Spot (07-M) – 10.564 Km clasati, Loc 1 National Maraton Tineret 2008 FCPR

Crescatori: Stan Mircea + Ilie Marian (TM)
10000-spot
Data eclozarii
6 aprilie 2007

Origine
Tata> Stichelbout + Janssen (import Germania).
Mama> Desmet Matthyjs + Van Bruaene + Magestic (fiica a lui Dracula 068682-93 M Matei Romulus / Cluj-Napoca).
spot1
Sitem de joc
In fiecare an Spot a fost jucat in prima parte a sezonului la semivaduvie, apoi trecut pe vaduvie, iar in ultima parte la natural.
spot2
Anul 2007
A fost angajat la 5 etape si a clasat 4 etape, fiind la finalul campionatului al doilea pui din lotul de 2007. Cel mai bun pui al tandemului a fost sora sa de cuib, singurul pui cu 5 clasari din 5 angajari si singurul care a reusit sa-l bata pe Spot in toate cele cinci etape.

Anul 2008
Este angajat la 10 etape de concrus, din care 6 fonduri, claseaze 8, remarcabil fiind faptul ca reuseste sa claseze 6 din 6 fonduri. Campionatul prezinta si trei situatii demne de mentionat ca element de curiozitate:
– in prima parte a campionatului, pana la primul fond inclusiv, Spot are o prestatie mediocra, sosind totdeauna la jumatatea lotului nostru de concurs si fiind etapa de etapa depasit de sora sa. Soarta face ca dupa prima etapa de fond, a doua zi, sora sa sa-si rupa aripa si sa fie oprita de la concurs.
– cea de a doua etapa de fond este si prima in care sora lui Spot nu mai concureaza, coincide cu ziua in care tatal meu, Ilie Dumitru, ar fi implinit 53 de ani si, in acelas timp, este etapa in care incepe ascensiunea lui Spot. Aici ocupa locul 2 din 3361 de pasari, fiind depasit doar cu 3,32m/min.
– desi dupa a 5a etapa de fond avea deja norma la Maraton tineret cu 21,68pp, fiind aproape sigur Campion National, il angajam si la cea de a 6a etapa. Aceasta ultima etapa se dovedeste a fi cea mai grea etapa din campionatul anului 2008, locul unu sosind a 2a zi la ora 11.16, iar Spot, care pana atunci nu sosise de la nicio etapa a doua zi, ajunge abia la ora 15.25, clasand pe locul 92 pe judet si 230 interjudetean. Numai cine e columbofil cu adevarat pasionat poate intelege cum am dormit noi prima noapte de concurs si ce emotii am avut in momentul in care l-am vazut in sfarsit acasa.

Anul 2009
Debuteaza excelent, Spot chiar de la antrenamente se deovedeste in forma maxima, in asa fel incat soseste la un antrenament de 98km cu 15 minute inaintea intregului lot de concurs al tandemului. Din pacate anul continua cum nu se putea mai prost, la a doua etapa de fond, Spot soseste lovit …, toata partea stanga a pieptului si soldul sunt descoperite de pene si invinetite serios, porumbelul schiopata si ne puneam serioase intrebari daca mai poate concura sau nu.

Peste doua sptamani, la urmatorul concurs de fond, care era unul de 779km, Spot nu era total refacut, dar considerand ca va fi un concurs relativ usor l-am angajat … mare eroare, concursul se dovedeste a fi cel mai greu din tot anul competitional, majoritatea crescatorilor pierd cel putin 50% din lotul de concurs, dar lotul nostru se comporta exemplar, pierderi minime, locul 1 la echipa, locul 2 la pasare si Spot clasat in primii 5%, 46,09pp. Ultimele doua etape sunt doua etape normale, Spot claseaza in nota sa dominanta si devine al doilea an consecutiv triplu campion judetean.

128 comentarii la “Spot (07-M) – 10.564 Km clasati, Loc 1 National Maraton Tineret 2008 FCPR”

  1. Un super porumbel,cu o ambitie fantastica,sa va traiasca si sa va reproduca cati mai multi pui de valoare

  2. M-da super pasare, felicitari crescatorilor care an de an depun multa munca,pasiune. Oricine si-ar dori o asa pasare. Felicitari pentru Mircea si Marian, bravo lor. Carcotasi ciocu mic.

  3. Tare de tot acest porumbel.Felicitari crescatorilor.Succes in 2010.

  4. si asa columbofilia nu va muri niciodata, asa te poti indragosti nebuneste de aceste pasari!

  5. Super masculul , il stiu de la expo Oradea unde proprietari lui Spot ar fi dorit sa faca un cuplu cu femela tandemului Magirescu+Ojog ( de asemenea o super zburatoare ) . Mult succes in continuare si la mai multi porumbei de asemenea valoare .Aceasta pasiune in Romania nu prea este respectata si anume daca ai rezultate toti zic ca furi , iar daca n-ai toti rad pe la colturi . Mult succes tandemului si viatza lunga lui Spot .

  6. tata lu LUCA bravo si la mai bine la anu ,sarbatori fericite si LA MULTI ANI tandemului iar SPOT sa aiba viata lunga si sa dea cit mai multi descedenti de valoare.

  7. felicitari,aveti un super porumbel,,,dar si munca dv face parte din aceasta performanta si mai ales increderea in porumbel…cu respect MIHAI PLOIESTI

  8. Asa crescatori, asa porumbel!!!Felicitari Mircea si Marian!!!
    Ma bucur ca am avut sansa sa cunosc cei doi crescatori care formeaza tandemul Stan M+ Ilie M, precum si porumbeii lor.
    Salutari de la un prieten!

  9. felicitari tandemului care este de invidiat ,la modul cum se ocupa de porumbei o sa le creeze cosmaruri multor columbofili din tara si de peste hotare , ce sa zic, am avut norocul cel mai mare din viata mea columbofila sa ma ampretenesc cu acesti doi ; minunati oameni si sant bucuros . vreau sa le multumesc pe aceasta cale pentru sfaturile date an debutul meu an acest sport si pentru pasarile oferite de acest tandem , de care nu pot sa trec fara sa evidentiez faptul ca din primu meu an columbofil am reusit sa duc duoa pasari an expo nationala din care unu 50 % semnat tandemu stan & ilie . mutumesc din inima . da si sa revenim la ‘ spot ‘ este marfa dragilor . felicitari si cat mai multe locuri de unu din parte mea . noroc . zaly.

  10. Vreau sa pot contacta pe tandemul Stan Mircea + Ilie Marian ,daca tandemu intra pe acest site si imi poate lasa un id cv sau sa imi zica sai las eu,ca vreau sa discutam cv daca sar putea bafta

  11. JOS PALARIA!!!!!!!!!
    UN PORUMBEL DE O VALOARE INESTIMABILA!
    O singura curiozitate am si eu, la etapa Regensburg si Nurenberg,din 21-06-2008 si respectiv 05-07-2008,v-a dat punctajul de 1,35 , respectiv 1,76,ceea ce nu prea corespunde cu nr de porumbei din care a facut punctajul…
    Sunt foarte interesat de achizitionarea acestui super-porumbel si constient de valoarea sa atat sentimentala cat si materiala.
    Adresa mea de mail este Sima_Cristian_Leonard@yahoo.com,as vrea sa aflu mai multe informatii,daca se poate! Multumesc anticipat!

