Pui din 1 Barcelona 2013 + 1 Barcelona 2014 vine in Romania

Inainte de a pleca in China conform traditiei, castigatoarea de anul acesta a maratonului Barcelona (“Kleine Jade” a lui Jelle Jellema) a fost imperecheata cu castigatorul de anul trecut (“New Laureaat”) si unul dintre pui a fost licitat pe PIPA, fiind adjudecat de Gabi Catrinescu din Romania contra sumei de 16.300 EURO.

Categories Stiri

64 comentarii la “Pui din 1 Barcelona 2013 + 1 Barcelona 2014 vine in Romania”

  1. Desi am o repulsie fata de sumele si comercialul care sufoca hobbyul asta, achizitia merita amintita, fiind vorba de Romania. Alaturi de achizitiile facute de Sorin Florea si de altii, mai “spala” din “renumele” facut de unii dintre noi pe afara.

  2. Pentru fondul genetic columbofil din Romania este extraordinara aceasta achizitie.Asemenea produs in acest moment este unic in lume.Felicitari proprietarului,iar noi romanii ar trbuii sa fim mandrii ca asa ceva a ajuns la noi in tara.Pretul nu conteaza foarte mult la asemenea achizitii.
    Succes .

  3. Da,da porumbei.ro,ai dreptate! Stiu un caz de furt la noi in asociatie. I-au fost furati porumbeii cei mai buni cu tot cu pedigree. Omul de buna credinta tinea toate documentele in crescatorie, are o casa unde nu locuieste si tine porumbeii cu toate accesoriile. Baietii astia ai nostri au fost sa ia pui(cadou,adica pe degeaba) asta le-a aratat porumbeii, si dupa, baietii s-au dus ca la ei acasa… Au luat porumbeii si pedigree -ele …si gata! Mascul cu 75 de premii!!!…printre altii. Porumbei olimpici si multe altele. Nenea asta e imposibil de batut pe distante scurte, e un monstru. Ganditi-va cum ar fi sa aveti astfel de porumbei si sa dispara peste noapte… Cea mai maresciallo a fost deziluzia… omul te trateaza bine si tu il furi… Pui cu 16300 euro…probabil daca as avea un salariu de 15000 pe luna, i-as da si eu… A facut bine ca a cumparat porumbelul!

  4. “Barcelona 2020: SOC! dupa lansarea porumbeilor s-a intamplat un lucru inedit – stolul a efectuat cateva ture de orientare dupa care a plecat hotarat in directia buna. Spre China.”

  5. Nu ne ramane decat sa ii uram multa bafta d. Gabi Catrinescu.

    Sunt curios ce nume va primi ‘vedeta’?

  6. wow , o achizitie ce trebuie tinuta in seif atat din punct de vedere al valorii genetice cat si al sumei alocate pe el.

    sa-i efectuati tratamentele la zi ca-i focar de boli in Romania in aceasta perioada!

    m-as bucura sa-l vad imperecheat in Romania cu Campionul FCPR 2014 de la As Maraton, Maraton, Maraton Extrem, As Fond, Fond, Maraton 3 ani…etc.

  7. imi place sa cred ca in primul rand domnul in cauza a platit 14.300 de euro si pentru libertatea lui. asta doar in cazul in care acest pui a fost licitat inainte de primele lui zboruri. si eu daca as avea banii astia, as face achizitii de genul. altfel, valoarea unui porumbel care nu va cunoaste niciodata libertatea, este inestimabila.

  8. banii nu justifica succesul.ta ajuta dar daca dai atatia bani nu e sigur ca este si bun reproducator.ca origine este unic dar sa vedem mai departe. sincer ma asteptam ca nea ion mazare sa fie campion la investitiile care sau facut dar vad ca rezultatele nu sunt cele pe masura investitiilor.se gaseste cate unul cu porumbei facuti de el in cativa ani cu selectii foarte dure pt ca nu are bani sa tina multi porumbei si strica treburile la cei cu investitii mari si pedigrii frumoase.
    daca ai bani drumul spre succes e mai scurt dar nu neaaparat si sigur.la fel de bine poti da kix.

  9. mult succes cu noua achizitie … personal cred ca ar fi fost mult mai castigat/ar fi avut mai multe sanse sa gaseasca un bun reproducator daca megea la Jelema acasa si cumpara 10 pui decat sa dea 16000 pe unul …cat despre pipa.be- este campioana la a vinde porumbei la pret inzecit … spre comparatie Herbots vinde pui din loc 1Barcelona cu loc 1Barcelona la 2000Euro/buc.; sau si mai bine uitati-va la licitatia lui van Houten(castigator de Barcelona ) care s-a incheiat sapt. aceasta pe toppigeons.nl:
    ‘Super Barcelona’- vandut cu 1600Euro!!!
    26 nat. Barcelona ‘14
    33 int. Barcelona ‘14
    498 nat. Barcelona ‘13
    445 nat. St. Vincent ‘13
    ‘Fennie’ – vandut cu 2100euro!!!
    loc 4 Nat.St.Vincent vandut cu 2100euro!!!
    22 int. St. Vincent ‘13

    din pctul meu de vedere nu exista comparatie!!!!

