUL PENTRU AS URMARII INTERESELE PERSONALE , ne displace si vrem sa o lasam cat mai repede in urma .
    Este un vis urat , care trebuie alungat .

    PACAT CA OAMENI ONESTII SI CU MULT CARACTER , CA DOMNII CORNEA SI SOARE , TREBUIE SA SE PRIVEASCA IN OCHI SI SA STEA LA ACEEASI MASA , CU DIVERSIONISTI DE SPETA CELOR 3 ATOT-PUTERNICI , DIN COMISIA DE STANDARDIZARE !

    Eu va urez tuturor multa sanatate si succese in tot ceea ce intreprindeti , iar pentru domnul Torino , ma rog sa ii dea Dumnezeu sanatate si vitalitate , pentru a putea duce pana la capat , acest razboi , contra unor oameni , care pentru as atinge interesele personale au demonstra caci ,,calca si pe cadavre” !

    Sper ca intr-o zi sa am onoarea sa il cunosc personal pe domn Torino , acest om demn si vertical care prin tot ceea ce a facut pentru columbofilia romaneasca , a demonstrat ca este un demn urmasi al lui MIHAI VITEAZU si al lui IANCU JIANU !

  28. Poate ca nu ar trebuii sa fiu atat de patimas , sant doar un simplu crescator de GALATENI , ca multi altii ;
    Totusi , am fost educat de mic , sa urasc minciuna si sa demasc pe aceia ce apeleaza la ea .
    Sant multe nedreptati in aceasta lume , dar daca si in domeniul columbofiliei s – a ajuns ca ipocrizia si diversiunea sa domneasca , este grav !

  29. Buna

    D-le Gorge oari din acesta cauza ai ales anomnmatul ca sa scri pt a nu pute fi tracasat pe motive politice FINC CA URASTI MINCIUNA???????

    E curios ca pt astfel de trasaturi A uri Minciuna ( deci mare Iubitor a adevarului ) sa fie omul fortat sa decurga la anonimat pt ca sa nu ii fie aceste Calitati morale rar intilmite atribuite la adevarata persoana cum ar fi normala sa ne asumam afirmatile pa care le facei si le semnam.

    Chiar ca sa ajuns la un nivel jenbat d-le George daca domnia ta mare iubitot de adevar sa fi fotat sa recurzi la anonmat pt a scapa de ……..??? chiar ca sa intors lumea pe dos.

    O apropo d-le George inainte de ane mai da sfaturi de pe pozitia de iubitor a Adevarului finca ca nu e sigur ca deti carte d-lui pro. Stefan Peterfi din 1963 si sar pute sa te simti presat din lipsa de material.

    Dar uite d-le George esxisrta materiale pe acest sait la indemina asadar d-le George fa te rog o comparatie intre materilele prezentate de d-l Torino cela din articolul din 2008
    http://www.porumbei.ro/porumbeii-galateni-vazuti-de-torino-in-2008-dupa-o-viata-dedicata-acestei-rase/

    si cele prezentate in film din acest topic si de pe pozitia pe care to asumi inca din copilarie de a uri Minciuna si deci prin comparatie IUBITOR DE ADEVAR MAI EXISTA ASEMANARE INTRE CALE DOUA MATERIALE.

    Se mai poate face afirmatie ca e vortba de una si aceias Rasa de porumbei

    Iar in fuctire de raspunsul pe care o sa nil poti acorda domnia ta d-le George noi tot cei lalti care avem aces la aceste materiale vom putea sa ne formam o parere despre Educatie pe care domnia ta o deti inca de mic.

    Deoarece nu declaratile pe care le facem sau calitatile pe care ne place sa ni le insusim noi singuri sin Adevarul cu certitudine ca si d-le George Lauda de sine nu prea da bine CI FAPTELE PE CARE LE Demonstram in practic NE PREZINTA CU ADEVARAT EDUCATIA DE CARE AM AVUT PARTE fiecare dintrer noi si ce tresatui de caracter ne sin reprezentative.