  12. M-A DAT GATA , E DE NOTA 20 …. C SENTIMENTE FRATE ITI OFERA COLUMBOFILIA …… DE NOTA 20 E TOPIKUL . MI-A PLAKUT

  13. super frumos porumbelu sa reproduceti cati mai multi pui buni bafta pe 2010

  14. felicitari tandemului si in special lui SPOT mare porumbel mare rezultat tinind cont ca foarte putini crescatori mai zboara al doilea an cu loci 1 pe tara dar de aceia acest tandem face diferenta an de an personal pentru mine raman in continuare modelul cel mai bun de reusita felicitari

  15. VA MULTUMIM PT COMENTARII , CHIAR POT SA AFIRM DIN SUFLET CA NU NOI SUNTEM ASA DE MARI, PRECUM E SPOT ,EL CHIAR ESTE UN PORUMBEL DE MARE EXCEPTIE EU ZIC CA E VISUL ORICARUI CRESCATOR!DUBLU CAMPION NATIONAL LA MARATON NU STIU CAT E DE USOR…………..

  16. Multumim tuturor pentru aprecieri si felicitari!

    pentru Dl. CRISTIAN SIMA,AG:
    Spot nu este de vanzare, nu este pret pentru el … unele lucruri nu sunt de vanzare, iar cand vine vorba de fiinte cu atat mai mult … sunt sigur ca intelegeti. Mai multe informatii despre noi puteti gasi pe site-ul tandemlui
    http://www.rcsedu.info/stanilie/stanilie/index.htm sau comunicand cu noi pe adresa de mai apollo121805@yahoo.it

    pentru dl cristi
    ne puteti contacta pe adresa de mail apollo121805@yahoo.it

    Am vazut si cateva intrebari la care as vrea sa raspund:
    1. Tatal lui Spot nu a fost zburat niciodat.
    2. Mama lui Spot a fost zburata 5 etape la dl. Matei Romulus (CJ), dupa care am achizitionat-o noi si nu a mai zburat.
    3. Spot are mai multi semifrati (de tata sau de mama )zburati, dar cea mai buna este Musa (sora de tata). Musca o gasiti pe site-ul nostru, este o femela care a clasat peste 13000km.
    4. Spot are deja o fiica care a facut anul acesta norma la General pui si credem ca va fi in Expozitia de la BV.

    Va doresc tuturor sa aveti putere de munca si sa va bucurati de porumbeii d-voastra!

    Marian

  17. Cu puntajul de pe judet sunteti campioni nationali ? Va rog sa imi raspundeti pentru a lamurii o discutie. Multumesc anticipat.

  18. frumos !!!! fica lui este de vanzare ??

  19. pt Nicu Sucedean

    Sa vb si de faptul ca Spot va fi si anul acesta Campion National la Marton palmares … unele etape sunt luate de pe judet, altele din tot concursul … se paote verifica pe site-ul federatiei unde se gasesc clasamentele …

    in rest …

    Marian

  20. pt Nicu Sucedean

    un alt mic ajutor pt a lamuri discutia de care vb: cea mai grea etapa de anul acesta a fost etapa de Regensburg, intrebati in TM si AR cati plang inca dupa acea etapa si, apoi, verificati clasamentul sa vedeti cine este locul 1 pe intreg concursul … ca sa nu pierdeti timp prea mult va spun eu> tandemul Stan M + Ilie M.

    toate cele bune,
    Marian

    PS> sa nu ma intelegeti gresit, nu cred ca suntem cei mai buni, asta ar fi o prostie …, dar ceea ce vreti sa insinuati nu e real si nici un argument solid pentru a minimaliza o performata … indiferet a cui ar fi. Sper ca suntem de acord!

  21. felicitari si mult succes in continuare ….salutari de la bistrita

  22. Si frumos si bun, mai rar…
    Felicitari si mult succes in continuare!!!

  23. Mircea-Galati,
    Cine nu si-ar dori,sincer,un astfel de porumbel,cata munca a inglobat acest porumbel,si mai ales cata vointa.Cate emotii au inmagazinat pastorii acestui super-exemplar si cat stres.Ador astfel de porumbei,sunt eroii acestui site.Sa va traiasca,domnilor,sa aveti grija lui,si sa va bucurati in continuare de succesele lui.Jos palaria in fata acestor oameni,cu stima si mult respect.

  24. Ilie Marian

    Domnul meu nu o luati in nume de rau, dar tot nu a-ti raspuns la intrebare, scriind doar de etapa care nu cuprindea raspunsul asteptat pentru a lamurii o discutie fiind in contradictoriu cu cineva. Raspundeti va rog frumos la intrebarea pusa sa-l iau pe respectivul sa-i arat odata care este adevarul sa inchei discutia aceasta, imi este coleg de munca si am ajuns pana la un pariu . Este acest porumbel campion national cu punctajul luat de pe judet ???

  25. pt d-l NICU ; ETAPELE CELE MAI BUNE LE ARE DE PE JUDET , SI E NORMAL CAND AM JUCAT TOT TIMPUL IN SPATELE JUD ARARD,ACEST PORUMBEL A JUCAT 2 BAMABERG 909KM , IN CONJUCTURA CU IUGOSLAVIA, CROATIA, UNGARIA SI ARADUL BINENTELES! CINE STIE SI CUNOASTE ,E MULT MAI SIMPLU SA STAI UNDEVA IN FATA SI SA CLASESZI PUNCTE BUNE DE PE CLASAMENTUL MARE, UN EX POT SA ITI OFER EU ; ANUL TRECUT LA WURZBURG AM IMBARCAT LA SIMERIA SI AM ASTEPTAT PRIMI , AM AVUT LOCUL3 SI 9 MAI MULTE EXPLICATII POTI GASII PE CLASAMENTE [FCPR]ACUM E SIMPLU SCRIE TOTUL ACOLO!APROPO DACA VREI SA STI CE VALOARE ARE INTRTA PE PANON MARATON CLUB SI O SA VEZI CA PE 2 INTERNATIONALE E LOCUL12!MAI MULT …………

  26. Greu sa cred ca ungurii au facut clasament general cu voi. Ia mai gadeste-te odata ?
    Multumesc pentru raspuns , am castigat pariul cu colegul meu, sunteti campioni cu punctajul luat de pe judet ! Porumbelul are valoare, sa spun ca nu a-si fi rau, dar nu incat sa fie campion national cu valoare de campion, eu asa vad lucrurile , ca altii le vad altfel ….