    … si exemplele pot continua!!!

  10. Decat sa dau atiti bani pe o pasare..mai bine as da la saraci banii…

  11. Wow…sunt curios cand va ajunge in volierele dlui.Catrinescu porumbelul…mai ales daca il aduce dr.Dinu Mihai acasa

  12. Inca o momeala aruncata de baieti destepti de la Pipa celor care nu au ce face cu banii.Dupa mine parintii puiului nu au nimic in comun decat ca au obtinut un rezultat de top la Barcelona,asa ca in mare parte va reproduce multe nulitati cu un pedigriu fabulos.

  13. Multi bani, putina minte si chiar si mai putina pricepere la porumbei. Dar multi bani.

  14. Sigur a transpirat mult acest domn ptr banii aia…..

  15. cu siguranta dupa ce va scoate un rand de oua sau va fi imperecheat cu o femela, conform protocolului de ”carantina” …. ;)

    deci nu mai devreme de 2 – 3 luni .

    sunt patit :)

  16. sincer nu face nimic cu puil ala :)) parerea mea este k nu face mare branza cu pui lui, omul la luat doar sa vanda puii din el dar la vanzare scote inzecit de la fraieri care doresc sa cumpere bv lui. eu sunt amator abia am 7 porumbei vant in pene

  17. Eu cand eram amator si aveam 7 porumbei imi tineam parerile pentru mine.

  18. Andrei pe langa cei 7 voiajori am 2 zburatori de altitudine si vreo 37 gutani ,deci pot sa-mi spun parerea :) doar nu sunt nebun sa cumpar pui din cel de 16.300 Euro,ma repet din nou bravo lui k a luat acel porumbel :)

  19. @18 o fi el amator, dar nu e prost. Cu siguranta o sa fie doritori care sa cumpere pui din acest porumbel. Pe aici prin hackerville sunt destui baieti care sunt pasionati de porumbei, si cum muncesc ei saracii pe branci pt a face bani nu cred ca o sa fie pt ei o problema pretul puilor. Cine credeti ca ofera asemnea sume pe un porumbel, unu care e angajat si munceste de-l ia dracu pt bani sau unu care ii castiga cu mai putina munca.

  20. pt a face columbofilie adevarata nu iti trb atatia bani..uitati va la Preda Gheorghe ce face la maratoane si omu nu are chiar asa multi bani…din 12 porumbei as maraton pal 3 ani el are 5…in toata tara…pai despre ce vorbim…totul e sa ii iubesti tu prea mult sa t ocupi d ei…nu cum au altii ingrijitori

  21. La comentarii suntem cei mai priceputi, nu vreau sa jignesc dar in spatele multor nickname-uri sunt niste pustii care nu stiu ce vor de la viata. Pretul mi se pare exorbitant ptr un pui, dar cine isi permite isi permite… fieare are strategia lui in columbofilie dar si in viata(mai rau este cand esti condus de altcineva), eu am un principiu, daca castig nu vreau sa multumesc nimanui, daca pierd sa pierd pe mana mea. Eu va spun cum vad eu lucrurile, puiul va reproduce multi porumbei, si cum spunea cineva mai sus foarte multe nulitati ptr ca 99% din cazuri un super zburator nu este neaparat si un super reproducator. Dar nu trebuie plans domnul care a dat caruta de bani pe pui, ptr ca nu le simte lipsa, si oricand il poate pune la licitatie pe pipa si va lua macar 75% din banii care i-a dat pe el(asa s-a intamplat cu multi por adusi de pe pipa).
    Adevarata problema este valoarea porumbelului romanesc, care nu valoreaza nici 25 % din valoarea puilor de afara. Oricine ca sa fie campion national in Romania la fond sau maraton are de tras la greu si daca ii scoate la licitatie nu ii cumpara mai nimeni. In schimb ptr porumbeii de afara, coafati si cu teste adn facute… se bate lumea. In ziua de azi este mai important ca esti fiul vedetei XYZ decat ca esti un om copil normal cu rezultate exceptionale la invatatura. Asta este societatea in care traim si din pacate si in columbofilie este la fel.

  22. deja domnul catrinescu are rezultate bune la columbodroame alaturi de alti valcenii si cu asa achizitii valcea o sa aiba multi campionii

  23. cind nu ai ce face cu banii arunci cu ei pe fereastra, sunt sigur ca din odrasla aia nu va iesi nimic concret . sa dea domnu sa ma insel , prefer zborul cu ce am eu scot la mine din ce am , dau in ei isi cistiga locu , si dreptu de a reproduce si cu asta basta. Ce sai faci are omu bani , sunt ai lui , cistigati probabuil cu sudoare , ii investete sau ii cheltuie pe ce, crede . MULTA BAFTA

  24. Daca nici asta nu are valoare atunci cine?porumbelul e super.
    Preda un mare campion,alt stil.
    De ce vb despre un om pe care nu-l cuoasteti iar cand se mai induce si idea ca pasarea va reproduce nulitati sunt doar vorbe goale.
    Intreb si eu…din ce sa reproducem atunci?
    “Cocosatule” poate inveti si tu ce e Barcelona si ce inseamna cu adevarat concurenta la un concurs.

