Readuc topicul in actualitate cu Loc 1 Varsovia si 3 surori cu norma la fond pui !!!
———-
Adaug si locul 2 primit acum, avem si aripa:
LOCUL 2 NATIONAL FOND PUI 2008
079409 – 2008 – F
CRESCATOR : URZICA COSTEL – IASI
ETAPE CLASATE :
PREZMISYL – POLONIA – 456,44 KM – LOCUL 192 DIN 1134p
RADOM 1 – POLONIA – 662,55 KM – LOCUL 12 din 1057p
RADOM 1 – POLONIA – 662,55 KM – LOCUL 10 din 551p
VARSOVIA – POLONIA – 735,19 KM – LOCUL 5 din 319p
total km fond : 2060,29 total puncte fond : 45,25
mai multe detalii pe site-ul asociatiei columbofile iasi
———-
236117-08 “2PEU” proprietar TANASA IONUT.
Este loc 9 fond pui ASOC SUCEAVA si loc 3 general pui ASOC SUCEAVA
Este SINGURUL PUI care a clasat toate cele 7 etape ale planului de zbor: BORSA 143KM,2 x SIGHET 204 km, PREZMISL 377 km, 2 x RADOM 587 km, VARSOVIA 664km, clasand in total 2768km!!!
A avut tupeul sa claseze tot de aceea l-am botezat “2PEU”, este jumate porumbei autohtoni mama sa fiind o buna reproducatoare a crescatoriei mele iar tata un porumbel adus din Anglia, este belgian linia VAN BRUEN. Am fost un sustinator al planului, am deschis topicul, iar acum vreau sa-i felicit pe toti participantii la acest nebunesc plan, si nu in ultimul rand siteul porumbei.ro.
———-
LOCUL 3 FOND PUI 2008 – ASOCIATIA BOTOSANI
LOCUL 3 GENERAL PUI 2008 – ASOCIATIA BOTOSANI
CRESCATOR – MATEI ANDREI – BOTOSANI
Porumbita 293313-08 numita SUPERFOND
Sighetul marmatiei 1 – ROMANIA – 208.803 KM – LOCUL 358 din 2858
Sighetul marmatiei 2 -ROMANIA -208.803 KM – LOCUL 328 din1940p
PREZMISYL – POLONIA – 456,44 KM – LOCUL 372 din 3788p
RADOM 1 – POLONIA – 570.864KM – LOCUL 117 din 1057p
RADOM 1 – POLONIA – 570.864 KM – LOCUL 28 din 551p
VARSOVIA – POLONIA -645.057 KM – LOCUL 34 din 319p
total km fond : 1786.785 total puncte fond : 195.94
———–
Trimis de Cezar Ungureanu
Acest mascul extraordinar reuseste sa se claseze pe locul 3 in Campionatul National si pe locul 1 in Campionatul Judetean,doua clasari care ii asigura o deosebita admiratie atat lui cat si proprietarului,un om de nota 10 din toate punctele de vedere !!!! Observati de asemenea culoarea lui,o culoare deosebita pentru un campion, acest tip de porumbei fiind preferatii domnului CHIRIAC,el lucrand aceasta linie de porumbei de aproximativ 16 ani,fara a introduce porumbei de alt sange.
Un alt lucru extraordinar este faptul ca acest pui 233318-08 este din aceeasi familie cu porumbelul care-i aduce crescatorului sau Locul I NATIONAL FOND in anul 1999. Acest fapt demonstreaza inca o data ca “sangele” bun nu minte niciodata. MULTE FELICITARI domnului Marinica Chiriac si mii de multumiri pentru tot ceea ce face pentru columbofilia suceveana !!!
———-
———-
Crescator: MATEI ANDREI -BOTOSANI
tel. 0749264660
LOCUL 2 FOND PUI 2008 – ASOCIATIA BOTOSANI
Porumbita 293347-08 ??SUPER JUNIOR Nr.1?
RADOM 1 – POLONIA – 570.864KM – LOCUL 52 din 1057p
RADOM 2 – POLONIA – 570.864 KM – LOCUL 17 din 551p
VARSOVIA – POLONIA -645.057 KM – LOCUL 25 din 319p
total km fond :1786785 total puncte fond : 126.35
———-
CRESCATOR:- ROSU FLORIN -BOTOSANI
LOCUL 5 ASOCIATIA BOTOSANI FOND PUI 2008
PORUMBITA 617108-08
Distanta Punctaj Loc Concurs Data Lansati
643906 34.48 11 Varsovia 04.10.2008 319
569844 85.97 261 Radom 1 07.09.2008 3036
569844 92.56 51 Radom 2 20.09.2008 551
TOTAL Km: 1783594
punctaj FOND PUI 213.01
———-
Crescator: MATEI ANDREI – BOTOSANI
tel. 0749264660
LOCUL 16 NATIONAL PUI 2008
LOCUL 6 FOND PUI 2008 – ASOCIATIA BOTOSANI
LOCUL 3 PUI FOND MATEI ANDREI
Porumbita 293377-08 -F- 377
RADOM 1 – POLONIA – 570.864KM – LOCUL 28din 1057p
RADOM 2 – POLONIA – 570.864 KM – LOCUL 76 din 551p
VARSOVIA – POLONIA -645.057 KM – LOCUL 34 din 319p
total km fond :1786785 total puncte fond : 253.73
———-
———-
Aceste 3 “frumuseti” vin sa completeze performanta argintiului 233318-08-M (clasat loc III national), ele ocupand dupa cum vededeti mai sus locurile VII, VIII si XIV. O performanta greu de egalat, meritul deplin revenindu-i domnului Marinica Chiriac, singurul crescator care reuseste sa aiba patru porumbei cu norma la Fond Pui 2008. Daca va intrebati de ce seamana asa de mult intre ele raspunsul este urmatorul: pentru ca sunt surori din acelasi cuplu, doua dintre ele “233315” si “233316” fiind chiar surori din acelasi cuib. De aici rezulta faptul ca domnul Chiriac detine un cuplu perfect, 2 reproducatori excelenti, care dau doar pui de inalta clasa, adevarati fondisti. Ceea ce a realizat dl. Marinica este rodul unei munci asidue, o munca pe care o duce zi de zi cu si pentru porumbeii lui, dar care ii da cele mai mari satisfactii. Ii multumim si speram ca in anii care vin sa ne bucure din nou cu rezultate demne de urmat, rezultate care raman notate in “Cartea de aur” a Columbofiliei Romane.