    Astept cu nerabdare d-le George puctul de vedere a domniei tale in coomparatia acestor doua materiale publice si la indemina oricui le doreste.

    Cu stima Alex Bude

  30. Imi pare rau domnule Bude , dar acest topic este unul special !

    Este vorba aici , despre familia si pasiunea domnului Torino si nu – mi permit sa initiez un dialog , tocmai pentru faptul ca acesti oameni deosebiti MERITA SA FIE RESPECTATI !

    Daca vreti sa continuam acest dialog , o fac cu cea mai mare placere , dar pe un alt topic dedicat GALATENILOR .
    Ar fi o varianta topicul domnilor Mergeani si Tanase , cel care ajunsese undeva pe la 70 de comentarii . (Este vorba de acel topic , in care se discuta despre formarea cuplurilor de matca , antrenamentul porumbeilor din lotul de zbor , etc.) !

  31. Buna

    Stomate d-le George multumesc pt raspunsul acordat chiar daca prin ocolisuri dar oricum e mai bun dechit nimic

    In primul rind nu ai renuntat la Anonimat continui sa te ascunzi dupa deget Iar in al doilea rind faci trimiteri la alte topicuri refuzind sa raspunzi pe acelas totpic la care faci afirmati fara temei(MINCINOASSE) Daca in materilalele prezentate de catre d-l Torino sint aceleas pasati sa nu.

    Era un raspuns simplu ce are legatura exat cu subiectele prezentate de catre d-l Torino care conform caracterului pe care la dovedit dealungul vieti a prezentat adevarul dovedind mare deosebire intre cele doua rase.

    Deci d-le George (CLONA ) prin acest ultim comentar ai dovedit ca Urasti ADEVARUL si te feresti sal pronunti DEci ptin legea compensatie dai dovada ca contrar afirmatilor pct. 42 domnia ta d-le GeorgeIUBESTI MINCIUNA si doresti sa faci afirmati pe acest top. iar noi celalti sati raspundem pe alte topicuri Ca DEH din respect pt D-l Torino

    D-le George Tot din respect faci uz de anonimat si nu iti asumi afirmatile sau din lipsa de astfel de trasaturi iar a te auto incadra in caeias categorie cu d-l Torinio e o mare Exagerare pe care o faci doar in speranta ca cineva o sati acorde aceleas incredere ca d-lui Torino luinduti in considerare afirmatile.

    Deoarece d-l Torino a incercat de chiteva ori sa initieze un demers pt omologare rasei pe care o regasito la intoarcerea in Rominia dar defiecare data ceilalti colegi ce cresca noua rasa se inpotrivesc continuind sa dezinformeze afirmind ca cresc aceias rasa Jucatori de Galati chiar daca cele doua rase nu mai detin nimic in comun.

    Iar publicarea acelui articol in 2008 era exat o increcare prin care d-l Torino demonstra ca azi in majoritatea Crescatorilor asa numite Evoluate ( modrene )detine cu totul alta rasa dechit Jucatori de Galati cea crescuta in ani 70

    Iar adevarati Jucatori de Galati sint in 2011 dei care detin mai multe trasaturi cu cei din acea vreme cu stramosi lor dovediti si de pri. Stefan Peterfi cin si intariti de d-l Torino prin articolul care prezenta adevarurile experimntate de dinsul in ani 70 connform celor din carti
    http://www.porumbei.ro/porumbeii-galateni-vazuti-de-torino-in-2008-dupa-o-viata-dedicata-acestei-rase/

    Iar prin afirmatile pe care le faci de pe cpozitia de CLONA la pct. 39 -42 este exat lipsa de respact din partea domniei tale Care incerci sa afirmi exat contrariul fata de informatile fara loc de comentari prezentate de d-l Torino in cele dou materilale pe care d-le George te straduiesti sa le combati.