  25. @ com 14, 15, 20, 21 !
    Bravoooo, Bravoooo, Bravooo !
    V-as da ”Bis!” ca la Tudor Gheorghe cand e sala plina si lumea inlacrimata……as da cu basca de pamant dar in directia in care vreau eu! (asta am luat-o de la un baiat de pe por.ro de acum cateva topic-uri, mi-a placut maxim, imi pare rau ca nu mai stiu de la cine…)
    Astia sunt bani care se cheltuie pe sistemul ”pe PULPA au venit pe PULPA se duc! ”
    Bafta!

  26. din fericire sau din pacate stiu ce inseamna Barcelona, in locul lui ash lua parintii la puiul ala poate ma insel si va scoate pui de valoare din fericire am 40 ani daca aveam bani aia imi luam de la Freialdenhofen & Söhne foarte multi porumbei si facem treaba buna, am avut porumbei din 90-99 acum ma reapuc de porumbei poate intro zi o sa-mi iau 2 pui de la Freialdenhofen & Söhne .vant in pene

  27. FELICITARI ! Ma bucur sa citesc ca cineva din Romania a investit o suma asa mare intr-un pui care se trage din ,,spuma spumelor,,. Fratilor nu vorbiti omul de rau de unde are banii si kum ia facut, specific romanesc, bravo lui ca si-a permis acest lucru. Iar de reprodus o sa vedem ce va reproduce insa un lucru este cert din 2 porumbei prosti nu va iesii un campion sigur insa din 2 parinti f buni sigur va iesii macar un urmas bun. Omul isi va scoate banii din aceasta investitie sigur mai tarziu sau mai devreme.

  28. Felicitari pentru noua achizitie!
    Puiul valoreaza mai mult decat 16.000,aleas pentru unii romani, care vor super porumbei MOKA S.R.L

    Acum la noi in Romania sunt porumbei de Barcelona la o licitatie, linia Martha van Geel, si nu da nimeni aproape nici in euro, de ce? pentru ca multi nu ca nu au bani, ci vor moka, sau de 10 LEI KILOGRAMUL

  29. Dacă aș avea aceași sumă disponibilă pentru investiție în columbofilie, nu aș alege să o “arunc” pe un “pumn de pene”. Mai degrabă, aș achiziționa o mașină de transport porumbei și aș dona-o clubului meu. Sau aș plăti toate cheltuielile unui sezon, pentru ca toți membri să poată concura gratuit.

    Niciodată nu va putea o pasăre să tragă mai mult în balanță decât respectul și recunoștința unui om pe care l-ai ajutat!

    Dar noi nu trăim într-o lume ideală, deci nu i se poate imputa nimănui, nimic, indiferent din ce perspectivă, fie ea chiar morală.

  30. @Corneliu Vesa
    Aveti perfecta dreptate, doar ca noi romanii au o vorba : ”facerea de bine e …..incest!” asa ca asta cu ”Niciodată nu va putea o pasăre să tragă mai mult în balanță decât respectul și recunoștința unui om pe care l-ai ajutat!” nu prea e valabil la romani. In rest, intr-un univers paralel, intr-o lume ideala, aveti dreptate cu ”recunostinta”!
    Mai bine ajuta un copil bolnav de leucemie, CONDAMNAT LA MOARTE !

  31. Felicitari pentru achizitie. Poate maine poimaine reusim sa luam un pui din el un nepot un stranepot la un pret rezonabil. Ar trebui sa ne bucure ca astfel de achizitii ne mai fac si noua reclama. In felul acesta in timp poate vindem si noi campionii nationali pe un pret mai bun, vazand chinezii ca in tara noastra in ultimii ani au fost introdusi porumbei cu adevarat valorosi sau daca nu cu niste hartii bine puse la punct cum le place lor sa cumpere. Despre domnul Florea nu am vazut atata dezbatere cum ca mai bine ar ajuta pe altii cu acele sute de mii de euro bagate in niste fulgi.. sau de unde are bani sa “arunce pe geam” .. Fiecare sa descurcat cum a putut si mai devreme sau mai tarziu” karma il va f..te” daca a furat. Pana atunci felicitari lor ca au investit si au adus sportul columbofil romanesc sa fie cunoscut in toata lumea.

    PS. Asta nu inseamna ca o sa aibe si rezultate pe masura investitie. Tocmai asta e frumusetea acestui sport, poate sa ajunga campion oricine pune pasiune si munca

  32. Mai oameni buni … pe 80% dintre voi nu va inteleg,ce tot o dati ca de unde are bani, de unde nu are,ca voi i-ati dona sau ati face pe bunul samaritean,despre ce dracu vorbim aici…tu care ai un logan, te uiti cu jint la vecinu cu audi,il vrei si tu nu…….asa si cu omul asta ,bravo lui ,(nu uitati ca are test ADN nu povesti)…UN MARE PLUS PENTRU COLUMBOFILIA ROMANA cu achizitiile facute de el de Florea si de multi altii, ce-i drept la o scara mai mica.Stati linistiti ca aproape sigur nu o sa fie toti investitori campioni,dar un lucru este clar, ca prin investitiile facute de ei ne ajuta indirect in timp si pe noi,sa fiti siguri de asta.Felicitari cumparatorului si bafta tuturor.