———-
Intrucat este o premiera si ceva deosebit, asteptam si alti pui pentru a-i adauga aici!
Felicitari!
Pfuuu, cand ma gandesc ca unii dintre noi fac tot lotul praf pana la 300 km, rezultatele acestui …PUI te dau pe spate. Cu chestii de genul asta ne putem afirma si pe afara…
As fi curios… este femela?
In ce luna s-a nascut?
A zburat cu pozitie de cuib sau fara pereche?
Cate pene avea schimbate la prima etapa, dar la ultima?
Ce origini are?
Multumesc
felicitari !la primavara va mai zbura?ai avut experiente de acest fel?
foarte bune rezultatele ,excelente chiar si cred ca ar fi mascul dupa cum pare ,alti pui nu vin nici de la 400km dar acesta e un super pui felicitari! la anul sa va vina de la 1500km .bafta
Felicitari ! Frumoase rezultate !
o piesa grea…..FELICITARI !!!!!!!!!!!!!
Creca e mascul.SUPER alti nu fac 26 de puncte nici la maturi,sau nici macar norma.As avea o intrebare:Il mai zboara propietaru la anu ?????
binenteles daca nu se intampla ceva cu el,sal ia uliu saucine stie.
FELICITARI!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
bai frate sa ti traiasca ralitati asa ceva nota 10000
nu am cuvinte.felicitari crescatorului dar mai ales puiului!!!!!!!!!
Un porumbel fantastic; este foarte greu sa realizezi astfel de performante. Constanta acestui pui e una remarcabila! Adrian, ar trebui sa te intereseze si originea. Eu cred ca nu orice fel de porumbei pot face astfel de performante, nu?
va rugam sa ne detaliati istoria acestui fantastic pui….k sa stim si noi reteta unui campion .
mai sunt ceva comentarii din partea altor columbofili?
asta e porumbel sau nu??
cati batrani sunt cu 26 de pct la fond!!bravo Butnarasule….
va urez mult succes ramane valabil ce am discutat la saveni cand am lansat puii si la anul zburam la FRC.
Excep?ional porumbel. Felicit?ri. Astept?m ?i foto cu ceilal?i porumbei meseria?i.
e o performanta….curios as fi ce provenienta are….
Da asa ceva mai rar! Felicitari crescatorului si ramiin uimit de punctajul acestui pui. Nici la maturi sau yearlingi nu gasim foarte multe exemplare cu acest punctaj! Bravo ! Mai bine sa cumparam asa ceva de la noi din Romania decit sa cautam nu stiu ce campioni prefabricati de peste mari si tari!
Felicitari!!!,Am un deosebit respect pt. cei din partea Moldovei mai ales cand este vorba de porumbeii de fond si maraton.Eu personal nu pot decat sa le urez succes si sanatate !!!(m-ar interesa ce originii are acesta pasare deeosebita)
incredibil dar adevarat!!!!!!!!!!!!!!!!1
Felicitari. Cum sa nu merite premiat un asa porumbel . Succes in continuare
sigur vor fi multi interesati de de achizitionarea acestui porumbel si zic eu ca proprietarul va capata o suma frumusica p el.La noi porumbeii care sau intors de la ROMA indiferent daca au clasat sau nu au fost vanduti cu sume intre 800 si 1000 de eur …..
Felicitari si crescatorului si porumbelului.
V-am condamnat cand am vazut ce etape faceti cu puii, dar nu pentru distante ,distantele sunt “ok”, ci pentru faptul ca v-ati incapatanat sa angajati porumbeii pe acea vreme.
Asta este parerea mea, eu va felicit, si remarc locurile ocupate de acest Campion Fond Pui de anul acesta, punctajul este de excceptie.
In aceasta iarna indelungata sper sa puteti reflecta la ceea ce ati facut si daca a meritat sau nu.
FELICITARI pentru NEBUNIA VOASTRA si SUCCES INCONTINUARE
asa da pasare. un porumbel de exceptie. bafta in continuare
felicitari super rezultat. sa tot vedem astfel de rezultate in tara la noi. FELICITARI TUTUROR
felicitari tie si porumbelului tau,succes in continuare.
Felicitari campionului!
eu cred ca este femela.la anu cu siguranta nu va mai putea sa obtina aceleasi rezultate deoarece pana nu se va mai schimba si s-a uzat destul anul acesta ,asa ca mare grije cu angajerile din anul viitor.cred ca ar trebui cel mult o angajare de 500km.in schimb peste 2 ani cred ca va straluci.felicitari campionului!
asta dovedeste ca porumbelul nu are limite.
la a 7-a pana…. hmm.. ma gandeam ca au folosit metoda intunericului ca belgieni si olandezi sa le mentina aripa completa :D:D
gloomeam la fond se joaca la natural
tari… sa`i vedem dak fac palmares la anu ;)
Am modificat putin topicul, adaugand si locul 2… poate mai urmeaza si altii.
2000 km ca pui…e ceva de vis. Sunt tare curios ce sex are primul… era teoria aceea ca femelele se maturizeaza mai repede si se zboara mai departe ca pui.
da…excelente pasari!