  27. Mare pacat ca va este mereu frica de Arad , Bihor , inseamna ca …. jucatorii adevarati cauta sa joace in concurenta. Nu doriti si porti de intrare ? Daca se cauta scuze inseamna ca nu aveti valoare.

  28. Felicit acest tandem! Si nu in ultimul rand lu’i Spot un ADEVARAT CAMPION. Sarbatori fericite si un nou an plin de bucuri va doresc de acum! Cu respect Dorin

  29. PT NICU; DOAR ATAT DOREAM SA STIU DE UNDE ESTI SI MI-AM DAT SEMA, iti multumesc ca ne-ai facut fricosi , si ca pasarea nu are valoare , dar asa a zis si [VULPEA CAND NU A AJUNS LA SRTUGURI ] SUNT ACRII ASA E SI VICTORIA CAND O AU ALTII, CHIAR NU DORESC SA INTRU IN POLEMICA CU NIMENI , DAR TE ROG SA CITESTI SI ALTE COMENTARII [ FACUTE DE CRECATORI ADEVARATII ] SI ATUNCI PROBABIL CA O SA ITI DAI SEMA CE INSEMANA CE INSEAMNA UN ASA UN PORUBEL1 SA DEA D-ZEU SA FACI SI TU UNUL MAI BUN DECAT EL! VREAU SA DORESC SARBATORI FERICTE TUTUROR COLUMBOFILILOR!

  30. Un cuplu perfect!crescator-porumbel!sangele bun,nu minte…Felicitari!

  31. Va multumesc si eu mult pentru raspuns. Datorita ca sunteti campioni nationali cu punctajul luat de pe judet, am reusit sa castig un pariu de la colegul meu care este destul de consistent 12 milioane. Deci pana la urma ungurii nu au facut clasament general cu voi ? Deci nu putem vorbii de etape internationale ! Va rog mult sa confirmati daca exista vre-o minciuna in tot ce am scris aici si mai sus, insist domnilor. Sunt din Cluj si dl Dejan poate sa sustina acest lucru prin simplu da sau nu. Aceasta are importanta sau daca ce scriu este adevarat..

  32. pt Nicu Sucedean:

    s-a facut clasament general intre Ro., Ungaria si celelalte tari care au particpat, cred ca ar fi bine sa te informezi si aici si dupa sa vorbeste … ti-a spus Mircea si unde sa cauti ca sa vezi … ungurii au site la clubul de maraton …intra pe el si vei vedea.

    apropo, daca imi permiti o gluma, sper ca nu e singrul tau castig, cel de 12 mil, nu de alta dar … nu cred ca te poti intretine in CJ cu suma asta …
    sau poate vrei sa faci ci cu mine un pariu pe faptul ca s-a facut clasament international la cele 2 Bamberguri!? Dar nu pe maruntis … ca cel de care spui.

    Marian

  33. DACA INSITI AM SA ITI EXPLIC; CHIAR ESTE UN CLASAMENT INTERNATIONAL TI-AM SCRIS INTRA PE PANON MARATON CLUB, SI O SA VEZI, DACA VREI PT TINE PERSONAL O SA ITI TRIMIT SI DIPLOMELE CE LE-AM LUAT LA PREMIEREA DIN UNGARIA SUNT SCRISE IN MAGHIARA, DACA ASTA ITI EXPLICA CEVA?> DAR DACA E RAUTATE TOT ASA RAMANE , PORUMBELEU NU ARE VALOARE PT TINE, CI DOAR PT CINE STIE SA CITEASCA CE A FACUT ACEST PORUMBEL, CHIAR DACA ERA PE STRADA MEA SI TOT ERA CAMPION PT NOI ! SINCER E ULTIMUL RASPUNS CE TI-L MAI DAU DACA VREA SA VB CU MINE ITI LAS ADRESA DE MESS DAN_MIRCEA99 CHIAR MI-AR FACE MARFE PLACERE SA DIALOGAM!

  34. Domnilor va dau dreptate sunteti campioni nationali cu punctaj luat de pe judet ! Felicitarile mele, aveti valoare si va doresc la mai mare in viitor cu voia Domnului sa puteti lua punctajul din clasamentul general si daca se poate impreuna cu toti ceilalti din jur fara scuze Arad, Bihor, poarta de intrare s.a.m.d.

  35. Foarte palpitant. In comentariul 39 am scris ‘Porumbelul are valoare, sa spun ca nu a-si fi rau, dar nu incat sa fie campion national cu valoare de campion, ..’
    Buni sunt si 12 milioane facuti pe carca voastra ! In rest sustin mai departe comentariul 47 .

  36. Pasarea asta a clasat peste 10.000 Km… restul sunt detalii. Este mai buna decat multi campioni nationali (luati pe judet, pe mapamond, pe luna, etc.) care au clasat mai putini Km.

    Fiecare Km muncit reprezinta inteligenta, multe pericole si riscuri, de aici si valoarea.

  37. Va rog sa nu ma intelegeti gresit, dar colegul meu acum datorita ca a pierdut pariul este suparat foarte tare pe dumneavoastra. Dumnealui a vazut acest articol avand titlu rasunator, venind la munca mi-a explicat despre acest porumbel la care eu am spus ca nu exista valoare de porumbel adevarat campion (se poate vedea la nr 39) in cateva cuvinte i-am explicat ca acest porumbel este campion national cu punctajul luat de pe judet, la care am fost foarte contestat insistand sa punem pariu, dar cu greu am acceptat acesta propunere. Si ca ultim mesaj scriu doua lucruri ;
    – sunteti campioni cu punctajul luat de pe judet
    – si colegul meu este foarte suparat pe dumneavoastra ca nu explicati aceste lucru in detaliu in urma caruia a fost indus in eroare pierzand 12 milioane.

  38. Nicu Sucedean

    pe carca prietenului tau ai luat maruntisul, cu mine vad ca nu vrei sa faci pariu … desi spui ca esti curajos … ca nu fugi de competitie …

    Apropo, vin destul de des la Cluj la UBB, ai si rezultate in sportul columbofil sau ar fi mai bine cand ne intalnim sa vb despre pictura …

    Marian

  39. Ilie Marian

    Eu apreciez munca acestui porumbel la nivel de judet si va felicit domnii mei toate respectele aveti valoare la judet. Mare pacat de colegul meu care a devenit foarte suparat pe dvs. pentru inducerea in eroare sarind peste acel lucru important de unde a fost luat punctajul. In schimb multe amanunte in detaliu au fost ranirea porumbelului si concursurile exagerat de grele prin care a trecut.
    Va doresc din suflet rezultate mari cu adevarat natioale si fara porti de intrare. Respectele mele Nicu Sucedean.