  33. pentru Gabriel Catrinescu daca doreste sa ia in cotinuare prorumbei de valoare cu bani putini sunt la vanzare le PIPA de la Freialdenhofen & Söhne eu nu am 600 euro sa iau 2 pui

    @porumbei.ro poate iei legatura cu Gabriel Catrinescu sa citeasca in acest articol
    off topic
    vant in pene tuturor

  34. Oameni buni lasati invidile si frustrarile de-o parte si incercati sa vedeti adevaratul beneficiu adus columbofiliei romanesti:imbogatirea materialului genetic porumbar din Romania.
    Pentru unii dintre dumneavoastra ar trebui sa cumparam numai Dacii tunate sau pentru cei mai indulgenti dintre voi cateva Renault-uri/Ford-uri in nici un caz un Mercedes si mai ales daca e momentan editie limitata….ca sigur nu e potrivit pentru drumurile noastre si la vederea lui nu va vine in gand decat o singura idee:ca nu sunt bani munciti…
    Sunt convins ca nu ganditi asa cand vedeti aceleasi Mercedes-uri in tarile vest europene…
    Comparatile pot continua si pe un domeniu sportiv la care din fericire iar va pricepeti absolut TOTI si anume FOTBALUL….
    Dar va las pe voi sa va alcatuiti echipa…si apoi sa jucati impotriva BARCELONEI

  35. Aici pe site ori sunt multi copii ori lumea prea invidioasa ori prea multa prostie !!! Un astfel de exemplar sa vina in Romania ne face cinste la toti romanii.
    Aici sunt situ-ri de porumbei nu de donatii caritabile , deasta scrie de porumbei , cele caritabile sunt altundeva , poate a si donat acest om ceva , nu e treaba noastra.
    Toti ne dorim astfel de porumbei , dar fiecare cumpara dupa buget !!!
    Ca de obicei ne dam in petec , o natie de oameni………
    Ne uitam mereu in curte la vecinu , daca nu am eu sa nu aiba nici el , de unde are el bani , cu ce se ocupa .
    Stergeti-va la nas si lasati rautatile , nu mai fi-ti napaditi de ura pe cei ce incearca sa faca ceva bun !!!
    Felicitari Domnului Catrinescu ! Super achizitie !
    Rusine barfitorilor !!!

  36. sunt coleg de club cu crescatorul care are locul 1 donets’k pe zona in care a fost si argesul si vinde puiul cu 200 ron- asta ce inseamna ca porumbei nostri nu au valoare?

  37. @marius,

    Intr-un sens au valoare porumbeii din Romania, dar nu putem face comparatia cu locul 1 Barcelona, fiindca ar insemna sa ne imbatam cu apa rece!!!

    Una este sa concurezi impotriva greilor cum ar fi, Van der Wegen, Batenburg. etc si alta este sa concurezi cu nea Ionica Geamantan, sau cu diferiti copii care aduc porumbeii infestati la etape

  38. Nu cred ca este treaba nimanui de unde are bani si ce face Gabi. Numele va fi ” Barca ” si cand va ajunge acas porumbelu o sa va anunt. Gabi e patron la Multibet pe toata tara. Cum a spus cineva mai sus aici se vorbeste de porumbei nu de acte caritabile, probabil a facut si donatii caritabile dar nu trebuie scrise undeva , trebuie decat ca acei oameni care au avut nevoie sa se bucure de acel ajutor.
    In ce priveste cat de bun reproducator va fi … ramane de vazut.
    In ce priveste rezultatele obtinute de noi anu acesta suntem multumiti deoarece am zburat cu niste tarduvi , si in primu an de cand zboara locul 4 , 6 , 8 , 23 si 30 national zic eu ca este bine.
    La Domnu Corneliu Vesa aveam pretentii mai ales ca este ziarist de specialitate, sper ca vad cat de curand ca investeste intr-o masina de trasport sau sa aud ca le-ai platit la toti zborurile.
    Domnul Gabriel Oprea intelege cel mai bine situatia deoarece a investit si investeste incontinuare si rezultatele sunt pe masura.Tot respectul si felicitari !!!

  39. Oare de fiecare dată când încerc să-mi exprim părerea pe acest site trebuie să-ncerce careva să-mi sfârtece nădragii din postura de neidentificat? Parc-ar fi mai neaoș, de s-ar “arăta la față”, cel (cei) în cauză…

    Eu sunt, simplu, mult mai sărac din cauza columbofiliei! Dacă prin voia Bunului Dumnezeu voi prospera curând, colegii mei de la clubul columbofil vor simți și ei asta! Cine mă cunoaște, știe că nu-mi permit să glumesc pe această temă.