    Iar pe urma doresti sa fi menajat din respect pt autorul topicului. Dar folosesti Clona (Anonimatul si nu iti asumi afirmatile) Refuzi sa analizezi afirmatile facute de d-l Torino in materilalele facute publice.
    Asta o fi oare Respect Pt celi Lipsiti de decenta minima pta a se prezenta cu numele intreg chind intra in dialog (pt a putea fi Identificati )

    Daca e asa atunci astept din partea D-lui Torino sa faca aceasta alegere in care sa ceara o selectie de caractere prezentindune ca domnia lui doreste ca la articolele initiate de el sa participe doar Clone ( George ) si oameni lipsiti de identitate.

    Atunci eventual voi lua in considerare daca sa comentez sau nu ca de promis nu o fac pt ca e vorba de un sait PUBLIC.

    Iar d-l Torino chin a ales sa isi publice pareile pe un sait Public sia asumat si acest risc ca sa fie pus in discutie publica si nu una preferentiata cum ai dorio domnia ta Clona George.

    Ori cum eu personal am citit articolul si studiat cu atentie filmul prezentat de D-l Torino si doar cei ce sint reu voitori mai pot afirma ca e vorba de una si aceias rasa.

    Asa ca d-le George daca cele afirmate in pct. 42 sint reale.


    Poate ca nu ar trebuii sa fiu atat de patimas , sant doar un simplu crescator de GALATENI , ca multi altii ;
    Totusi , am fost educat de mic , sa urasc minciuna si sa demasc pe aceia ce apeleaza la ea .
    Sant multe nedreptati in aceasta lume , dar daca si in domeniul columbofiliei s – a ajuns ca ipocrizia si diversiunea sa domneasca , este grav ! ”

    Prima dovada ca urasti minciuna ar consta in a recunoasste Adevarul prezentat de catre D-l Torino chiar si atunci chin adevarul afecteaza necgativ interesele propri si porumbei din vpliara personala fapt ce nu e actual pt oamani lipsiti de inentitate.

    PS
    Scuze d-le George pt ca nu iti ascul sfaturile. Dar plechind de la gindul ca traim liberi imi rezerv dreptul de a da raspuns la topicurile care considre eu si la comentarile la care considr ca am ceva de intrebat pt a lamuri putin afirmatile confuze sau de complectat cu ceva pt una si aceias cauza a face putina lumina in limita posibila.

    Te rog mult sa ma iarti ca imi asum acest drept fara sa apelez la sfaturile unor oameni lipsiti de decenta de a se prezenta cu identitatea lor reala.

    Cu stima Alex Bude

  32. Draga porumbei.ro, pentru a nu fi silit sa opresti brusc si acest topic indraznesc sa-ti sugerez sa citesti ultimele 2 comentarii.Daca in penultimul se arata indisponibilitatea semnatarului pt.dialog,de ce se mai permite continuarea lui???Si apoi, ultimul comentariu semnat de acest omniprezent domn este off-topic rau de tot(la fel ca multe altele semnate de dansul)Acelasi semnatar incheie cu formularea “cu stima”dar de fapt multe din coments-urile dansului sunt atacuri la persoana.Pot da exemple de participanti la dialog cu care a intrat in conflict.Sincer,personal, nu mai inteleg regulile site-ului.Poate ca nici tu draga porumbei.ro si de asta esti silit uneori sa stopezi brusc dialogul intre participanti.
    Cred si sugerez sa intervi din timp inainte ca lucrurile sa se inflameze si in acest sens daca ar depinde de mine as acorda un cartonas galben d-lui Bude(cu tot resopectul pt.varsta) pentru desele derapaje de la subiect si pt atacurile la persoana.

    P.S De ce cred oare ca urmatorul comentariu va incepe cu “Stimate domnule Romulus Toma” apoi voi fi balacarit iar la urma salutat “cu stima”???

  33. Aveti dreptate, sper ca Dl. Bude sa citeasca de 2 ori ce ati spus. Ma gandesc la o solutie cu toate comentariile astea ca nu prea se mai poate.







Comenteaza

Emailul tau nu va fi public. Campuri obligatorii: nume, email, comentariu. *