Salut ! Ma numesc Alin, si as vrea sa aflu un raspuns daca se poate apeland la acest site, deoarece aici intra fel si fel de columbofili si poate chiar si medici veterinari. Pentru combaterea tricomonozei, cunoscuta boala des intalnita la porumbei se folosesc diferite produse, chiar si Metronidazol pastile de la farmacia umana care este foarte bun.
Eu am primit de la cineva o sticla de 250 ml de Metronidazol solutie perfuzabila… e aceasi chestie ca si pastilele doar ca solutie, oare cat se administreaza la un litru de apa? Avand in vedere ca e solutie perfuzabila, poate concentratia este mai slaba si ar trebui un dozaj mai mare, va intreb ca poate ati utilizat si voi sau aveti vre-o idee. Dar rog raspunsul numai daca stiti exact, nu 1000 de pareri si dozaje la Metronidazolul solutie perfuzabila. Va multumesc!
18-10-2013
raspunsul exact este sa l arunci cat mai repede la fel ca toate produsele de uz uman ..atat timp cat exista zeci de medicamente speciale pentru porumbei,,,asta daca vrei un sfat prietenesc si nu vrei sa ti bati joc de saracii porumbei….
18-10-2013
da este foarte bun..4 pastile la 1 l de apa
18-10-2013
propun să folosești numai produse columbofile …
18-10-2013
salut alin,numele meu este valentin …ai foarte mare dreptate cu pastilele metronidazol de la farmacia lunara,eu sunt cam departe de romania si am porumbeii aici in italia si pt tricomonoza folosesc pastilele metronidazol din romania,de solutia perfuzabila nu stiu ce sa iti spun.nu am folosit niciodata si nici nu am auzit.te salut
18-10-2013
Perfuzibila , deci nu se utilizeaza in apa de baut .!!!
Nu cred ca iti poate da cineva doza pentru asaceva !!!
Sunt sute de produse care pot fi utilizate pentru tricomonoza te complici singur!!!
Pare personala!Succes!!!
18-10-2013
nu stiu ce s zik.dar dak concentratia i slaba cred k trebuie dozaj mai mare.
18-10-2013
sall cel mai bun pt tricomonoza este RONIDAZOL 10%,eu folo. si sunt multumit.bafta
18-10-2013
Cum spuneam … vin comentarii aiurea . Daca sti raspunzi daca nu , nu … asa e cel mai bine spun eu . Si pentru ady , toate produsele pentru tricomonoza la porumbei daca citesti prospectul contin metronidazol + vitamina c ..etc… doar ca sunt produsi de diferite fabrici ! Cunosc campioni nationali care dau la porumbei metronidazol pastile , dar eu am facut rost de metronidazol solutie .
18-10-2013
ar trebuii vazuta ce concentratie de substanta activa are o pastila de de metronidazol si dupa ce vezi ce concentratie are atunci o sa stii cati ml de solutie de metronidazol poti folosi la ml sau pe cap de porumbel;)…socotesti cat iti beau 30 de porumbei si pui cantitatea de solutie pt 30 de porumbei,cam asa ar trebuii calculat.metronidazol solutie perfuzabila este flacon mic de 250 ml si este cu o eticheta maronie?mai multe nu iti pot oferi acuma pt ca nu sunt la spital,dar o sa intreb un medic farmacist si poate reuseste sa calculeze cam cati ml de substanta activa survin unei pastile de metronidazol…..altfel nu stiu cum ai putea face:-??
18-10-2013
o pastila din cate stiu eu de metronidazol contine 1,5 g substanta activa si metronidazol solutie perfuzabila contine 5 g/l substanta activa… deci ar venii 1,5 ml de substanta activa echivanlent a o pastila de metronidazol…cam asa sar socotii.sper sa nu ma insel in legatura cu dozajele…dar sapt viitoare o sa intreb sa vedem cam ce concentratii ar fii si postez aici…
18-10-2013
pardon…am gresit.0 pastila de metronidazol contine 250 mg substanta activa…deci 6 comprimate de metronidazol au 1,5 grame,20 de comprimate au 5 g de substanta activa.la porumbel dai o pastila…deci trebuie sa dai 250 mg /ml…ceva de genu,daca calculez bine la ora asta
19-10-2013
Salut!Nu am folosit si nici nu o sa folosesc produse umane farmaceutice pentru porumbeii atata timp , dupa cum ziceau si colegii mei mai sus, cat gasesti n produse columbofile pentru combaterea acestei boli de la n firme.