    Cât despre achiziția prezentată la topicul de față, țin să fac o paralelă, cu sarcasm. Un văr primar de-al meu și-a mai luat un X6 pe lângă Q7-le pe care-l deține, și-a tras o casă de 200 miare euroi în micuțul nostru orășel, și se spune că încă mai “învârte” vreun milion de lire (englezești)… Sunt la fel de mândru de îmbogățirea fondului genetic columbofil din România prin noua achiziție a dlui. din Vâlcea, pe cât de fălos scriu aici datorită belșugului verișorului meu… doar e din familia noastră lărgită…

    Iar pe cei care suspectează invidie, îi invit să privească înlăuntrul lor. Adică sunteți dintre aceia care se bucură că cineva cumpără păsări cu nume sperând să le pice și lor vreo spiță de neam de porumbel și să poată vinde pe bani mai mulți? Să fie acesta un egoism feroce completat cu un anume gen de speculă, ardoare de parvenitism?

    Să fim înțeleși, dacă dl. în cauză, cel care a cumpărat puiul de renume, a achiziționat în prealabil și o mașină pentru clubul dumnealui sau a investit serios în clubul de care aparține, îmi ridic cu deosebită stimă pălăria în fața dumnealui! Altfel, deși nu-l cunosc, îi urez foarte sincer mult succes! Dar oricum, nu mai mult succes decât lui alde Preda, de care pomenea cineva mai sus, sau lui Buțucanu, Peto, ori Szabo. Parcă mai frumoase sunt perfomanțele de excepție obținute de maesțrii autohtoni, fără investiții în păsări de renume. De-ar fi putut, oare ar fi cumpărat aceștia pasărea în cauză? Ei, cineva? Afirmativ? Da’ în ce scop?

  40. Daca sunteti dintre dumneavoastra care credeti ca MATERIALUL GENETIC AL ROMANIEI SE VA IMBUNATATI CU UN SINGUR PORUMBEL este GRAV !
    Nu stiu pe cine sa compatimesc, pe CEI CE AU SCRIS SAU COLUMBOFILIA ROMANA !?
    Parerea me e simpla !
    Inafara de PEDIGREE IMPRESIONANTE acest porumbel NU VA PRODUCE NIMIC !
    Scriu din invidie ? Se prea poate ! Nu am NERVII necesari sa imi fac AUTOPSIHOANALIZA !
    Dar un calcul simplu spune CLAR: 1% sau NIMIC ! Acesta este ritmul in care producem noi, columbofilii, SUPER PORUMBEI !
    Restul : HARTII, POVESTI SI KKT !

  41. @Corneliu Vesa
    Cu tot respectul pentru efortul pe care il depuneti pentru columbofilie si pentru columbofili, din dragoste pentru porumbei, sa stiti ca nu prea stiu cum sa va clasific comentariul 41.
    Asta cu ”mandru de varul primar, milionar in lire, si de colegul Gabi Catrinescu” e cam FORTATA !
    Si ca sa fac putin misto caracteristic, asta e ca si cum EU as umbla noaptea la ora 2 prin FERENTARI, printre ”pesti’, drogati, Fane, Nutu si alti ”Spoitori” cu o pancarda atarnata de gat pe care scrie ” NU VA PUNETI CU MINE ! FRATEMIU STIE KARATE ! ” . La ”ce” M-AR AJUTA ?
    Mandru de Gabi Catrinescu nu am de ce sa fiu nu il cunosc personal iar prin prisma faptului ca este patron la o agentie de ”pacanele”, cu atat mai putin. Oare cate famili s-au destramat ? Oare cati copii au ramas fara rechizite si incaltari ? Oare cate salarii s-au ”tocat” la ”pacanele” ? Toate pentru a ”IMBUNATATI FONDUL GENETIC AL ROMANIEI” , prin domnii Gabi Catrinescu si Sorin Florea ”patronii pianelor cu jackpot” !
    Daca as fi fost in locul lor as fi facut la fel ! De ce nu iei banii fraierilor ? De ce sa nu iti faci viata mai buna ?
    Nu am zis niciodata ca as fi vre-un sfant !
    Tin minte mai multe ”intrari in forta” in columbofilie care , inafara unor reportaje nu au realizat nimic.
    Un caz celeru este al domnului Roman Claudiu din Sibiu !
    Acum cativa ani dinsul incepe columbofilia cu o suma fabuloasa, peste 50.000 euro ”pt inceput”. Achizitioneaza din tara si strainatate numai ”bijuteri” ! La primele zboruri de antrenament cu puii ”reuseste” sa umple cotetele columbofililor din zona cu ”perlele” sale, umbland zile bune prin judet si prin judetele vecine sa-si recupereze puii.
    Unii nu au mai inapoiat aceste ”comori”, in speranta ca vor ajunge campioni cu puii lor, lucru care nu s-a intamplat.
    Nici tandemul Nicolaescu + ADI nu a rupt gura targului cu rezultatele pedigreelor sale ! Etc., etc….
    Sincer, de fiecare data cand voi fi intrebat in OCCIDENT din ce tara sunt voi raspunde : ”in niciuncaz din tara CIORILOR CARE VA FURA DI CASE din contra, SUNT DIN TARA LOCULUI 1 CU LOCUL 1 BARCELONA INTERNATIONAL ” ! :-)) Cred ca altfel va sta treaba si strainii ma vor imbratisa ca pe fiul ratacitor, uitand de toti tziganocii romani, zicandu-mi: ”Esti din tara lu’ Gabi si a lu’ Sorin? Fratele nostru, cineza cu noi! ” :-))
    bai ma lesi…..