  40. – exista acele 2 concursuri pe siteul unguresc dar acele 2 concursuri nu sunt omologate in tara la noi, se iau in considerare doar acele conc. din programul de clasamente national FCPR.
    – privind clasamentele si distanta intre Timis si Arad diferenta de km este foarte mica si daca bine am retinut numele de Marincus din Timis are distanta mai mica decat o parte dintre columbofilii Aradeni.
    – sambata seara la premierea clubului maraton din Transilvania, aceasta manifestatie cu premiere fiind la Deva, am reusit toata sala sa aplaudam columbofili din Arad,unul am aflat astazi ca este vecin cu dvs. si anume dl Burca luand destule cupe, dl Peto, dl Miclos, si altii dat toti sunt din zona 1, columbofili care au valoare pe zona, in clasament general.
    Felicitari domnii mei Marian – Stan aveti valoare de judet dar si la nivel de judet nu concurati cu toti columbofilii.. ce sa mai vorbim despre national.

  41. Nicu Sucedean

    asta cu nu concurati cu toti din judet … pe langa faptul ca e o prostie mai mare ca celelalte pe care le spui ma face sa si rad … e bine …

    din alt punct de vedere, sa inteleg ca daca clasamentele cu ungaria nu apar pe site-ul FCPR nu au valoare … dar cele de pe judet apar sunt omologate si dau punctaj de locul 1 … deci unde va e logica sau e greu si cu asa ceva …!?

    si din alt punct de vedere,
    sa inteleg ca daca iei clasarile din capionatul judetea nu poti iesi locul 1 national … si atunci cum facem la categorii ca viteza, demifond, general sau AS … ori acolo e alta treaba … un porumbel acolo are voie sa concureze pe judet si sa se numesca campion national …
    cred ca ar fi bine sa invatati sa analizati un clasament, ca indiciu va spun ca nu se iau in calcul doar cifrele din clasamentul propriu-zis … dar sigur fiind columbofil priceput stiti deja …nu!?

    totusi sunt convins ca nu puteti analiza problema dect din punctul d-voastra de vedere … si orice discutie nu ar duce la un alt rezultat … deci, cine are ochi sa citeasca, cine are minte sa judece si apoi sa decida fiecare pentru el daca rezultatul e notabil, e de valoare nationala sau nu e mare scofala!

    in final, spor la pariuri poate mai castigati si pe porumbeii d-voastra cate unul … macar asa din cand in cand …

    Marian

  42. Campion judetean, am luat 12 milioane datorita acestui amanunt nescris de dvs, in schimb alte amanunte au fost descrise extraordinar de amanuntit. Adevaratul campion national este dl Peto Janosz deasta a luat 11 cupe la Deva, are valoare nationala incontestabila. Felicitari celor de la Arad, bihor, Satu Mare in special d-lui Onodi si sa nu uitam si de vecinul dvs. dl Burca, acestia sunt columbofili care au valoare si nu ezita nici o secunda sa participe impreuna. Cand veti participa si dvs. impreuna cu acesti columbofili aveti valoare pana atunci … va doresc multe rezultate cu o adevarata valoare zonala si fara porti de intrare.

  43. Domnii mei daca nici macar la nivel de judet nu concurati cu toti columbofilii .. si evitati sa mergeti cu masa columbofila, nu aveti valoarea care incercati sa o expuneti fara a da amanuntle necesare incat sa nu mai amagiti anumiti columbofili.

  44. Daca acest porumbel al dvs. campion doar pe o parte dintre columbofilii judetului ar fi concurat cu porumbelul d-lui Peto sau a d-lui Lutas era sub nivelul acestor doi porumbei. Stiti ca porumbelul d-lui Lutas daca mai avea o clasare la viteza avea si categoria viteza ? Acest porumbel are 2 ani, analizati putin ce a clasat acest porumbel. Domnilor nu aveti valoare, cand participati cu toata zona si demonstrati atunci veti fi priviti altfel.
    Imi cer scuze adminului, doresc tuturor o zi frumoasa si sa lasam porumbeii sa zboare impreuna !

  45. D-le nicu, va rog sa ma scuzati ca intervin in discutie, dar asa vrea sa va intreb , ce etape ar trebui sa aiva clasate un porumbel si in ce numar de porumbei ca sa merite sa fie campion national? Cum a procedat dl Ilie putea sa procedeze si multi altii din tara dar problema este ca porumbelul ala a fost cel mai bun din tara in anul acela, nu a fost altul mai bun ca el , deci merita pe deplin sa fie campion national. Inca o intrebare pt dvs, ce parere avetzi de locul 1 national fond de anul acesta care este de la dvs din cluj?

  46. Nicu Sucedean:

    nu se face sa insisti cu prostii si minciuni. Spune un columbofil din TM cu care nu am concurat si daca este unul din TM care spune ca tandemul Stan M + Ilie M a fugit de concurenta cu el iti dau si eu un maruntis de 12mil ca tot esti invatat cu asta.

    Marian

  47. Un alt amanunt, cand dl Tunduc a inmanat cupele la Deva acelor columbofili care participa in zona 1 impreuna …. a spus si ceva foarte adevarat la microfon ‘ Adevaratul maratonist a anului 2009 este dl Szabo Zoltan din Covasna (daca am scris bine locatia) ‘ … dar in campionatul national cateodata suntem aproape obligati datorita unor punctaje luate de pe judet (neconcurand nici pe judet cu toti) sa privim in expozitie campion national care la nivel de judet nu a reusit sa bata tot .

  48. Sincer sa facut acest topic ptr. a vedea si incanta ochiul valorile din Romania . Domnilor ( care aveti probleme) discutati acestea pe privat sau mess si lasati-ne sa ne bucuram de aceste valori . Atata timp cat regulamentul imi da voie sa-mi iau punctele de unde vreau , care este problema ? Discutam de valoarea acestui porumbel si nu de punctaj . Domnilor dati dovada de maturitate si lasati discutiile acestea. O zi buna .

  49. DAN

    Locul 1 national fond Cluj. Acest columbofil a pierdut orice incredere in fata masei columbofile si indiferent de cum va juca credibilitatea este mica, nimeni nu mai sta sa-si piarda timpul cautand sa vada daca totul a fost corect, cand un columbofil pierde credibilitatea multi sarim peste el, asa ca va las pe dvs. sa credeti numai ce doriti. Dar va pot asigura de un singur lucru, conducerea actuala Cluj nu poate fi contestata si este total impotriva radacinilor vechi din fosta conducere care pe noi in trecut ne-a facut de ras. In rest ma abtin.
    Inca odata mii de scuze adminului.

  50. Filipache Adrian

    Crescatorii enumerati fac parte din zona 1 si se putea linistit concura impreuna datorita ca acest tandem are locatia tot in zona 1, dar columbofilii valorosi din zona 1 au participat impreuna.
    Va mai dau un amanunt, porumbelul d-lui Lutas a fost angajat la toate concursurile si a clasat tot, atat la 1 an cat si la varstra de 2 ani a.c. si daca anul trecut nu ii era anulata o etapa s-a opit ceasul mecanic inainte cu 6 minute de desigilare(concurs maraton) , acest porumbel era acu campion national si pleca in olimpiada, la varstra de 2 ani cu palmares pe 2 ani, dar locul lui este in fata oricum in campionatul national, si un alt amanunt anul acesta dl Lutas a concurat cu ceas sistem electronic si cu toti columbofilii din zona 1 care nu au fugit de concurenta, acest porumbel are valoare. Tind sa cred ca reusiti sa faceti acum diferenta intre valoare si reala valoare ? O zi frumoasa.