Insa am vrut sa incerc sa iti explic ceva.(nu am eu enorm de multe cunostinte in domeniul medicinei veterinare, dar avand in vedere ca vreau sa dau la umf stiu cateva lucruri elementare)
Aceasta e o solutie perfuzabila, adica modul ei de utilizare este intravenos.Nu cred ca ai vazut prin vre-un spital vre-un pacient sa-si bea perfuzia.
Asa ca decat sa gresesti dozajul,sa nu isi faca efectul(ceea ce mai mult probabil, perfuzia se administreaza ultravenos cu un scop…1 se imprastie mai repede in corp si 2 pentru a fi absorbita o cantitate de substanta cat mai mare.)sau sa iti neonrocesti toti porumbeii mai bine du-te si ia ceva de la farmacia veterinara ca nu cred ca costa o avere.
Vant in pene!
19-10-2013
eu folosesc Flagyl sirop(contine Metronidazol) se pune 5ml la litru de apa si este foarte buna….cel putin la mine a dat rezultate
19-10-2013
Unii cerceteaza si unii vor sa improvizeze cu orice pret.
La atatea produse columbofile bune nu cred ca este
cazul sa fim “creativi” in acest domeniu.
Ma tem ca produsele pentru oameni distrug prea
mult flora intestinala benigna a porumbelului si sunt
aproape sigur ca Metronidazolul are efect mutagen.
19-10-2013
1 ml /L pe timpu verii si 2 ml/L iarna , mie asa mi’o zis un medic veterinar , bine acum nu stiu sigur daca ce mi’o dat mie era perfuzabil sau doar lichid si atat.
19-10-2013
doza exacta este 50 mg / porumbel
5g /l (daca asta e conc)= 5000 mg /l
1l sol perfuzab. ajunge la 100 porumbei
10 ml / porumbel
cred ca asta e
19-10-2013
metronidazolu este o singura substanta! atit ptr. oameni cit si ptr. animale, ca si magneziu,fier,calciu! in lume nu exsista doua substante cu aceiesi denumire,formula chimica este aceiasi-metronidazol asa zis uman sau veterinar. un sfert de tableta/porumbel!!! ai 50 de porumbei ? pui 50 de sferturi de tablete in apa care o beau cei 50 de porumbei in 24 de ore! daca beau 3litri pui in 3litri,daca beau 5l pui in 5l! este bine de combinat cu miere de albine,1 lingurita la 1l apa, ptr. ca metronidazolu este amar si mierea mai indulceste apa. eu de 8 ani foloseam numai tablete de uz uman si nu am avut probleme majore. toate produsele contra trichomonozei cred ca sunt eficace daca se respecte o anumita doza si perioada de tratament . problema este ca trebuie din 14-14 zile tratament cite 2 zile pe perioada concursurilor ca sa nu ai surprize! asistent veterinar DOBAN COSMIN
19-10-2013
d nul alin ,la o asemenea intrebare raspunsuri pe masura ,aiurite cum bine le caracterizezi,daca ai fii intrebat ce doza pe porumbel trebuie facuta intravenos ai fii primit raspunsul corect,de 2 ori pe zi la interval de 12 ore le faci perfuzabil intravenos 10 ml per porumbel,dar dumneata esti gica contra ,scuze de expresie , si vrei sa le administrezi per os,adica pe cale bucala,atunci dublezi doza adica 20 ml per porumbel,in circulatia singelui ajungind mai mica cantitate de subst activa fata de administrare intravenoasa,,,avind in vedere ca in acest anotimp un porumbel consuma circa 20 ml apa,dumneata nu le vei mai da apa deloc ci numai sol perfuzabila in adapatoare,esti multumit acum?s ar putea ca nu,atunci asculta de sfatul unora si dale RONIDAZOL 10% IN APA DE BAUT ,2 GR LA LITRUL DE APA 3-5 ZILE LA RAND,medicament creat numai ptr porumbei si absolut netoxic ,merge si in timpul sezonului competitional,daca nici asa nu esti multumit nu ai decat sa i prinzi 5 zile la rand si sa le dai pe cale bucala cate un sfert de pastila de metronidazol uman,la fiecare porumbel,hai pa
19-10-2013
Am folosit metronidazol de uz uman aproape 6 ani cu rezultate foarte bune.Un sfert de pastila /porumbel timp de 5 zile cu rapel la 7 zile.Am fost multumit.Precizez ca am administrat tabletele individual pe cioc,dizolvate in apa se decanteaza si nu prea ajung in gusa porumbeilor,plus ca se dizolva foarte greu.