  42. Nu am mai intrat de mult pe site. Nici nu stiam ce pierd.

    Lord Schulah, Corneliu Vesa, porumbei.ro vedeti sa nu va calce vreo masina neagra pe trecerea de pietoni.

    Achizitii de mii de euro pe porumbei nu denota decat vanitate.Oamenii cumpara(arunca banii) pentru ca dispun de ei si clar nu i-au muncit.

    Miile de euro nu au nici o legatura cu columbofilia.

    Sunt 2 exemple. Priceperea, flerul si hazardul NU se cumpara.

  43. Bai Lordule, uitasem de tristu care ne aduce mereu aminte de fratii nostri din occident.

  44. @Jerry
    Bai, ”cinatzi-as” nu trist, ”frumos si trist…..ca Eminecu !”
    :-))
    https://m.youtube.com/watch?v=181LVbXaPII
    Asa le-as da si eu cu ”tzintele mexicane” la unii, …numai peste ochi……sa-si revina odata!
    Mai nou am vazut ca e o moda sa fi sau sa te dai tigan. Pensati si epilati pe piept, cu unghiile facute cu gel, apar unii gen Conect-R tot o veselie la tv. , vezi Doamne ce mandrii sunt ei ca sunt tzigoinen.
    As vrea sa ii vad ce mai zic cand li se fura in repetate randuri din casa, iar cand sunt pusi fata in fata cu confratii lor politia le spune ca ”ar fi mai bine sa uitam totul sa o dea la pace, ca oricum nu are ce sa le faca si ca mai mult rau isi fac…..tot LOR.”. Bunurile fiind doar partial sau in proportie mica recuperate.
    Am si eu prieteni mai ”colorati” care sunt baieti de nota 100, dar realitatea ramane una crunta, procentul celor needucati si fara pofta de munca fiind coplesitor.
    Pe langa tzigani exista si nenumarati ”romani” sau ”rumani” (cum ne zic tiganii noua) care sunt EXACT in aceeasi situatie. Vezi cazul lui Ion Clamparu zis ”cap de porc”.
    Din cauza a astfel de exemple vom fi intotdeauna priviti ca niste paria ai societatii Europene……
    Eu nu am nimic cu nimeni dar….
    http://m.youtube.com/results?q=asfalt%20tango&sm=3
    …..chestiune de organizare! :-))
    Bafta !

  45. incredibil cata invidie ,omul face ce vrea cu banii lui ,nu il cunosc pe domnul acesta si doar acum am auzit de el ,dar mi-as dorii sa castige doar locul 1 pe tara cu pui din porumbelul acela si as vrea sa va aud atunci(o sa ziceti ca a furat) si pe langa asta cand vad ca oameni de de 40 ani scriu pe un site doar cu nick name inseamna ca nu ai coloana vertebrala.asta e romania frate ,ne mancam intre noi ….

  46. Bai Lordule, cred ca esti invidios. Cred ca ai fi vrut si tu sa licitezi la puiul vedeta dar intre timp ai pierdut banii la pacanele la Multibet.

    Stateam de vorba cu un olandez(de vreun an). Ma pune dracu sa ii zic ca am porumbei. Si eu prost ca noaptea. Omu face afaceri nu are porumbei. Are un vecin columbofil care si-a vandut super campionu cu cateva mii de euro pe PIPA(in jur de 15.000).

    Imi povestea ca atat el cat si vecinu care a vandut priveste cu sictir si lehamite pe cei care arunca cu banii pe porumbei. Imi povestea ca el munceste din greu pentru cateva mii de euro si nu isi poate concepe risipa unora.

    Oricum, imi tot reprosa ca in general suntem de mana a doua ca Europa e plina de tigani, povesti cu tigani, curve, opulenta bogatilor nostri si sursa dubioasa a banilor.

    Si ganditi-va ca el era la masa cu noi in calitate de partener de afaceri.

  47. Imi pare rau pt limbajul folosit, dar nu ma pot abtine…

    Toti cei care se ascund sub umbra anonimatului sunt niste piz_e fara c.o.a.i.e. si crapa de invidie. Cei care si-au spus parerea cu numele lor real, jos palaria. Este o tara libera si avem dreptul la opinie.

    Cinste celui care a fost dispus sa investeasca atat intr-un porumbel. Cum altfel vreti sa crestem valoarea sportului columbofil, daca nu prin achizitii de genul? Este adevarat ca sunt porumbei foarte buni in romania si carora le este subapreciata valoarea, dar asta nu inseamna ca acest porumbel este vreun handicapat asa cum insinuiaza marea majoritate.
    Eu personal sunt invidios ca aceasta pasare nu este la mine in crescatorie.
    Vulpea cand nu ajunge la struguri spune ca sunt acri.