  51. Nicu Sucedean

    am pus o intrebare mai sus, insist si eu sa raspunzi la ea, sau nu poti sa citesti tot .. ori astepti sa vezi ce spune altii mai informati si care daca proclama pe cineva la microfon campion national inseamana ca si au dreptate …!?

    in rest dl Pralea are dreptate, promit ca nu mai raspund la asemnea provocari puierile, dar astept raspunsul la “Spune un columbofil din TM cu care nu am concurat si daca este unul din TM care spune ca tandemul Stan M + Ilie M a fugit de concurenta cu el iti dau si eu un maruntis de 12mil ca tot esti invatat cu asta”.

    Marian

  52. Domnii Marian si Stan am cautat sa mentin o discutie decenta, Doamne fereste nu am nici cea mai mica intentie impotriva dvs. dar am scos in relief ce inseamna valoare.
    In schimb colegul meu este foarte suparat pe dvs. si se simte neinformat de catre dvs. pierzand o suma de bani in urma unui pariu la care a insistat vehement, mai pot sa va spun ca a urmarit tot ce am scris atat cat si raspunsurile dvs. si momentan i-am facut invitatia la un restaurant dupa terminarea programului la ora 17;00 pentru ai face cinste din banii castigati tot de pe el. O zi frumoasa tuturor.

  53. Niste oameni isi prezinta comoara.
    Absolut firesc, sunt mandri de ea.
    Verificabil, cu argumente, date etc. ceea ce prezinta ei chiar este o comoara.

    Cu toate acestea, traim in Romania asa ca, puteam sa pun pariu nu 12 ci 120 de milioane ca sigur se va gasi un ins care sa arunce (ca sa nu spun altfel) cu putin ….. .
    Incredibil!

    Daca as fi unul dintre cei doi fericiti proprietari as intrega ins-ul daca macar are porumbei! :))

    P.S. – imi cer scuze ca m-am bagat ca musca-n lapte da’ atitudinea insului este una execrabila!

    P.P.S. – FELICITARI si la cat mai multe “pete”!

  54. de ce atata rautate? porumbelul e campion pt mine pt proprietarul lui si pentru multi alti columbofili din romania, ce e atata ura? felicitari campionului si crescatorului si sa dea domnul multi altii precum spot!

  55. domnul nicu, cu tot respectul, as vrea sa va adresesz o intrebare, daca contestati valoarea acestui campion de ce nu dovediti k pe anul respectiv { anul in care spot a fost campion} dumneavoastra ati avut un porumb mai bun decat spot dar care a avut de suferit de pe urma regulamentului si de aceea nu a fost mai bun decat spot? cu stima si respect va multumesc!

  56. Corbu, si eu puteam sa pun acel pariu linistit pentru ca in 6 ani de administrare a site-ului, am ajuns sa cunosc prea bine situatia. De aceea am si precizat in regulile TOP 10 ca cine vrea poate publica porumbelul fara comentarii activate. Dar ca in orice domeniu, cand te apropii de varf, trebuie sa fii pregatit si de bobarnace. Cat despre pariu, poate fi lejer o fabulatie. Nu uitati ca suntem pe net unde 70% sunt minciuni, 20% aberatii si 10% adevaruri incerte. :)) Una peste alta, se face prea mult caz. Este cat se poate de previzibil sa fie si astfel de reactii. Concluzia ramane: porumbel beton si sper sa mai apara inca 10 ca cei de pana acum…

  57. referitor la etapa Regensburg comentariul 30 se poate verifica si acolo este prima pasare a lui Sabadis Ioan.nu prima cum spuneti in coment.
    http://www.fcpr.ro/clasamente.php?tip=1&idj=12&idconc=1007
    LASAMENTUL CONCURSULUI NR. 9 / Organizator: Arad
    CATEGORIA – FOND+MARATON
    20.06.2009 – Regensburg
    LANSARE: 20.06.2009 9:30
    PORUMBEI ANGAJATI: 4628
    PORUMBEI CLASATI: 926
    NR. COLUMBOFILI: 182
    PRIMUL PORUMBEL: SABADIS IOAN Timisoara 113370 2007 20:21:51 1194.9252
    ULTIMUL PORUMBEL: MARIENUT AUREL Arad 31251 2008 13:54:5 229.7205

    NR.CRT. NUME PRENUME COD CENTRU LOCALITATE DISTANTA MATRICOL AN E X ZI H M S T.REAL VIT.MED. PENALIZ. CLS.
    1 SABADIS IOAN TM97 Timisoara Rudna 778912 0113370 2007 F 1 20 21 51 651.85 1194.93 0.22 1
    2 VOGEL EMERIC AR11 Arad Arad 761501 0023698 2008 M 1 20 12 51 642.85 1184.57 0.43 4
    3 STAN M.+ ILIE M. TM22 Timisoara Timisoara 779090 0314010 2006 * M 1 20 30 36 660.60 1179.37 0.65 2
    4 HABACI CALIN AR3 Arad Vladimirescu 767717 0020932 2008 F 1 20 29 37 659.60 1163.91 0.86 5

  58. Domnule Nicu Sucedean , mai lasati-ne domne cu prostiile d-voastra de om invidios , sau mai stiu eu ce , aratati si d-voastra daca aveti porumbei care au facut o astfel de performanta sau aveti rezultatele tandemului Stan -Marian , tot respectul pt. domnul Profesor Ilie Marian.

  59. Va rog respectuos sa nu-mi amestecati numele in discutii de acest gen
    Afirmatia in momentul premierii la categoria Porumbelul de Aur ,ACMR Transilvania, (porumbelul cu cei mai multi kilometri clasati) si unde locurile 1 , 2 , 3 apartin domnului Szabo Zoltan suna in felul urmator: Pentru mine Regele Maratonului in Romania in 2009 este dl Szabo Zoltan. Nu vad legatura intre aceasta afirmatie si topicul actual de aceea prefer o ne-implicare.
    Expresia de mai sus i-mi apartine si o justific prin faptul ca am invatat de mult diferenta intre rezultat si valoare. Iar valoarea acestui crescator este foarte, foarte ridicata, pentru ce pot majoritatea dintre noi la acest moment. Pacat ca a ratat o cupa deosebit de important din vina altora.
    Topicul e foarte bun, in special pentru rating.
    Pentru ca in Romania daca faci – furi , daca nu faci – esti prost , daca muncesti – de ce castigi , daca furi – ESTI SMECHER!!! Nici aici nu poate sa iasa altceva.
    Asa deci. Noapte buna!