..adevarati nemuritori puii astia!….
mai ales locu’ 2….dupa parerea mea, care a avut mai mult de zburat (in special la ultima etapa) si are 2500 de km clasati ca pui…ce sa mai…de necrezut!
cre’ ca o sa aiba multi adepti aceste…”zboruri criminale”….s-a putea sa vedem si in late zone ale tarii in anii urmatori puisori cu norme la fond…
oricum… eu unu’..m-as baga…
frumoase rezultate…….pacat ca zborurile cu puii se uita repede….ar fii interesant daca si la anul vor avea rezultate…. sau ii mananca “puscaria” de tineri…in general zborurile lungi useaza puii foarte repede, iar se pot gasi printre prierzatori adevarati campiono la maturi, unde se schimba treaba si prestigiu si orgoliu…… oricum un rezultat notabil….in opinia mea putin fortat,….unii crescatori specializati pe fond in anul nasterii nici nu zboara puii in concursuri ci doar antrenamente particulare, oare de ce?……………………
FELICITARI! CRED CA LA EXPO ORADEA ACESTI PUI VOR FACE SENZATIE,DOMNUL TUNDUC CRED CA DEJA SE PREGATESTE SA MEDIATIZEZE ACESTI PORUMBEI,SA NU UITAM CA LA ACEASTA EXPOZITIE VOR FI PREZENTI FOARTE MULTI CRESCATORI DIN EUROPA.
felicitari campionilor si vesnica pomenire si recunostinta celorlati 3900 de pui sacrificati pentru aceasta performanta
Este mascul ,si e scos din aprilie.La Varsovia a venit cu a-9-a pana cazuta.Sacrificiul la etapele de fond a fost cam mare,dar sa meritat.Acest po rumbel la Radom 1 si la Varsovia a zburat prin ploaie.Felicitari
felicitari si multa bafta in continuare
Felicitari!
Fara cuvinte.
Sper ca ptr. anul viitor sa organizeze si Brasovul macar o etapa de peste 5oo km la pui .Poate doar daca ar conduce asociatia un moldovean ,ca la primarie avem unul si face treaba buna.
Am mai adaugat un pui, inca o pasare de exceptie… nu numai ca are norma la fond pui, dar a si clasat 7/7 etape. Wow.
HO HOOOOOOOOOOOOOOOOOO :)))) FELICITARI TANASA.LAS CA VB NOI:)) ,,2PEU” CE NUME:)) BINE ASA BV TIE. FELICITARI CASTIGATORULUI.BV AC SUCEAVA CA A REUSIT SA FACA SI VARSOVIA SI SA LE ARATE TUTUROR CRESCATORILOR DIN TARA CE INS AC SUCEAVA.;)
Pentru ionut brasov.Cu vitezisti astia in conducere no za vezi u la Brasov nicio etapa de 400 cu pui apai de fond.Uni nici la fond maturi nu au bagat,apai la pui.
Inca odata felicitari crescatorilor dar mai ales porumbeilor.
TINETIO TOT ASA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
IMEDIAT CUMPARA BELGIENI DIN MOLDOVA PASARI!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Am adaugat Porumbita 293313-08 “SUPERFOND”.
Am readus topicul in actualitate, merita, este poate cel mai interesant in perioada asta. Ti-e mai mare dragu’ de puii astia.
Suntem si noi moldovenii bini la ceva…la primarii si la porumbei… Asta ca o gluma…:)
Nu am cuvinte pentru acesti porumbei,ma intreb oare au fost jucati la natural sau la vaduvie?In orice caz sunt super porumbei,anul care vine as vrea sa-mi achizitionez cativa pui si acum stiu unde sa ma duc.Felicitari campionilor si Lasati Porumbei sa Zboare.
Felicitari organizatorior si participantilor la aceste etape.Daca vemea era de partea columbofililor la ultima etapa rezultatele erau si mai spectaculoase ptr.ca au sosit 2 pui si la 818,571Km.Fac mentiunea ca a plouat de Duminica pina Miercuri iar puii au venit unul Joi si unul Vineri.
cred ca in mare parte puiii au fost jucati la natural,,,,la distantele care s au zburat si vremea rea care a fost nu au mai contat nici cele mai mici trucuri,sau meode de zbor
Campionul a fost jucat la natural
Cu ceva timp in urma, pe un alt site aveam o discutie oarecum contradictorie cu un columbofil pe tema valorii porumbeilor din Moldova.
Atrageam atunci atentia asupra valorii crescande a materialului biologic din aceasta zona. Afirmatia mea de atunci se baza pe faptul ca avusesem ocazia sa vizitez cateva crescatorii din aceasta zona si mai ales sa ii cunosc pe proprietarii acestora.
Am spus atunci si o sustin si acum:
PORUMBEII DIN MOLDOVA SUNT APROAPE CEI MAI BUNI LA FOND SI MARATON.
Rezultatele acestor pui nu sunt intamplatoare. In columbofilie aproape nimic nu este intamplator.
Din cate stiu eu, anul acesta locul unu la fond maraton FCPR provine tot din zona Moldovei si are un punctaj de invidiat.
Ma bucur ca atunci nu m-am inselat si iata ca timpul mi-a dat dreptate.
FELICITARI POSESORILOR ACESTOR SUPERBE EXEMPLARE!!!!!!
PETRICA COCOS, FRC
Fantastic porumbelul d-lui Tanasa Ionut!!!!!!Lasa-ti mi adresa de email.Eu sunt in Olanda si prietenii mei de aici sunt interesati sa cumpere porumbei cu norma la fond. Va felicit d-l Tanasa ca ati avut curajul de a va lansa porumbeii in acesta competitie, drept dovada aveti un invingator. Ne vedem la expozitie.
Afara se “poarta” concursurile de fond cu puii? Intreb in special de Europa / SUA, de Australia am citit in cartea lui Walker, se pare ca zboara si 1000 km / etapa cu puii.
Stiu ca multi din cei care au postat la topicurile legate de zborurile dure organizate de As Suceava aduceau in discutie uzura prematura a puilor implicati. Dar ce ati spune daca ar exista 2 porumbei de un an, in Botosani, care au clasat 6 etape ca pui si 10 ca tineri, intrand in centralizatorul As porumbei tineret 2008 cu 3 viteze, 2 demifonduri si 5 etape de maraton?
Mai jos aveti palmaresul celor doi porumbei care bat probabil toate “bijuteriile cerului” scoase la licitatie pe un site strain.