Daca ai sute de porumbei iti recomand produsele specializate pentru porumbei care deasemenea dau rezultate foarte bune.Nu prea am fost multumit de Flagelstop deoarece este atit de amar incit porumbeii nici nu bagau ciocul in vasul cu apa.Ar fi util sa folosesti ceva hepatoprotector dupa fiecare tratament.
Succesuri.
http://halmageanclaudiu.weebly.com/
19-10-2013
7 ml la 1 litru apa
19-10-2013
Prietene, medicamentul uman se dă pt B.T.S- boli cu transmitere sexuala, :). Femeile care nu se spala prea des au nevoie de el :). Vezi că un plic pt tratamentul la porumbei costa de la 5 lei.
20-10-2013
Doza terapeutica la pasari este de 50mg Metronidazol/kg g.v. La porumbei ar iesi 25 mg/porumbel. Metronidazolul de la farmacia umana are 250mg/comprimat (pentru 10 porumbei) si nu este solubil in apa. La varianta perfuzabila concentratia este de 5%, adica 5000mg/1000ml adica 5 mg/ml mai exact 5ml/porumbel. O varianta buna raport pret calitate este Enteroguard 5g/1kg de hrana si un pachetel are 50g (10kg hrana) si are un pret rezonabil 7-8 lei. Eu acun cativa ani in urma am avut probleme cu Tricomonoza si am tratat porumbeii cu Columboviofort 5 zile o pastila pe zi (10mg metronidazol /comprimat) si am scapat de probleme.
20-10-2013
cristi,cand ai folosit tu ultima data flagyl?intradevar era foarte bun dar nu se mai importa de ceva vreme.pacat.
20-10-2013
Produsul ENTEROGUARDaa,( metronidazol,oxitetraciclina si vit C*,de la firma ROMVAC,cred ca e cel mai indicat la ora actuala e si ca pret si calitate.Se administreaza 1 g -1 kg de mancare.Pe boabe se poate pune ulei de usturoi.Pretul e de doar 5 ron plicul.Din moment ce ,,trichomonas,, e un parazit flagelat si traieste in cavitatea orala a pasarii medicamentul trebuie se ia contact direct si cat mai de durata cu acesta ca sa-l extermine din care cauza se administreaza pe mancare.Pe curand.Dr.vet RADU
22-10-2013
Eu iti recomand ca tura viitoare sa te duci la farmacia veterinara sa iti cumperi nedicamente. SFATUL acesta e pt tine prietene NU pentru porumbei Poate asa o sa te faci bine mai repede
22-10-2013
Doza actuala corecta a metronidazolului la porumbel e de 50 mg substanta activa per pasare/ zi. In America chiar se recomanda 100 mg s.a. metronidazol per porumbel/zi 1 – 3 zile.
Deci sint necesari 10 ml/porumbel/zi de SOLUTIE DE METRONIDAZOL perfuzabil ,1 flacon de 250 ml ajungind pentru 25 porumbei/zi.
1 flacon costa circa 9-10 lei.