  60. luthienn:

    la etapa de Regensburg referirea era la locul 1 crescator, pt asta am spus locul 1 tandemul Stan M + Ilie M., daca ma refeream la o pasare anume as fi scris si seria de inel sau numele …deci, daca tot te informezi fa-o pana la capat, acceseaza acest linc http://www.fcpr.ro/clasamente.php?tip=2&idj=12&idconc=1007 sa te lamuresti … altfel …

    in rest multumim pentru aprecieri,
    Marian

  61. felicitari pentru rezultate! Spot este un adversar de calibru.ma bucur ca am avut sansa sa concurez impotriva celui mai bun! succes pe viitor !
    Sarbatori fericite tandemului!

  62. Buna seara!!!

    Simplu de tot:un porumbel frumos, cu rezultate foarte bune, ceea ce apreciez eu si mai mult e constanta si numarul km clasati, si nu in ultimul rand si a celor zburati si cu o poveste frumoasa. Felicitari proprietarilor, si sa va bucurati in continuare de el !!

    Numai bine!!

  63. Marian Ilie:

    Din cate mi-a aduc aminte se vorbea despre Spot, nicidecum despre rezultatele tandemului la categoria crescator.Oricum se poate interpreta si varianta ta la fel de bine .Numai bine!

    PS: nu te supara pe mine,eu doar am verificat si am interpretat in varianta de mai sus.Fair play!

  64. SUPER PORUMBEL !SUPER CRESCATORI !SUPER TOPIC!…CEI CARE CONTESTA FAPTUL CA S-A LUAT PUNCTAJUL DE PE CLUB ,JUDET SAU CENTRU DE IMBARCARE AS VREA SA SPUN CA REGULAMENTUL NATIONAL PERMITE ASTA ,DECI CRESCATORUL NU A FACUT DECAT CE E MAI BINE PENTRU EL ASA CUM AR FACE TOATA LUMEA.NU POTI INVINUI CRESCATORUL PENTRU ASTA EL CUNOASTE SI RESPECTA REGULAMENTUL.CAMPIONII AU NEVOIE SI DE O CONJUNCTURA FAVORABILA PENTRU A FI CAMPIONI ,MAI ALES DIN PUNCT DE VEDERE AL CONCURENTEI DIN ZONA RESPECTIVA ,POZITIONARE GEOGRAFICA ,VREME ETC. CUNOSC N CAZURI CARE AU PIERDUT SAU CASTIGAT CUPE DATORITA DIFERITELOR CONJUNCTURI .DISCUTIILE AR PUTEA CONTINUA LA INFINIT ,NU UITATI CA IN TARI CA BELGIA SAU OLANDA CAMPIONII SUNT DE MAI MULTE FELURI :LOCUL 1 INTERNATIONAL ,LOCUL 1 NATIONAL ,LOCUL 1 PROVINCIAL ,PE JUDET ,PE CENTRU DE IMBARCARE, PE CLUB ,LOCUL 1 LA FEMELE ,LOCUL 1 LA MASCULI ,LOCUL 1 LA TINERI SAU LA MATURI ETC…………….

  65. Un porumbel de invidiat,mult succes si viata lunga,cu c?t mai multi urmasi de valoare,propietarilor c?t mai multe cupe si beneficii mai ceva ca Erik Limburg…

  66. Buna seara!Eu sunt coleg cu domnii Stan Mircea si Ilie Marian,sunt niste oameni grozavi si nu au fugit niciodata de competitie.Am vrut sa mai mentionez ca porumbelul Spot este un porumbel extraordinar si multi si-ar dori sa il aiba in matca dar nu toti isi arata invidia asa cum o fac unii.
    Denis

  67. E tare masculul! Dar nu il cam faceti sa “sufere” cu semivaduvie,vaduvie si apoi natural?

  68. apreciez munca si valoarea acestor crescatori cu toate ca am mai avut unele discuti dar cred ca spre binele clubului timisorean sarbatori fericite

  69. Un porumbel exceptional este acest SPOT .Felicitari pentru curaju care lau avut acest tandem STAN+ILIE concurand cu aceasta pasare dupa ce in 2008 a iesit CAMPION NATIONAL la categoria MARATON TINERET.Sa fim seriosi putini ar fi concurat ,Au avut incredere maxima in el altfel nu pot sa-mi explic .Tot respectu pt acest tandem poate unul cel mai tare din tara .Numai bine ,si va doresc multa sanatate si plin de locuri 1 in anii urmatorii .

  70. Felicitari pentru porumbel si pentru rezultatele obtinute. Va doresc un an 2010 la fel de bun pe plan columbofil.
    Am si eu o intrebare: cine e Nicu Sucedean?

  71. Super porumbel.Detin in crescatorie porumbei de viteza si demifond.Recent am adus porumbei de fond si mare fond unde mai necesita munca pana la rezultate,dar daca sar vinde acest porumbel as fi unul dintre licitanti.Stiu cum se vand porumbei afara si cat sant ridicati in slavi cu rezultate bune din numetric mic si obtinute la nivel de cluburi.Felicitari proprietarilor pentru pasarea pe care o detin si pentru munca depusa,nimic nu vine la intamplare.
    Apropo de ce acest porumbel nu e valoros cu puncte la nivel de Jud.(cum spun unii),iar cei de viteza ,demifond ,general si as sant valorosi cu puncte luate in campionatul national dupa strada (cluburi).

    Sarbatori fericite tuturor columbofililor.

  72. Am spus intr-un topic trecut ca mai e nevoie de sare si piper in discutiile de aici ,dar acum am impresia ca e prea mult piper.

  73. Felicitari sincere celor doi crescatori, de a caror valoare eu nu ma indoiesc catusi de putin, si asta numai din datele sumare pe care le am. Spot e un exemplar reusit, un adevarat model, mai ales ca a venit intrucatva din linia a doua. Apropos, n-am retinut, poate n-am citit atent, ce s-a intamplat cu sora lui care il batea sistematic in cursele de inceput de “cariera” ( ca acum e deja VIP).
    Iar referitor la alte lucruri care s-au mai spus pe aici, si gandindu-ma si la statistica d-lui porumbei.ro, cu numai 20% adevaruri si acelea incerte, imi permit, ca sa detensionam atmosfera sa va reamintesc ce se spune in Grecia despre columbofili : ei nu pot comparea ca martori in tribunal, datorita faptului ca au mari dificultati in a spune adevarul curat, fara inforituri (poate e o anecdota).
    Bafta tuturor

  74. Despre pasari de genul asta nu poti sa spui decat ” jos palaria “

  75. vad ca jumatate din comuri sant Nicu Sucedean. eu nu stiu de ce va mai obositi sa raspundeti.Nicusoare,crapa pipota in tine de invidie.O tot dai ba ca nu a fost clasament international,ba ca daca a fost nu e omologat in Romania…crapi de invidie,asta e.si partea cu colegul,cu 12 mil,e ala suparat ca apierdut banii… bla bla,ce-ati vrea sa va dea Stan+Ilie banii???? Ce te roade pe tine Nicusoare unde s-au facut punctele,pe judet sau pe comuna,pe ce vor ei,asta e regulamentul fcpr,e aprobat si gata.Daca nu-ti convine nu mai zbura.O tot arzi ca fug de concurenta,care e aceea concurenta TU si clujul? Bre nea “fondist maratonist” da’de judetele din moldova care zboara maraton de 30 de ani ce zici?te compari tu cu ei?. zboara bre in judetul tau si fa si tu punctele astea macar in satul tau sau unde poti si lasane tata cu parerile tale ca nu intereseaza pe nimeni de 1200 lei ai tai(tu visezi tot milioane,te vrei milionar da’ esti sutar),vezi de treaba ta ca-ti creste tensiunea de invidie.