LOC: 1 0006638-07 / TURCANU MIHAI / BT7 / Botosani
Distanta Punctaj Loc Concurs Data Lansati
1 658716 1.47 4 Bialystok 07.06.2008 2729
2 884512 2.57 2 Braniewo 02.08.2008 778
3 761629 4.1 9 Suwalki 21.06.2008 2193
4 213649 4.34 12 Sighetul 1 06.05.2008 2764
5 154318 17.03 21 Borsa 26.04.2008 1233
6 213648 55.25 170 Sighetul 2 11.05.2008 3077
7 460291 63.39 67 Chelm 1 17.05.2008 1057
8 460291 70.29 62 Chelm 2 24.05.2008 882
9 829884 73.86 50 Biskupiec 05.07.2008 677
10 883037 102.59 123 Elblag 19.07.2008 1199
TOTAL: 5519975 394.88
LOC: 2 0006611-07 / TURCANU MIHAI / BT7 / Botosani
Distanta Punctaj Loc Concurs Data Lansati
1 213649 6.87 19 Sighetul 1 06.05.2008 2764
2 460291 26.49 28 Chelm 1 17.05.2008 1057
3 154318 32.44 40 Borsa 26.04.2008 1233
4 883037 34.2 41 Elblag 19.07.2008 1199
5 761629 43.78 96 Suwalki 21.06.2008 2193
6 213648 46.15 142 Sighetul 2 11.05.2008 3077
7 658716 74.63 70 Bialystok 07.06.2008 938
8 884512 83.55 65 Braniewo 02.08.2008 778
9 460291 94.1 83 Chelm 2 24.05.2008 882
10 829884 172.67 321 Biskupiec 05.07.2008 1859
TOTAL: 5519975 614.88
A aparut si un argintiu! Surpriza peste surpriza :). Chiar inainte sa apara ma gandeam…tot solzatii si albastrii fac legea.
am auzit ca in vrancea este un mare campion.are niste rezultate fantastice ,anul asta si unde m-ai pui este si campion national la maraton
Multa sanatate si felicitari! Un porumbel deosebit. Constanta acestui pui
este fantastica.Moldovenii sunt la loc de cinste. Succes si bafta in continuare! :)
BRAVA ! de invidiat si mult succes pe mai departe !
Nu trebuie sa fii moldovean sa cistigi. hai sa stam strimb si sa judecam drept.
Dupa mine cel mai mare hop si opstacol si impediment este natura: VREMEA si RELIEFUL. Vremea, nu prea face diferenta – prea putin de la o zona la alta, dar relieful DAAAAA! Haideti sa vorbim despre munti. Ce munti – obstacole au Muntenia, Oltenia si Dobrogea in fata, nu se compara cu nimic altcefa. A!!! nu am spus ca practic suntem obligati sa zburam “Ardealul”. Cum sunt pentru noi Meridionalii. Deci ………
Nu e o scuza, dar………….
va multunesc !
adevarate bijuterii!!!!!!! bravo lor si crescatorilor care si au sacrificat intreg lotul de pui pt a demonstra ca in romania sunt porumbei de exceptie care indiferent de vreme si relief pot obtine niste rezultate incredibile.Avem cu ce ne lauda la expo oradea in fata strainilor .
Imi pare bine ca in vechiul topic cu aceiasi tema nu i-am felicitat degeaba pe suceveni.Aveau facute doua etape de Bialistok atunci si eram sigur ca vor reusi sa faca si a treia etapa Varsovia {la care am participat si eu)pt.a realiza NORMA FOND PUI-si cu un punctaj demn de invidiat chiar si la categoriile cu maturii.FELICITARI:campionilor,organizatorilor si nu in ultimul rand…participantilor. Deci se poate….
da adevarat felicitari si mult succes
asc merita laudat proprietaru pentru porumbel superb
oare acesti superbi pui nu au nimik comun cu pasarile din vest?din crescatorii cu reclame mari si colorate?daca cineva poate si vrea ar trebui sa promoveze acest rezultat si pe biba.be si in reviste de specialitate,ca pana la urma e ceva cu care romania se poate mandri,,,s a facut un pas mare spre europa de vest.haideti sa facem cumva sa auda si de romania,nu doar ca si cumparatori ci si ca zburatori…sa vada ca si noi selectam si descoperim valori.Oare emil denis,sau koopman cu cat ar vinde un pui de asta?
da domnule frumosi foc sa auda toata lumea de porumbeii din romania k au valoare frate sanatate maxima pt totzi mai vb pe thedogdmx dak e cv asta e id meu
O intrebare pt pozitia 43:
Au clasat acei puii care au venit de la peste 800 km?
Am mai adaugat 3 pui. Felicitari crescatorilor!
Intrebasem daca afara se zboara puii la fond (chiar pentru norma). DOAR daca nu se zboara, impactul acestui topic ar fi mare, si le-ar trezi interesul.
da se zboara si in strainatate aceste distante, in sua , new york se fac 5 zboruri de 700km derby cu puii, binenteles cu premii banesti marii. .toate cele bune. M,,,
multumesc porumbei.ro sunteti superbi baieti nu toti dar majoriatea bafta in noul sezon am gasit si nr de tel afisate dar am o intrebare .daca nu sunt inregistrat in tara pot sa fac comanda de inele mas multumi din inima da miati da ca aici baieti sunt porci cas strain ami dau numai rebuturisi ami pun si conditii la curse astept rs salutare
cea mai tare initiativa a fost a celor de la Suceava ,prin aceasta au aratat ca si la noi un tara se nasc valori , super puii , felicitari tuturor.
lasati felicitarile k dak eram si eu in suceava era altceva. dar din pacate sunt in buzau si trebuie sa zbor “Ardealul”. asa k mai lasati felicitarile. nr 53 are dreptate.
in plan au fost 3 etape pe munte,1 borsa,si 2 sighetul marmatiei….deci vin si de pe munte,vin de oriunde daca au de venit,daca nu se pierd de la 20 de km….
uau ce pui are frateee daca ai si de vanzare contacteazama;)
DIN PACATE PENTRU UNII “STRUGURII SUNT CAM ACRII”. FELICITARI PORUMBEILOR SI CRESCATORILOR CARE-I DETIN.CU PUTIN CURAJ SE POATE REALIZA CEVA MEMORABIL.BRAVO
pt claudiu pozitzia 66 si vasile poz. 53…. de multe ori scuzele acuza…nu mai apride-ti foc degeaba cand afara e cald… Nu sunt sustinataor al zborurilor lungi cu pui si fortzarea lor dar macar asociatzia suceava a facut ceva. Daca tot cautatzi scuze, cotizatzi la asociatzia voastra si zburatzi si voi fond cu puii si atunci vb… Dar ca de obicei “Dupa razboi multi viteji se arata…”
Numai bine tuturor si vant in pene
cu respect
Mirel
pe o porte au putina dreptate 66 si 53 ca nus usoar sa treci munti oktinind cont ca eu daca duc un pui la 30 de km are de traversat munte
de vanzare pui care au clasat varsovia.!!