    Porumbeii sunt ca jucatorii de fotbal. De ce credeti ca a dat Real Madrid 70 de mil de euro pe James Rodrigues dupa Campionatul Mondial? Pt ca este un jucator pe val si pt ca ar putea ajuta echipa madrilena pt urmatorii 10 ani sau sar putea sa fie un mare rateu cum a fost Ricardo Kaka transferat in 2009 de la Ac Milan pt 65 de mil de euro parca.

    Asta este toata viata nostra, o loterie. Datorita celor de la Real si Barcelona, campionatul spaniol este cel mai bun la ora actuala. Ce a facut de exemplu Getafa ca sa ajute LaLiga? Nimic, dar totusi se bucura si ea de notorietatea fotbalului spaniol.
    Nu vreau sa va plictisesc cu diverse explicatii. Un lucru este cert. Aceasta pasare de o calitate exceptionala a dus columbofilia romana inca odata pe un trend ascendent. Sa nu uitam asta.

    In rest? Numai bine si mult noroc cu Barca :)

  48. Nu stiu cati cunoscatori sunt pe acest site, dar personal consider ca aceasta este cea mai valoroasa achizite dupa cea facuta de Traian Nitescu cu porumbeii Bricoux.

  49. @SebiAndron
    Esti cel mai tare! Bine ai venit printre noi “pi_da fara c.o.a.i.e.”, ce esti! Avand in vedere spusele tale si datorita faptului ca si tu tastezi sub anonimatul unui nick!
    Fiecare e liber sa creada ce vrea! Eu cred ca omul s-a tzepuit si va tzepui la randul lui pe altii cu produsii acestei pasari!
    @Jerry
    Eu nu bag la pacanele, sau NU MAI BAG, de prin ’95 :-) .

    Strugurii sunt intradevar acri de aceea m-am decis sa ii consum LICHIZI! BAFTA!

  50. @LordSculah
    Din cate vad, deasupra comentariilor mele apare un nume real si autentic. Este clar ca in domeniul columbofiliei esti 0. Si mai esti si un pic frustrat din lipsa de rezultate, cred ;)

  51. Dupa ce am citit comentariile imi pastrez opiniile pt mine dar totusi va intreb de BOLT (1,3 mil euro cred) nu am auzit nici un descendent nr 1 acolo unde concureaza produsii lui sau nu m-am documentat eu unde trebuia cu stima

  52. Lordule toata consideratia mea.

    Pai cred ca prin 95 au aparut si pi_dele fara c.o.a.i.e, care tot ridica psalmii achizitiilor de mii de euro.

    Noi aici comentam o ,,ideologie”, dracu stie daca Barca o sa reproduca ceva. De fapt probabilistic sunt sanse infime sa scoata ceva macar rezonabil (de top 50 national).

    Personal, de mult nu mai ma deranjeaza nimic in sportul asta, constat insa lipsa de experienta a incepatorilor.

    In fiecare an parca e un nou inceput.

    Succesuri eterne si fascinante ca Romania !

  53. sunt tare tare taaarreeee curios: un campion spunea asa(nu numai unul, de altfel): daca o pereche nu-ti scoate un pui din 4 care sa fie cel putin bun, atunci scapa de perechea respectiva(cred eu ca se poate si schimba perechea..eu spun ca se referea sa desparti porumbeii..dar se poate ca voia sa spuna si sa-i dai, sa le faci “vant”).. si mai spunea undeva, intr-un documentar columbofil ca : din 100 de porumbei, 5 sunt excelenti, 10 sunt foarte buni, 20 sunt buni si restul sunt rebuturi, cum s-ar spune(numerele nu garantez ca sunt exacte, spun ca idee//sunt, in cel mai rau caz, apropiate de cele din topic).. atunci.. intrebarea inrevitabila este: cine garanteaza ca acel pui este in cei 5/100? cine garaneaza ca este un pui excelent? nu prea am auzit cazuri in care un cuplu sa dea 100% numai pui excelenti… eu unul nu m-as risca, asta in cazul in care as avea atatia bani incat sa-mi permit achizitionarea unui astefel de exemplar… eu ma gandesc ca , daca cineva achizitioneaza un astfel de pui cu o astfel de suma, atunci este foaaaarte sigur ca este un exemplar superb… totusi.. NIMENI nu poate garanta ca isi face toti banii..
    nu spun ca nu se poate sa fie, din moment ce este scos din asemenea parinti, insa , repet, nimeni nu poate garanta, din moment ce acel porumbel nu si-a demonstrat adevarata valoare..
    tot ce doresc proprietarului este sa aiba mult succes cu pasarea respectiva…chiar as fi curios sa aflu si eu niste rezultate din puii porumbelului…normal, cand va fi timpul..
    daca as primi un raspuns(adica o dovada ca porumbelul isi face banii) care sa ma multumeasca(raspunsul sa fie credibil, sustinut, clar si la obiect)as ramanea multumit..
    sa auzim de bine

  54. Felicitari ! O achizitie bine gandita pentru cei care stiu ce vor din sportul columbodil de viitor . Suma platita pentru acest minunat pui este foarte usor de recuperat in cel mai scurt timp doar daca domnul Gabriel scoate anual 4 pui la vanzare din acest porumbel pe PIPA. Nu ar trebui sa ne mai gandim daca isi va recupera suma investita deoarece sunt foarte multi ca dansul cu bani . Acestia isi permit sa dea 3, 4 ,5 mii de euro pe un pui . Dumnealui a gandit bine pentru ca numai din astfel de poru,bei iti poti recupera sumele invetite si iti poti face numele cunoscut .