  76. acestia sunt porumbei adevarati.felicitari si crescatorilor,fara priceperea lor nu ar fi rezultatele acestea.succes pe viitor.

  77. of of iar Nicu Sucedean. mai lasa-ne ba tata ,tu si cand te “delectezi” te visezi tare? lasa-ne ba tata cu telefoanele tale ca la tine suna a paguba

  78. Au sunat telefoanele . Sau facut si bani.
    Super porumbel judetean si felicitari detinatorilor.

  79. intradevar un porumbel foarte frumos marita toti bani si telefoanele de care zice ” Nicu Sucedean” :)) :)))))))

  80. Cunosc atat tandemul Stan-Ilie,cat si porumbeii dumnealor si consider ca nu au nevoie de apararea nimanui. Doresc doar sa scot in evidenta cateva aspecte destul de simple si reale. Incepator fiind, am cunoscut prima data rezultatele acestora, apoi pe dansii personal.
    Fara indoiala, porumbeii acestora au valoare, lucru ce nu poate fi contestat. Atunci cand eu ca incepator am avut cateva “sclipiri” pe la unele etape, domnul Stan Mircea a fost primul care mi-a strans mana si m-a felicitat. Acest lucru spune multe.
    Mult succes in continuare atat lui Spot cat si tandemului!

  81. Telefoanele le-a dat stapanii in ziua adevarului. Banii i-am facut eu de la colegul care s-a incapatanat fara sa studieze amanuntit ce inseana valoare. Si porumbelul este un bun judetean (80%) si stapanii sa aiba noroc de el. Sarbatori fericite la toata lumea !

  82. Nicu, este ultimul tau mesaj ca deja devii enervant. Ai spus acelasi lucru de vreo 10 ori. Daca ati depune aceeasi pasiune si in lucruri constructive, am fi departe…

  83. d-l Andrei vreau sa va istintez ca am vb cu presedintele de la Cluj care din intamplare imi este si un f bun prieten d-l POP care mi-a zis ca in judetul sau nu exista nici un crescator de porumbei cu numele de SUCEDEAN -ci pote vine de la SUCITUL [deoarece multi sucicti avem in RO ] si de aceea nu am mai raspuns acestui individ , ba mai mult l-am rugat sa ma contacteze pe mess sa stam de vb dar crdeti ca m-a contactat? NU NORMAL! IN REST SASRBATORI FERICITE TUTUTROR CRESCATORILOR DE PORUMBEI!

  84. D.LOR STAN SI ILIE ,NU MAI RASPUNDETI LA SUCEDEAN ASTA CA INTRATI IN JOCUL LUI NU VEDETI CA MOARE DE CIUDA SI INVIDIE ,BA CA E UNA BA CA E ALTA DAL IN SATUL LUI DE T…..C DACA ARE SANGE IN INSTALATIE SA DEA NUMELE SI SA SPUNA CINE ESTE SAU POATE CA CRESTE TIPLERI SI NU STIE CE ESTE ALA ZBOR CU VOIAJORI SI CUM SE FAC CLASAMENTE ,IAR DACA NU STIE SA VINA SA INVETE LA UN ZBOR DE REGENSBURG (CRED CA AM SCRIS BINE) ,CA PUTINE PASARI S-AU MAI INTORS DE ACOLO .MULT SUCCES IN CONTIUARE SI SARBATORI FERICITE LA TOATA LUMEA

  85. Voi cativa santeti si mai rai in ce afirmati, am cautat ca totul sa fie intro conversatie modesta. Ilie iata si id-ul meu ; sucedean_nicu inru foarte rar pe mesenger yahoo. Nu te-am contactat pentru ca aici sa dezbatut ce era de dezbatut ce mai era sa vorbim pe privat ? Sarbatori fericite la toti indiferent daca pot face diferenta intre valoare !

  86. Nicu Sucedean, pacat ca nu sti sa-ti sustii punctul de vedere

  87. Felicitarii pentru “SPOT” este cel mai bun la ora actuala din romania ,are 2 titluri de CAMPION NATIONAL si la MARATON YEARLING si acum si la MARARON PALMARES. In rest,nu va mai amagiti de ce zice unii care nu au facut PERFORMANTA la acest nivel (Nicu Sucedean.etc..),sincer nu merita sa fii ascultati.Va doresc voua si tuturor columbofililor din romania SARBATORI FERICITE si in 2010 un an plin de succese in acest minunat sport.

  88. Pun ramasag cu dl Nicu Sucedean pe 1200 RON ca nu gaseste nicaieri in Europa un porumbel care la 1 an sa fie campion NATIONAL la categoria Maraton Tineret, la 2 ani sa fie campion NATIONAL la categoria Maraton Palmares şi sa claseze ca pui 1 fond , la un an 6 etape de fond+maraton, iar la 2 ani 4 etape de maraton, in 2 ani 8 concursuri de maraton!!!!
    Ce zici Nicu, te prinzi?
    Sau macar scrie cu numele tau adevarat.
    Am avut porumbelul în mana, este visul oricarui crescator caruia îi place maratonul.Nu ascund faptul ca sunt prieten cu Mircea şi Marian şi sunt un împatimit al concursurilor de maraton…. cele cu sosiri a doua zi!!!!

  89. Dar nu este vorba de pret 1200 ron sa fim seriosi. A fost un pariu si o incapatanare stimulata de catre un coleg la servici.

  90. Ar fi de bun simt sa nu mai poluam pagina acestui porumbel cu discutii inutile. Multumesc.

  91. Ai dreptate Andrei, dar nu am putut sa tac…..
    Astept cu nerabdare urmatorii porumbei de la Top 10.Sunt convins ca merita.
    Sarbatori fericite tuturor!

  92. Porumbei ro, de ce nu mai dat achcept la comentariu? sa stie lumea cum ajung alti campioni,sau esti si tu vrun sportiv columbofil fara ferplei nu ti rusine sa dai comentarile numai care iti convin tie daca nu ai capacitate sau inteligenta suficienta lasai pe alti sa se ocupe, comentariu ce lam dat despre stan mircea tot o sa il public si o sa spun ce am de spus,nu ai nici o valoare,si tu esti tot ca el.

  93. @114 – nu am inteligenta suficienta asa ca te rog sa arunci cu rahat in crescatori pe alte site-uri, unde ti se permite asta.