mai baieti munti nus usori dar daca puiu se naste in zona de munte nui nici o diferenta mai un romin din strainatate ca mine e fraer rau are niste clasari de iti tremura picioarele si vas ruga daca poate si cum sa afisati porumbelu asta fenomen carel are ca el nu vrea a zis ca el stie ce are nu trebuie sa stie toti dar il conving eu eu stau cu 50dekm de oras lui si cind inbarcam mergem inpreuna ce le face cu toata diferenta ma ia la zboruri si am rasa lui felicitari pentru super pui ear trebui un fond la maturi si e de bibelou
CAT VALOREAZA PUII care au clasat o etapa de FOND astept RASPUNS
chiar ,hai sa vedem pareri…..cat ar valora un pui care a clasat o etapa de fond?dar unul cu norma la fond?dar unul cu norma l ageneral si la fond?haideti sa vedem preturile din romania,sunt rezonabile?
dar dupa parerea d-voastra cam cat ar valora!!!acesti pui au zburat tot inafara de radom 2!!!dar nu au clasat ptr k nu am avut ceas!!!
dak sunteti interesat vb!!!!
felicitari !!sunt curios daca vor face palmares la anu
Avand in vedere veniturile realizate in Romania consider ca 300 de euro pt un pui cu norma la fond este suficient(pretul respectiv nu-i include pe cei de pe locurile 1,2,3).Consider ca cei care cer preturi de genul 1000 de euro sau chiar mai mult pt un astfel de porumbel fie nu sunt realisti,fie nu doresc sa-i vanda.
bun si atunci de ce nu s-ar deschide o licitatie pentru cei ce vor sa-si valorifice porumbei?
Eu cred totusi ca 300 de euro pentru un pui cu norma la fond este prea putin si oricum sunt niste pasari care prin performanta pe care au facut-o
merita un pret bun, cu 3,4,5 sute de euro am vazut la expozitiile nationale din Romania ca d-l Heghedus Beker, vinde nepoti sau stranepoti din niste porumbei destul de mediocri ca performanta sportiva. Acesti pui sunt deja zburatori buni realizand norme destul de grele: fond si general. Dar asa e in Romania valoarea nu e recunoscuta. Eu daca as avea un pui cu norma nu l-as vinde fara 1000 de euro, decat sa cumpar 3 “necunoscuti” mai bine cumpar unul si bun.
Mai costy_severin.(ca sa vb asa frumos) ma abtin:).Dak zici ca un pui cu norma se vinde cu 300 de euro atunci ins ca tu nu esti realist.In columbofilie dak nai bani esti mort.Tu te-ai uitat pe siteuri straine la crescatori renumiti care zboara porumbeii mai putin de 600 km si vand por cu nus cate mii de euro sau vand un pui din nus ce por cu nus cate mii de euro.Si apoi tu spui ca aici la noi un porumbel care ii mai bun decat unii por de la niste crescatori renumiti din alte parti sa se vanda cu 300 euro.Api asta ins bataie de jok fata de crescator.Mna , asteas pareri prostesti dupa parerea mea.Nu trebuie sa ne uitam la un crescator ci la toti si sai comparam si atunci vedem rezultatele care si cum.Numai bine.
yo dak as avea porumbelul nu la-s vinde deloc………….ar fi nepretuit pt mn……:P….parerea mea
Mai Padurariu Ciprian(ca sa ma adresez si eu cu formula ta de politete), noi nu traim in alte tari unde venitul mediu este de 3000,4000 de euro pe luna, ci traim in Romania unde venitul mediu de invarte in jurul sumei de 250 de euro,prin urmare te rog sa faci si tu o corelatie elementara intre venituri si puterea de cumparare.Apropo,in Vest un pui care se vinde cu 1000,2000,…. de euro are ascendenti campioni din zeci de mii de porumbei si aici nu ma refer doar la parinti ci si la bunici si strabunici,pe cand multi din puii care au zburat fondu’ nu prea au sange albastru si nu stiu cat de buni reproducatori or sa fie.
P.S.Chiar daca imi permit luxul de a achizitiona orice porumbel imi doresc,asta nu inseamna ca trebuie sa arunc cu banii pe fereastra pt a demonstra acest lucru.
Este imposibil ca un pui care la cateva luni zboara si claseaza,pe ploaie,3 etape de fond sa nu aiba la origine ,,sange albastru,,.Este posibil ca anumiti crescatori sa nu aiba o evidenta stricta a originii propriilor pasari,sau atunci cand au cumparat pasarile sa nu ceara si pedigriiul lor si astfel sa nu mai poata demonstra de unde se trag pasarile lor dar nu putem sa credem ca astfel de pui nu au,,sange albastru”.Exista doua feluri de columbofili;unii considera ca o pasare este valoroasa daca are la baza chiar si la a 2, a 3 sau chiar si la a 7 generatie o pasare sau un crescator cu nume celebru si eu cred ca acestia doar prin noroc vor reusi in columbofilie,altii considera ca o pasare care a zburat si clasat la mai multe etape este mai valoroasa si cu mai mult ”sange albastru” decat o bucata de hartie pe care fiecare poate sa scrie ce vrea.Sange albastru inseamna zboruri multe si clasate deci acesti pui si-au albastrit singuri sangele si la propriu si la figurat.Deci unii cumpara porumbei ,altii cumpara hartii.