  55. @SebiAndron
    Baiete, tu ori esti, ori te faci! Nu spun ”ce” ca iar imi creste tensiunea, ma pun pe injurat si pe badjocura si ne blocheaza por.ro topic-ul!
    Cine esti tinere?
    Esti un nick si ATAT !
    Nu tu link spre vre-un site, nu nimik!
    Si eu pot sa scriu orice nume ca nu are importanta!
    Sunt persoane aici care sunt mai credibile pt. ca au link spre propriul site dar nici aia nu e o siguranta !
    Da un click pe numele meu, am un link spre un site, nici macar nu e site-ul meu, dar am…….sunt George Bobarca si am tractor de vanzare…..plm. poate ma crede cineva. Tu inc-o data cine esti?
    Deocamdata o pisicuta castrata!
    Fi sanatos……psihic!

    ps: sper ca nu te-am bagat in ceata cu atatea, link, nick, click……website.
    In ceea ce priveste ”0 in materie de columbofilie”…….te las sa te simti bine……gandeste-te care a fost ultima carte sau dvd despre porumbei pe care ai citit-o sau l-ai vazut si ai raspunsul la ”ce cifra esti tu in columbofilie”……..rezultate?…….n-are rost!

  56. @ George Bobarca
    Vrei sa vezi rezultatele mele?
    Uita-te pe centralizarile fcpr. Pana in 2014 am zburat singur sub numele de Andron Mihail
    – 2010 loc 20 nat As fond tineret
    – 2011 loc 5 nat Fond palmares maturi
    – 2012 loc 1 nat Fond palmares 3 ani

    -2014 loc 2 nat Fond tineret sub numele de Spuma+Andron

    Pana acum am reusit sa iau 59 de cupe la nivel de jud Neamt.

    Site nu am pt ca nu ma intereseaza publicitatea. Sunt student in anul 2 la Medicina Veterinara in Iasi si visul meu este sa scriu o carte despre porumbei.
    Ultima carte citita? 365 de zile de columbofilie.

    Atat timp cat incerci sa minimalizezi meritele domnului Gabi Catrinescu care a reusit o asemenea achizitie de top mondial, inseamna ca esti 0 in columbofilie.
    P.s. pisicile se sterilizeaza si motanii se castreaza. Asta in caz ca nu ai stiut.

  57. Majoritatea vechilor giganți ai columbofiliei internaționale nu și-au făcut un renume din investiții ale unor sume imense în porumbei celebri. Dimpotrivă, în trecut, valoarea unor porumbei era măsurată exclusiv prin perspectiva performanțelor descendenților.

    Asistăm la o răsturnare a sistemului tradițional de valori columbofile. Dacă investești în păsări cu nume, ți se face automat statuie. Totuși, despre produșii acestor porumbei foarte scumpi aduși și la noi în țară aflăm des că se vând, la rândul lor, pe sume mari, dar foarte rar sau deloc că au obținut vreun loc de top la un concurs românesc.

    Personal, prefer o abordare mai umanitară și oarecum idealistă a acestui hobby, în detrimentul uneia materialiste. După teoriile unui comentator de mai sus, datorită convingerilor mele, m-aș încadra și eu în categoria acelor “zero-uri” ale columbofiliei. Dar asta nu conteză, pentru că eu nu urmăresc nicidecum să obțin un anume statut în această lume pestriță și neînchegată a iubitorilor de concursuri columbofile.

    În altă ordine de idei, am în crescătoria de reproducție un “amărât” fiu de olimpic, dar și un atractiv puișor din doi maratoniști autohtoni fără vreun nume mare în spate. Șansele celor doi de a reproduce un zburător special nu pot fi apreciate ca mai scăzute decât cele ale super-puiului cumpărat de dl. Catrinescu. Cine a studiat genetică și teoriile hazardului, nu mă va contrazice.

    E dreptul fiecăruia să își exprime opiniile, dar, vizavi de unele subiecte columbofile, cum ar fi genetică, metode și achiziții, e mai sigur să fim mai rezervați în a condamna categoric ceea ce nu prea convine sau nu ni se potrivește.

  58. @SebiAndron
    Bravo esti un ”jmecher”…….si eu sunt Jos Thone, vezi rezultatele mele!
    Achizitia e fix p…a asta e ! Si nu o minimalizez eu se va minimaliza singura in timp!
    Repet, dar vad ca esti cam “slow mo” , PAREREA MEA! Ce e asa greu de acceptat o parere?
    Succes la invatatura! Si bravo pt. rezultate!
    Te-as fi trimis subit inspre PARTILE FATATOARE CARE TI-AU DAT VIATA, dar mi-ai devenit simpatic….cu toate ca urasc doctorii, cel putin din ROMANIA!







Comenteaza

Emailul tau nu va fi public. Campuri obligatorii: nume, email, comentariu. *