  94. mai Nicule oi fi tu vrun manelist de nu intelegi niste lucruri in sportul asta columbofil si sa sti de la mine ca primi 10 ani sunt mai grei iar cind egalezi performantele “tandemului” ai dreptul la comentariu (sa ne explici diferenta de valoare). Vint in pene daca ai porumbei

  95. Ff frumos porumbelul:)…felicitari!!!daca se poate sa prezentati si extra-super porumbei de categoria 1 si 2:).va multumesc

  96. bafta si misto combinatia , am sa incerc si eu la anu sa scot pui din M stikelbout + F Janssen sa vad ce da..sunt la inceput de drum si imi place acest sport. id meu este delbaro_boy

  97. M-da, la numarul doi tot eu am scris, oare domnul acesta sa fi citit ca am scris eu carcotasi ciocu mic si sa se fi enervat de a ajuns sa se oftice in halul asta. A facut pariu, a luat bani sa fie fericit, sa-si cumpere si el de bani ai-a un porumbel bun si sa faca rezultate sa nu fie rautacios si invidios pe munca si porumbei altora. Pana atunci Cocu Mic. A este un porumbel super si este o incantare numai sa-l privesti da sa-l ai in mana, este ca o Biblie cu cat il ti in mana cu atat devine mai interesant de nu-ti vine sa-i mai dai drumu, credeti-ma ca l-am avut in mana de fff multe ori. Un sfat domnilor nu mai deliberati in nestiinta de cauza si invidie. Scuze daca am jignit pe cineva. Sarbatori Fericite.

  98. Vezi Andrei… de ce multa lume nu se mai implica… sunt multe comentarii inutile si fara folos, iar gramatica….vezi…. zici ca am eu ce am cu gramatica…apropo… mai la inceput eream dornic sa discut cu oricine pe mes, etc., repede lista sa umplut cu pustani si degeaba, nu au rabdare, vorbesc urat, nesimptiti,…. ei le stiu pe toate, .. am sters toata lista… m-am gandit ca nu am abordarea corecta, am incercat sa produc columbofili locali… reusita partiala… doi pustani acum 3 ani iam sprijinit, iam ajutat pe amandoi la construirea volierelor, discutii cu parintii, etc. porumbei nu mai zic, ca de iau pitrocit ca pe varza, i-am sprijinit cu inscrierea in club, au si zburat cu porumbeii,,,, la ora actuala, unul din ei la luat microbul sincer si trage cum poate pentru pasiune, il sustin in continuare, celalalt……., dar si cel care a ramas cu mine in continuare in club e vizibil marcat de ce se intampla la club, certu, etc,… asa ca ce sa mai vorbim de ce se intampla pe net… eu am renuntat de mult sa ma mai implic in acest sport, ma refer organizatoric, sau alta maniera, sunt doar membru columbofil, imi vad de pasarile mele si atat…P.S. daca treci prin slatina poate ne vedem la vreo carafa de vin fiert….de contactat ..e usor sa ma contactezi, am pagina si la tine pe sait, insa e invechita,,, am renuntat si la ea,,,

  99. Sincere felicitari porumbelului si stapinilor. Cite discutii inutile…….

  100. Ai dreptate Costin, dar, daca nu s-ar mai implica nimeni unde am ajunge? D’asta merge si tara asta cum merge…nimeni nu se implica, toti isi vad de propriul univers cat mai restrans si pragmatic. Mnoh, bine ca macar de azi avem un “nou” premier =))))))

    Apropo de ajutor dat… am ajutat si eu ca mai apoi sa-i vad cum fac misto de site-ul meu prin alte parti, pentru un borcan de drojdie ca premiu… acum nu trebuie sa astepti prea mult de la un pustan (si eu eram probabil la fel la varsta aia) dar cand asta vine de la unul in toata firea caruia ii dedici timp, ii dai sfaturi si ii publici articol, te lasa cam sah mat. :))

    Eu am sa dau inainte cu top10-ul asta desi e cel mai mare generator de comentarii rautacioase si pline de invidie scarboasa. Au mai venit 2 porumbei super tari pe care urmeaza sa-i public. Stii care-i chestia? Raul iese mereu in evidenta, dar sunt si multe lucruri si oameni calumea si atata timp cat ii “simti” aproape nu e greu. Asa ar trebui facut si pe la cluburi, etc… sunt destui cu care poti fi pe aceeasi lungime de unda. S-a marcat – cu vinul fiert! :)

  101. …asta cum mai vine,majoritatea consideram ca are VALOARE,si pasarea si crescatorul,atribuind aceiasi calitate si administratorului acestui sait,bai fratilor sunteti ca iarba rea(pirul),trebuie sa va vaccinati,e vorba de un porumbel,eu consider ca are ceva km.buni,comparînd cu altii chiar din alte tari…de fapt,daca nu ajungem la strugure ,a spus cineva mai sus…astept topul 10. LA MULTI ANI!

  102. Felicitari,Andrei (porumbei.ro), pentru topic-ul foarte interesant si pentru atitudine!Ultimul paragraf al comentariului nr 124 ar trebui sa fie deviza mai multora dintre noi.
    Despre Spot voi spune doar ca asemenea rezultate nu pot apartine decat unui porumbel exceptional, un campion in toata puterea cuvantului, care merita toata admiratia.Felicitari!

  103. Este imposibil sa putem sa prezentam ceva frumos, pentru ca intotdeauna se gaseste cineva sa arunce cu…..ceva. Cel mai bun mod ca sa-i reducem la tacere este sa nu-i bagam in seama.

  104. Mereu imi pun intrebarea de ce noi romanii nu vrem sa apreciem valorile noastre,ne e teama ca proprietarul acelei valori se va imbogati si noi cei care ii criticam valoarea suntem invidiosi pe ei,de altfel nu-mi explic motivul…Ma intreb daca ei ar fi ajuns aici cu o valoare la fel,ce ar fi primit in schimb?…
    Porumbelul daca a ajuns sa fie expus la expozitie(am vazut personal pasarea)si e super pasarea…Rezultatele ce i-au fost aprobate de catre comisiile si omologatorii care aveau tot dreptul sa conteste daca vreun rezultat a fost fraudat,crescatorul este unicul care decide cand trebuie sa angajeze porumbelul la etape,cand este bine motivat,asta cunoscand caracterul individual al pasarii si forma optima la metoda aplicata de crescator(mascul/femela)
    Dragi columbofili romani,apreciati valoarea noastra ca poate este la un alt nivel printre valorile lumii…
    Jos palaria pentru domnii Mircea si Marian…va urez un drum lung de succese in continuare si sa va mentineti maiestria constanta,astfel veti da apa la moara celor care critica…
    Va multumesc!!! si scuzati-mi parerea….

  105. bravo baieti!!!!!aveti un porumbel foarte frumos si bun .tine-to tot asa ,sunteti cei mai tari !







Comenteaza

Emailul tau nu va fi public. Campuri obligatorii: nume, email, comentariu. *