DRAGI COLUMBOFILI. CE SA SPUN ,AM FOST PLECAT O PERIOADA SI NU AM AVUT ACCES LA NET , ACUMA AM RASFOIT UN PIC COMENTARIILE SI AM RAMAS SURPRINS , CA TOT MAI MULTE DINTRE ELE SANT SUB FORMA DE LAUDA SAU ASA CEVA . EI SE PARE CA MULTI DINTRE NOI SE GANDESC DEJA LA UN PLAN DE FOND PE LA ANU CU PUII .ABIA ASTEPT SA TREACA ANU SI SA VEDEM SI AN CONCURENTA CUM E . BRAVO . SI MULTUMIM TUTUROR CELOR CARE NE APRECIAZA SI TOT RESPECTU PENTRU ACESTI MINUNATI PUI CARE IAU PUS PE GANDURI PE MARI ZBURATORI AI TARI SI CRED SI DE AFARA . MULTUMIM.
Nu doresc sa intru in polemica cu nimeni(pt mine discutiile in contradictoriu sunt plictisitoare si de obicei evit plictiseala).
P.S.Le doresc celor care vor sa-si valorifice puii respectivi sa obtina pretul dorit, oricare ar fi acela!
felicitari frati columbofili pt rezultatele exceptionale optinute,va urezmulta bafta an continuare,mult succes si din partea varului meu Pinel care are si el pui campioni la fel ca si mn .Mult suces.ALEX
sincer yo dak as avea un porumbel de aseenea valoare nu l-as vinde dar crescatorii respectivi fac ce vor inca o data sincere felicitari bv voua domnilor !!!!
nu am ce sa comentez!! e incredibil ! FELICITARI !!!!
Porumbei frumosi…porumbei de valoare..dar tot nu sunt deacord cu extenuarea puilor si fortarea lor. Sai vedem la anu…! Si dak la anu is la fel de buni atunci palatia jos din toate punctele de vedere. Oricum sunt mandru ca moldovenii mei au facut treaba asta si va felicit pe voi cei care ati avut curajul asta. La mine poate e lipsa de curaj sau poate k merg si ma bazez mai mult pe maturi. Nu conteaza ! Inportant e ca ati facut ceva care sa ne ridice.
Cu respect,
Mirel
Desi fac parte dintre sceptici si sustin ca pasarile trebuie “formate” pentru performanta, NU POT sa nu recunosc ca sunt cativa pui cu rezultate FABULOASE ! Ramane sa-i urmarim in continuare, sa vedem daca acest tip de abordare a selectiei este viabil si cine stie, poate se naste o linie de fond precoce ! Oricum felicitari pentru curajul de a duce pana la capat un astfel de plan de zbor ! Ca a fost nebunie sau cutezanta, ramane de vazut …
eu am bagat pui de 5 luni la 150 de km nu a mai zburat nicaieri doar pe langa casa am vrut sa vad daca il duce capu si in 1 prima zi a si venit
Vad ca in mai multe comentarii se scrie ca acesti pui care au zburat la fond pe viitor vor fi terminati.Eu cred ca nu au aproape minic.Daca vor fii ingrijiti in continuare asa cum trebuie isi vor termina naparlirea fara nici o problema, isi vor vor recupera si calciul si mineralele pierdute si totul este OK.Acum mancarea porumbeilor este fabricata dupa indelungi cercetari ,este spalata si ambalata de firme specializate si deci difera fata de ce era in urma cu mai multi ani cand pentru a li se asigura porumbeilor necesarul de calciu SE ARDEAU IN FOC OASE DE ANIMALE dupa care se spargeau si se serveau drept calciu.Atunci se spunea ca porumbeii tineri nu trebuie fortati prea mult pentru ca nu aveai posibilitatea sa le asiguri tot ce le trebuie si deci se puteau uza fizic si moral.Acum au absolut tot ce le trebuie.Una este ce se scria acum 20 de ani in carti si alta se intampla acum in columbofilie.Trebuie tinut cont si de faptul ca un organism tanar se reface mult mai repede decat unul mai batran.Ex;am jucat fotbal cu fiul meu si cu cativa prieteni care erau si ei tot cu copii.Cei tineri au alergat mult mai mult decat noi care stateam cu ochii la gratar si cu sticla de bere in mana.A doua zi toti aveam febra musculara atat cei tineri cat si noi bosorogi .Pana seara sau cel tarziu dimineata urmatoare toti cei tineri nu mai aveau nici unul nimic dar noi ceilalti am mai mers vreo doua zile de parca am fi fost…………….in … .In concluzie un organism tanar se regenereaza mult mai repede si este mai putin afectat de efort cu conditia sa i se asigure tot ce ii este necesar, lucru care acum este foarte simplu.
Puii astia ne aplica soc dupa soc!
3 SURORI cu norma la fond pui?!
Sa-mi trag una, cred ca visez! :))
FELICITARI.
ooooaw !!!!!!!!! super tare . felicitari mult succes in continuare
Domnule Marinica Chiriac…jos palaria…aici e dovada unui bun cuplu reproducator. Daca era numai una era ceva dar asha… 3 surori… Felicitari! ASA DA
Pentru Ionut ;acesti porumbei sunt nepretuiti si cred ca nici un ;;;;columbofil “”” care are asa un porumbel nu este dispus s-al vinda indiferent de suma primita;dar la preturile din tara noastra cred ca ar ajunge 1000-1500 E iar daca l-ai vinde in Taivan ………….. Felicitari tuturor columbofililor care au avut curajul sa se avinte in acesta confruntare
pui care au clasat o singura etapa , ,de warsovia ,, sau vandut cu suta de euro >>..
FELICITARI:) ;)
ma intereseaza pedigreeul locului 1 de la varsovia ,sau daca porumbelul este de vanzare ,multumesc anticipat.
vezi nr. tel. pe foto.
La porumbelul locul 1 varsovia este afisat nr de telefon pe poza
bai tdk tu n-ai bani de un tel. si vrei sa cumperi loc.1 varsovia?
DA,VREAU SAL CUMPAR MAI IONUT,IAR CHESTIA CU BANI DE TELEFON ………………..IL SUN SIGUR PE PROPRIETAR STAI FARA GRIJA MU STIU DACA O SA VREA SAL DEA.