Doza eficace la Enteroguard ptr porumbei ( pentru combaterea trichomonozei, coccidiozei,diareiilor etc) e de 5 g/kg boabe umezite.
22-10-2013
Metronidazol A perfuzabil, doza este 7 ml/litru de apa. Metronidazol pastile este de 1/4 pastila per porumbel. Este solutia ideala, ieftina si buna.
22-10-2013
sal perfuzabil nu am dat dar pastille le-am dat si sunt foarte bune io zic sa incerci si tu merita io le dadeamo jumate depastil timp de 4 zile
25-10-2013
La final ……..Ce ati inteles totii cei care ati scris si ati citit acest subiect?..
20-12-2013
AM CUMPARAT SI EU DAR, NU AM SAL FOLOSESC SI NU O SA MAI MA IAU DUPA CE ZIC ALTII
11-08-2014
tinind cont ca 1 tableta de metronidazol de la uman este calculata pentru un om cu o greutate medie de 60 kg un sfert de tableta socotesc ca este mult prea mult pentru1 porumbel care de cele mai multe ori nu depaseste greutatea de 0,500 kg . flagyl (siropul de metronidazol pentru copii ) nu se mai fabrica deci pica treaba , solutia perfuzabila se calculeaza x2 doza pe om dupa care se dozeaza in functie de greutatea unui porumbel, deci totul se calculeaza in functie de greutatea pacientului de ex : daca 1 om are 60 kg primeste doza x, pentru un porumbel de 0,500 kg se imparte doza x la 120
hai sa ne folosim de matematica minima invatata la scoala
11-12-2016
Buna!Am sa las si eu un sarac comentariu pe aici si sper sa fie de folos.Am citit tot felul de comentari:medicamentele din farmacia umana nu sunt bune la porumbei.Atat in produsele medicinale pentru porumbei,pasari,catei tot felul de vietati SUBSTANTA ACTIVA in acest caz (metronidazol) este aceiasi ca si produsele medicinale umane nu exista alta.Subtanta activa este una si doar una.Bun cu acesta subtanta activa ca sa fie pe intelesus fiecaruia se produc mii de produse pentru toate rasele si vietatile posibile.Diferenta este urmatoarea:ca sa folosim direct subtanta activa in acest caz Metronidazol din farmacia umana trebuie sa cunoastem foarte bine cantitatea acestuia.Sunt de acord …nu sunt bune doar atunci cand nu cunoastem cantitatea de administratie acestuia(preventiva,curativa)
Pentru porumbei fabricanti produselor exclusive pentru porumbei folosesc o cantitate intre 50mg-90 mg subtanta activa /pasare in functie de laborator,marca ect uni folosesc mai putin alti mai mult deci daca cumparam Metronidazol 125,250,500 trebuie sa calculam cantitatea:1 capula- 250mg subatanta activa 1/2=125 subtanta activa 1/4=62,5 subtanta activa …avand in vedere ca cantitatea este de 50mg-90mg se administreaza 1/4 pastila/pasare timp de 5 zile
11-12-2016
Deci vreau sa fie clara tema pe subiectul subtantelor active.Trebuie sa cunoastem cantitatea subtantei inainte de folosirea acestuia ALBENDAZOL,OXFENDAZOL ,Apramicina, Framicetina,Sulfadimidin,Nitrofuran ect ect ect.Cred ca multi dintre voi si-au dat seama pe saiturile produselor colombofile multi vanzatori evita afisarea etiquetelor.Totul are o cauza.Va sfatuiesc pentru manipularea corecta acestora consultati un veterinar specialist in pasari.Sunt student in medicina.Va urez mult suces!
04-06-2017
Folosesc de 4/5 ani metronidazol arena de 250 si sunt super multumit randament maxim
02-12-2018
Salutare, eu administrez porumbeilor metronidazol lichid de la farm. Umană și administrez așa: 10 ml / 1 L apa…
11-01-2019
E foarte bun metronidazol uman și la porumbei lăsați produsele străine de pe saituri e foarte bun și asta uman ….se pune 15 ml la 1 l de apa