AM VB DEJA ,SPER SA AJUNGEM CURAND SA ACHIZITIONAM PASAREA.
felicitari tuturor participantilor! (inca o data)…. si mai ales celui care a deschis aceasta discutie – Tanasa Ionut care este, de asemenea, si proprietarul singurului porumbel care a clasat toate concursurile la care a partcipat inclusiv cel 3 fonduri..
mare performanta, dupa parerea mea…
astfel..as vrea sa vb cu tine ,ionut,…daca se poate
id-ul meu este zad1054…poate stam de vb
va salut!
Foarte fain,sa aveti noroc de ei!!! daca vreti sa vb cu mine id este delbaro_boy
eu cred ca puiul locu 1 Varsovia este mascul dupa cum se vede in imaginea alaturata, dar in ori ce caz ii campion , si cred ca crescatorul lui ii in cel mai fericit om.FELICITARI!!!si bafta in continuare:)
Salut
MATEI gandestete bine iti dau 700 E PE LOC 2
GANDESTETE BINE CE TIAM ZIS LA TELEFON???????
ATENTIE! LOC 10 FOND PUI ASOC SUCEAVA DE VANZARE…PRET 700 DE EURO TEL 0745 19 38 10
O ?ntrebare pentru domnul Boscu Bogdan: cu ce program ai modificat foto c? ?i cea mai reusit?. Astept r?spuns. Ms mult.
Da, e un pre? bun pentru puiul de la anun?ul lui Ionu?. Dec?t s? cumperi doi pui de pe aici, de pe afar?, practic, cumperi pedigree mai bine achizi?ionezi un astfel de exemplar, deja zburat ?i testat.M? bucur c? ?i la noi crescatorii care zboar? bine ??i pot vinde p?sarile la pre?uri, foarte accesibile fa?? de ??rile din vest. Cred c? ?i la expozi?ia de la Oradea se pot vinde ace?ti pui, la pre?uri mult mai bune, poate ?i cump?r? str?inii. S? mai cumpere ?i ei de la noi nu numai noi de la ei!!!!!! Mult succes la toata lumea!!!
pt avinde acesti pui ar fi mai bine sa apelati la site-uri de profil si eu cred ca un por.costa atit cat ofera cumparatorul.de obicei nu se vinde por. ci numele crescatorului.ex.loc1 daca era la un nume cunoscut avea un pret iar dacaar fi fost la un necunoscut avea alt pret.mai sunati si voi pe la ad schaerlaekens.
Photoshop
asociatia suceava a trecut la comert acuma. s-a deschis bazarul !!! mai au 50 de porumbei si pe aia vor sa-i vanda
Bogdan, tu cand cumperi un porumbel pentru ce il cumperi? cumperi un porumbel pentru a te lauda la prieteni cu rezultatele lui anterioare realizate la fostul proprietar, sau cumperi ceva din care speri sareproduci niste porumbei de valoare cu care TU sa obtii niste performante? puii acestia au realizat niste rezultate deosebite – jos palaria pentru ei. dar in reproductie pot fi niste petarde precum s-au dovedit a fi in fotbal Arthuro, Kaspetanos, Miranda si multi altii. de ce se vand acesti porumbei? de ce actualii proprietari nu au ambitia de a realiza palmares cu ei la anul? sa fie mirajul banului, sa fie teama sau altceva? eu unul nu inteleg nici crescatorii care cum au un porumbel mai rasarit, gata il si scot la vanzare ca pe un trofeu, imediat dupa ultima etape, si nici pe aceia care mereu sunt cu cosul la cumparaturi in speranta gasirii cuplului de aur. Punct.
Nu am zis ca nu ai bani sa ma suni. Porumbelul are clasat si Radum I iar pentru cei care spun ca sunt prea scumpiu acesti porumbei, ii rugam frumos sa faca si ei aceste rezultate si apoi sa-si dea cu parerea.
Radum I – canicula
Radum II – ploaie si lapovita
Varsovia – ploaie nonstop
ciprian ,reproductia poate fi loterie dar sansele sa reproduci un porumbel bun dintr-un porumbel care a zburat sunt mult mai mari,spre exemplu locul 1 are un spate ca sa zic asa de invidiat,rog proprietarul sa scrie aici despre porumbeii care sunt in spatele acestui rezultat,oamenii nu au scos porumbeii la vanzare dar stii ca foarte multi isi doresc acesti porumbei,am vazut mai sus un domn pitre din bucuresti care se interesa de acesti porumbei-pot spune ca domnia sa are posibilitatea sai cumpere chiar pe toti,eu unu chiar imi doresc sa reproduc din cel putin unu dintre acesti CAMPIONI
pt ciprian.eu am facut un sondaj…si am constatat ca puii care au facut performanta sunt reprodusi numai din porumbei tari,,,nu mai departe de cazul meu puiul e frate cu “GIGOLO”…poti sa te interesezi sa vezi din cei puiul lui URZICA de la iasi,vezi puii lu MARINICA din suceava,vezi puiul lui BACALU….daca tu crezi ca rezultatele sunt intamplatoare te inseli amarnic,e rodul muncii de ani de zile de selectie pe care nooi iam facut o si nu am facut la 2-3 metri iam facut la cate 5-6 etape de fond si maraton pe an….iar sansa ca tu sa reproduci mai departe din el e,egala cu cea care ti o garanteaza un mare nume din belgia sau olanda,numai ca pe un pui akolo dai mii de euro,,,foiecare cumparara si reproduce dupa bunul lui plac….si oricum mai sunt multi alti factori care contribuie la performanta,o sa te intalnesti cu ei…..iar dupa cum pui tu problema cu aia 5o de porumbei ramasi la suceva,imi pare rau ca ti spun dar cred ca esti paralel cu sportul asta,defapt cred ca mesaje;le astea nici nu ar trebui sa apara aici,noiincercam sa discutam ceva columbofile,,,
auzi cica nu i zb la palmares…tu nu ti dai seama ce vb….noi am votat saptaman trecuta plan la fond si general pt pui 2009 si tu spui k nu i zb la palmares,creca ii tinem acasa sa ne uitam la ei,hai sa fim seriosi
291999-Tata Porubel AS 2007
-Mama Fond Maraton 2008 113 pct.
001280-Tata Jorge Carteous
-Mama Jorge Carteous ambii din crescatori Moise Dinu din Focsani noul campion national Maraton in 2008
001291-Tata Catrisse+Brahaus-Ciobanu Dan- Dorohoi
-Mama Catrisse -Prisacaru Vasile- Botosani
Acesti pui clasati Varsovia au parinti cu rezultate bune.
Ce tot atat felicitati Asociatia Suceava pt planul de zbor cu pui stiti ca etapa de varsovia nu au vrut sa o mai organizeze , noroc de baietii de la Felticeni si de la Botosani si dl Urzica de la Iasi spre deosebire de altii a premiat din buzunarul personal porumbelul locul 1 Varsovia pt a se face etapa , intrebati pe domnul Filip Vladi cat a vrut sa organizeze caci eram adunati pt a imbarca porumbei si el ii anunta pe columbofili ca nu se face etapa , informativa si apoi dati cu parerea pe cine felicitati si pe cine nu
mesaj special pt primu baiat cu afirmatia, adica pt [porumbei.ro:]
cine face ma tot lotul praf pana in 300? ce fel de ragalii aveti voi??? lasativa ma de porumbei si apucativa de gaini.
cunosti bazat la aceste pasari
se si zboara puii la vaduvie sau cuib
concluzia\
lasa te
lasa ne
Si daca nu o sa ma las, te superi rau?
Orcine ai fi din Falticeni ,dar ai mare dreptate am fost prezent si eu,daca nu aveam pasare pentru a face norma la fond,le dadeam drumul de la SV.si acea pasare a clasat si Varsovia,facand norma la fond pui
ionut – discutam si despre columbofilie dar mie mi se pare ca mesajul 110 al tau are mai mult aspect comercial si la el m-am referit. fara suparare, degeaba faci plan de zbor daca ai cativa porumbei si chiar si pe aia vrei sa-i vinzi in mare graba. da, selectie in zborurile de fond cu 300 de porumbei adunati stii tu cum?
toader – lumea s-a desteptat si si-a dat seama ca din pacate orice rezultate ar avea un porumbel daca se vrea vandut trebuie sa-i incropeasca si un pedigree pe masura.asta ca sa para “loteria” mai tentanta. iti garantez eu ca de acum inainte toti porumbeii scosi la vanzare vor avea origini beton. apropo ai auzit de GIGOLO ? :))
sal ciprian ,din pacate nu dar am auzit de PAGU un porumbel de catrisse care daduse porumbei buni in toata moldova………oricum moldoveni sunt recunoscuti ca adevarati iubitori de fond si maraton,asa ca chiar daca pedigreele ar fi cum zici tu un pic inflorite sigur aceii porumbeii care au reusit aceste minunate rezultate au SIGUR SPATE[ZBURATORI]
ciprian,daca am fi zburat impreuna,si in mod special ultimele 2 etape de anul trecut ,2 x GDANSC ,cu siguranta ai fi auzit de GIGOLO…ESTE un f bun zburtor al crescatoriei mele,,,si un cunoscator poate observa imediat daca e frate de dupa zboruri sau intradevar este….nu e ceva normal sa scoatem pui din cei mai buni porumbei ai nostri?iar faptul ca cineva vrea sau nu sa vanda pui,e asa o mare problema???nu am vazut pe nimeni sa l intrebe pe heghedus berker dece vinde in fiecare an pui la expo nationale??ai nostri crescatori nu au voie?eu cred ac da>si mi se pare normal.si inca ceva de porumbeii nostri buni nu ai cum sa auzi,ca nui promoveaza nimeni,in reviste apar doar straini,si ferma natural….de asta am ajuns piata lor de desfacere,eu doar incerc sa promovez imaginea porumbelului din romania…
bravo ionut,felicitari.tineo tot asa in continoare
Bravo Ionu?, ai foarte mare dreptate ?i cred c? o s? ai ?i sus?in?tori. Sunt curios c?nd o s? apar? ?n “Columbofilia Rom?n?” ace?ti pui care au f?cut performan??. Succes pe mai departe!!!!!!!!!!!!!!
Felicitari inca odata pentru performanta reusita de moldoveni , sa o tina tot asa si sa nu se dea batuti niciodata pentru ca au cu ce concura la zboruri! vant in pene !!! cu stima Alin
BRAVO MARINICA CHIRIAC!!!!!!!!!!!MI-AU PLACUT CEL MAI MULT AI TAI.FELICITARI IONUT PT LOCUL 1.TINE-O TOT ASA!!!!!!!!!!!!!
Pentru TANASE IONUT;I-mi place pasarile tale .SALCEANU GHEORGHE am si eu dar as dori sa invat cit mai mult despre cum sa fac antramente la porumbei va Multumesc ;
va rog ajutati-ma sa imi fac si eu porumbei campioni ,imi doresc foarte mult sa merg si eu la concurs cu ei,dar nu am porumbei si vreau sa cumpar pui din mama tata campioni.cine ma poate ajuta in legatura cu asta va rog din suflet contactati-ma.pe adresa sotiei mele.ana_gurita@yahoo.com
fara cuvinte a-ti avut un curaj iesit din comun “felicitari” !!!!!!!!!!!!!!!!
Jooooooooooooos Palaria, felicitari crescatorilor, porumbeilor si asociatiei pentru tupeul de a propune un asemenea plan si de al realiza.
Mult succes in continuare.
ma cum dracu se face de numa noi moldovenii avem cei mai buni porumbei de fond si maraton. bafta baieti si an 2011
domnu selaru vad ca aveti porumbei buni dar dumneata nu iti poti da seama din ce cauza??noroc cu pasarile in acest caz.relieful si permite aceste rezultate.dar sunt rezultate de mare valoare .bravo celor care au reusit acest lucru chiar daca zboara numai pe campie si chiar daca era numai vreme frumoasa tot ramaneau ca rezultate f bune si demne de invidiat de toata lumea.bravo pentru munca acestor oameni si pentru faptul ca ei chiar stiu de ce au acesti porumbei.iar un pret dat de mine oricare pui ce a facut aceste zboruri nu merita sub 800-1000 euro.sa aveti sarbatori cat mai fericite!
FELICITARI DOMNU MARINICA SI AN CONTINUARE